AndroidHealthClinic

14 jaar aas zonder stop

Bezoekers in dit topic

Hoe duur is zoon kuurtje eigelijk gemiddeld?
 
Iemand van Superdudes is nu ons forum aan het spammen met domme berichten :eek: Ze willen wraak :D
 
digger zei:
Iemand van Superdudes is nu ons forum aan het spammen met domme berichten :eek: Ze willen wraak :D


:D :D :D
 
Moved. Genoeg gewauwel graag weer ontopic.
 
Dat het ongeloofwaardig klinkt begrijp ik, maar het is echt waar, ik ken deze jongen nu net 1 jaar en heb veel verschillende karakters mogen ervaren. Dat ik de afkorting AAS gebruik komt, omdat ik veel op internet zoek over continue gebruik van anabolen maar kan nergens concrete verhalen vinden, vandaar dat ik naar deze site ben gegaan in de hoop dat er mensen zijn die er ervaring mee hebben of gehad hebben. Hij gebruikt granabol, testosteron en nog iets......? Eerst deed hij het 1 elke week en het ander elke 2 weken weet niet wat wanneer, nu hij zwaar teruggevallen is heeft hij besloten om alles in 1 keer wekelijks te doen. Onze relatie staat zwaar op het spel, want ik trek het niet meer met hem, hij heeft zware stemmingswisselingen en meerdere persoonlijkheden lijkt wel, lief aanhankelijk, maar ook zeer gestresst, depressief en agressief. Hij accepteert het niet als ik zeg te denken dat dit door de AAS komt, hij zoekt altijd wel een andere reden, zelfs nu hij aan 1 kant borstgroei ontwikkeld en de arts bevestigd heeft dat dit door AAS komt neemt hij dat niet aan en zoals hij zegt ''als het wel zo is jammer dan''. Hij zegt ook nooit meer te kunnen stoppen, want dan krijgt hij grote problemen?!
 
Graag serieuze antwoorden

xena zei:
Ik wil graag weten of hier meer mensen zijn die een aantal jaren aas gebruiken zonder stopweken?? Ik heb een vriend die al 14 jaar aas spuit zonder tussenstop en wil graag weten wat hier de effecten van kunnen zijn, merk wel dat hij zeer wisselende persoonlijkheden heeft en vraag me af of dit ook een bijwerking is? groetjes

Het klinkt misschien ongeloofwaardig maar het is de waarheid en dat ik de afkorting AAS gebruik is, omdat ik veel info zoek op internet, maar heb tot nog toe niet de info die ik wil, er staat bijna nergens een verhaal van mensen die jarenlang wekelijks zonder stop AAS gebruiken of verhalen van hun partners. Hij word niet gecheckt bij de huisarts, hij heeft me wel verteld ooit een cholesterolgehalte van 13 gehad te hebben, maar dat is volgens hem omdat het in de familie zit. Hij gebruikt testosteron, granabol en nog iets......? Hij deed eerst de ene week het een en het ander twee wekelijks, weet niet wat wanneer, maar heeft nu besloten om alles in 1 keer elke week te doen. Ik ken deze jongen nu 1 jaar en heb veel verschillende persoonlijkheden en stemmingen mogen ervaren, maar dat ligt volgens hem vooral niet aan de anabolen. Het is echt geen grap en het enige dat ik wil is verhalen van mensen die ervaring hebben met dit soort gevallen.
 
ik geloof je wel , maar de meesten maken hier zulke grappen over omdat het gewoon erg DOM is wat die jongen doet. Bijna niemand haalt het in zijn hoofd om 14 jaar onstop te kuren. Zelfs een van de moderators van het board (Chemical) die in de top van de amateur BB wereld meedraait, kuurt nog niet non stop.

Ik denk dat je daarom ook niet veel reacties kan verwachten van mensen die nonstop kuren of mensen kennen die nonstop kuren. Ik hoop het wel voor je, want wat die jongen doet is echt destrictief gedrag. Hij maakt zich eigen kapot en kinderen krijgen kan hij ook wel op zijn buik schrijven.

Dat hij steeds een andere reden zoekt is logsch, hij wil het niet onder ogen zien, maar dat komt wel als hij straks echt in het ziekenhuis beland met een hart-aanval.
 
Ik ben wel benieuwd naar de doseringen die hij zet... :)
 
Dr. Worf zei:
Volgens mij zat Arnold ook jaren continu aan de roids. Maar dit lijkt mij voor amateurbodybuilders niet echt een gezonde zaak.

