AndroidHealthClinic

14 jaar aas zonder stop

Bezoekers in dit topic

TonyYeyo zei:
Ook hoor ik haar nu niet meer reagereren...toeval? Tja dat is ws gewoon BS...

Als ik een lief meisje was zou ik niet durven reageren op de reacties die hier gepost werden...
Daarbij als haar vriend 14jaar lang spuit, is het niet abnormaal dat ze hier en daar iets, zoals de afkorting, weet van anabole androgene steroïden.
 
Natuurlijk zijn er mensen die onafgebroken spuiten, ook wel langer dan 14 jaar.
Ze worden ook wel verslaafden genoemd.


En dan bedoel ik dit keer geen drugsverslaafden.
 
dit kan wat ze zegt iemand die lange kuren doet en daarnaa op onderhoud gaat zitten tot de volgende is een constante gebruiker en het word gedaan hoor geloof me meer dan je zult denken
 
Ik denk dat je je eigen test en zaad productie dan wel kan vergeten. Geen kinderen dus meer. (Op voorwaarde dat dit geen flauwe grap is natuurlijk).

HRT zou kunnen als behandeling door een dokter DW, maar dan zou ze hier geen vragen komen stellen want dan zou de dokter die haar vriend behandeld die zelf wel beantwoorden! En op eigen houtje HRT doen lijkt me helemaal dom, want het wordt natuurlijk vergoed door de ziektenverzekering als het om een lichamelijke afwijking of ziekte gaat.

Kortom er zijn 2 mogelijkheden:

1 Onzintopic (lijkt me meest waarschijnlijk aangezien deze vraag om te beginnen al in het verkeerde forum staat)

2 Er bestaan echt mensen die compleet gestoord of ongelooflijk dom zijn.
 
Volgens mij zat Arnold ook jaren continu aan de roids. Maar dit lijkt mij voor amateurbodybuilders niet echt een gezonde zaak.
 
Big_T zei:
Kortom er zijn 2 mogelijkheden:

1 Onzintopic (lijkt me meest waarschijnlijk aangezien deze vraag om te beginnen al in het verkeerde forum staat)

2 Er bestaan echt mensen die compleet gestoord of ongelooflijk dom zijn.

Ik ga voor optie 1 T :rolleyes:

Groet :thumb:
 
14 jaar is wel erg lang :) maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.. was een mooie lange termijnstudie geweest waar we allemaal wijzer van konden worden.. egoistisch van hem dat hij dit niet met ons allemaal heeft gedeeld vanaf het begin ;)

is moeilijk te zeggen wat voor nadelige bijwerkingen hier bij komen kijken natuurlijk aangezien er niet echt long term case studies zijn.. als hij al 14 jaar non stop kuurt zal hij zelf wel weten wat er allemaal aan hem is gaan mankeren.. of juist niet .. :)
 
koetje zei:
wat een dikke onzin

en die kerel heet zeker oli

Word. Is hij prof? Of stinkend rijk? Of rijp voor een inrichting?

Één ding kun je op zeker stellen, of beter gezegd twéé dingen.

- Hij gebruikt intussen gigantische doses en groeit nog niet
- Zijn lichaam zal nooit meer herstellen en als een pudding inzakken
 
dutch windmill zei:
HEY JONGENS..ZIJN WE HIER EEN STEL KLEINE KINDEREN?

Sommige mensen kuren inderdaad langer dan 12 weken hoor..

14 jaar lang 250 mg test per week is toch ook 14 jaar gebruiken..oftewel HRT..daar zullen jullie allemaal zelf ook wel mee te maken krijgen over een jaar of 25-30..

Grt. D.W.

250 per week? Denk eerder per twéé weken dan.
 
dutch windmill zei:
HEY JONGENS..ZIJN WE HIER EEN STEL KLEINE KINDEREN?

Sommige mensen kuren inderdaad langer dan 12 weken hoor..

14 jaar lang 250 mg test per week is toch ook 14 jaar gebruiken..oftewel HRT..daar zullen jullie allemaal zelf ook wel mee te maken krijgen over een jaar of 25-30..

Grt. D.W.

Jij bent ook lichtgeraakt zeg.

Ik kan dit soort topics nu eenmaal niet snel serieus nemen. Lijkt me nogal wiedes dat iemand wel eerder aan de bel trekt in geval van lang gebruik van steroiden, en dus geen jaren wacht om dan eens op een BB board er een topic over te starten. Al helemaal als je een leek bent op dat gebied, omdat het begrip 'anabolica' dan een stuk enger klinkt als dat het is.

Indien topicstarter idd serieus is, no offence, maar dit is een koekje die ik niet zomaar vreet.
 
Tja ik wil nog niet denken over het kostenplaatje.

Maar dit zou echt wel, euhm .... (dom?) zijn.
 
nou ik geloof het wel hoor... ken jongens die jaren onafgebroken gebruiken.... een sloeg alles die was naar 2jaar nostop heavy kuren toch zeker 3kg bij gekomen...maarja als je niet eet slecht traint en iedere mogelijkheid die je krijgt sos en whiskey naar binnen gooit?..
 
eddycaminos zei:
nou ik geloof het wel hoor... ken jongens die jaren onafgebroken gebruiken.... een sloeg alles die was naar 2jaar nostop heavy kuren toch zeker 3kg bij gekomen...maarja als je niet eet slecht traint en iedere mogelijkheid die je krijgt sos en whiskey naar binnen gooit?..
marginaal :D
 
Het bewijs dat het allemaal dikke bullshit is, is dat de starter niet reageert...
 
dure manier om jezelf langzaam dood te maken...

heb niks tegen mensen die verantwoord gebruiken met kennis van zaken maar dit is voor mij hetzelfde als een terminale junk :(
 
Vraag het aan de online dokter Xena
 
topic op zich vind ik anders wel goed , pro's zijn toch ook constant on , of niet ?
 
ik denk eerder iets van een 9maand :)
 
enrico zei:
ik denk eerder iets van een 9maand :)
waarom moeten doe mannen dan een dopingcontrole doen voor een wedstrijd ?

zou ik wel belachelijk vinden
 
respecteer je rusttijden als je nog met de slang wil spelen !!!!!!!!!!!!!!!
 
Back
Naar boven