AndroidHealthClinic

14 jaar aas zonder stop

Schrok al Espi.....dacht effe dat Siegler ook....nee ,laat maar! :D :D

Als dit geen grap is dan zou ik je aanraden de relatie idd stop te zetten. Heeft hij je al regelmatig (proberen) slaan? Dat is namelijk het vergevorderde stadium bij een verslaving aan AAS (roid rage). De humeurschommelingen die je opnoemt zijn ieg erg typisch aan het gebruik van testosteron aan hogere dosis, op lange termijn. Succes met je beslissing.

Zijn we tegenwoordig een MARIA weet raad site aan het worden??

Die kerel wil geen hulp, hij wil gebruiken.
Dus dame, als je oud wilt worden met een normale kerel, zul je een ander moeten vinden.

RichardV zei:
Zijn we tegenwoordig een MARIA weet raad site aan het worden??

Die kerel wil geen hulp, hij wil gebruiken.
Dus dame, als je oud wilt worden met een normale kerel, zul je een ander moeten vinden.

:D en hij heeft nog gelijk ook. Wegwezen! Wandelende tijdbom.

inderdaad, wegwezen, zulk langdurig gebruik heeft hoogstwaarschijnlijk permanente schade aangericht in zijn koppie, die wordt nooit meer de oude denk ik.

succes

Ik ben het eens met het advies van de mensen hierboven. Jij weet dat hij verkeerd bezig is, maar zolang hij dat niet in ziet kan je niet voor hem doen. Als je tot hem door wil dringen is er een groot kans op roid rage en dit kan zeer vervelende dingen voor jou gaan betekenen. Ik zou zeggen doe afstand van zo iemand.

Ik vraag me wel af wat de stats van deze gast zijn.

Als ie voor de rest een beetje serieus bezig is moet het wel een animal zijn. :p

overdrijven we niet een heel klein beetje.. want in zekere zin zijn een groot deel van de profs dan roid raging gevaren voor de samenleving :) terwijl ik ze toch altijd best sympathieke gozers vond :P

post eens een foto van die kerel , wil ik ook wel eens zien :eek:

Ik heb ook nog wel eens last van opvliegerigheid (nee: geen opvliegers :D ) tijdens het kuren. Is erg k*t, vooral als je erg veel om je naasten geeft.

Denk dat veel gasten hier dat wel kunnen beamen.

Hou er ook ff rekening mee dat zo'n persoon absoluut niet oud zal worden.

14 jaar kuren dat is echt niet normaal bij een kuur van 2 maanden heb ik soms al stemmingswisselingen laat staan 14 jaar ik hoor de van kuren van 18 maanden dat is voor mij al ongelooflijk

ok genoeg verlaat hem !!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je in de verdere toekomst nog kinderen wil in ieder geval want na 14 jaar kuren kun je nog zoveel clomid nolvadex en pregnyl nemen maar na zoveel aas gebruik ben je naar mijn denken niet meer vruchtbaar.

Dit komt misschien hard over maar uit eigen ervaring weet ik dat je voor personen als xena hard moet zijn om tot ze door te dringen dat is bij partners en familie van drugsverslaafden ook het is erg moeilijk je handen van zo iemand af te halen maar zolang je bij hem blijft zal ie zeker doorgaan !! Sorry voor mn commmentaar en veel suc6 ermee

Ik gebruik ook al ongeveer zolang aas, en die stemmingswisselingen komen me bekend voor....vooral als ik weer eens een keertje niks gevangen heb.
Maar als ik dan weer eens een flinke karper aan de haak sla dan ben ik weer het zonnetje in huis.

.

Laatst bewerkt:
Knoenpie zei:
Ik gebruik ook al ongeveer zolang aas, en die stemmingswisselingen komen me bekend voor....vooral als ik weer eens een keertje niks gevangen heb.
Maar als ik dan weer eens een flinke karper aan de haak sla dan ben ik weer het zonnetje in huis.

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

WAT EEN HUMOR!!!!
:D :D :D

o ja wat denk je van de profs dan byvoorbeeld amerikanen zitten ook al jaren aan de drug wat d8 je dan eigenlijk met die maten!!!
en spierrondingen die ze hebben ken er meerdere die jarenlang achter elkaar gebruiken die gasten kunnen zich geen terugval veroorloven !!!!!

en trouwens sth moet je ook zeeer lang gebruiken wil je er profijt van hebben en de overige middelen die je er bij nodig hebt dan!!!!

Als hij zo doorgaat maakt je relatie geen schijn van kans. Hij is zowiezo (mentaal) verslaafd. Op een dag slaat hij jou in de vernieling door roid rage of hij ligt dood in bed.

Ik denk dat er NU hard ingegrepen moet worden, je hebt 2 keuzes:
- of je laat hem (tegen zijn zin in) opnemen in een kliniek of wat dan ook
- of je verlaat hem

de eerste keuze vereist de meeste moed en doorzettingsvermogen
de tweede keus is even heel verdrietig maar daar kom je wel overheen.

Veel wijsheid en sterkte toegewenst !

Vond het ook al vaag...

heeft hie nog wel een spuitgaatje over dan??

blijft vaag dit....

Terug
Naar boven