Voor wedstrijdbodybuilders wel dan of wat? dacht het niet
 
xena zei:
Dat het ongeloofwaardig klinkt begrijp ik, maar het is echt waar, ik ken deze jongen nu net 1 jaar en heb veel verschillende karakters mogen ervaren. Dat ik de afkorting AAS gebruik komt, omdat ik veel op internet zoek over continue gebruik van anabolen maar kan nergens concrete verhalen vinden, vandaar dat ik naar deze site ben gegaan in de hoop dat er mensen zijn die er ervaring mee hebben of gehad hebben. Hij gebruikt granabol, testosteron en nog iets......? Eerst deed hij het 1 elke week en het ander elke 2 weken weet niet wat wanneer, nu hij zwaar teruggevallen is heeft hij besloten om alles in 1 keer wekelijks te doen. Onze relatie staat zwaar op het spel, want ik trek het niet meer met hem, hij heeft zware stemmingswisselingen en meerdere persoonlijkheden lijkt wel, lief aanhankelijk, maar ook zeer gestresst, depressief en agressief. Hij accepteert het niet als ik zeg te denken dat dit door de AAS komt, hij zoekt altijd wel een andere reden, zelfs nu hij aan 1 kant borstgroei ontwikkeld en de arts bevestigd heeft dat dit door AAS komt neemt hij dat niet aan en zoals hij zegt ''als het wel zo is jammer dan''. Hij zegt ook nooit meer te kunnen stoppen, want dan krijgt hij grote problemen?!

tuurlijk komt het door de ASS. zijn hersenen zijn ****ed up door al die rotzooi. (langdurig gebruik)
stoppen zal moeilijk zijn, hij zal in een nog grotere depressie vallen en wie weet wat nog allemaal.
 
14 jaar is lang... :eek:
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Als ik net een cycle heb afgerond, denk ik ook alweer aan de volgende (en het liefst weer zo snel mogelijk :D ). Het blijft troep dat spul...
 
Denk eerder dat hij al een sluimerende psychologische kwaal heeft. Lijkt me niet dat je meerdere persoonlijkheden krijgt door AAS-gebruik. Dat hij ongezond bezig is staat als een paal boven water, dit is overduidelijk iets anders dan hormone replacement therapy.

Het klinkt misschien hard, maar zo'n probleemgeval kan je beter kwijt dan rijk zijn. Hij is duidelijk te eigenwijs om te stoppen en dit zal dus van kwaad tot erger gaan. Kans dat hij agressief wordt lijkt me aanwezig, kan je beter uit de buurt zijn van zo'n persoon.
 
Als dit dus serieus is kan ik je 1 advies geven: Doe jezelf een lol en ga weg bij die gast!
Je weet niet wat 14 jaar lang AAS met je kan doen!! Klinkt misschien hard, maar is voor je eigen bestwil.

Komt dit je bekend voor: Depressie, onzekerheid, opgefokt, aggressief, paranoide, onvoorspelbaarheid, obsessief??

Trek dan maar je eigen conclusie..
 
Je zegt zelf dat je hem nu 1 jaar kent. Ik zou zeggen laat het niet langer duren, anders wordt het steeds moeilijker!
 
Ruben haalt de woorden uit me mond.

Dit persoon kan zeer gevaarlijk worden met de tijd of ineens dood in je bed liggen.
 
Roy zei:
14 jaar is lang... :eek:
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Als ik net een cycle heb afgerond, denk ik ook alweer aan de volgende (en het liefst weer zo snel mogelijk :D ). Het blijft troep dat spul...


Inderdaad, het is niet verslavend zeggen ze. Mentaal denk ik toch wel.
 
mentaal zekers, zeker de eerste maanden na de kuur wanneer je in een dipje zit
 
Xena trek hieruit je eigen conclusies.
De meeste mannen die hier reageren weten heus wat ze doen. Een normaal mens kuurt niet onafgebroken 14 jaar dus vandaar de ongelovige reacties.
En als hij dat dus wel doet, dan lijkt het me haast onbegonnen werk voor jou om hier verandering in te brengen.

Dus.. of je trekt je handen van hem af en laat 'm in zijn sop gaarkoken, of je roept hulp in van bijv huisarts, zijn familie of wat dan ook. Want dit is een taak die jij absoluut niet alleen zal kunnen klaren.. alle kans dat hij jou wat aandoet als hij er achter komt. Ik hoop van niet, maar vrees het ergste als ik zo tussen de regels door lees.

Veel sterkte ermee

Espi (geen ervaring verder maar heb er nu wel veel over gelezen)
 
Back
Naar boven