XXL Nutrition

14 jaar oud heeft wat vragen

Het slaat gewoon nergens op dat je vet aankomt als je savonds eet. En nu zeg je opeens bij "teveel". Lees je nog een keer goed in in de beginner stickies

Hahaha vertel me wat heb je aan de energie wat je consumeert voor het slapen? Niks dus. (Als je niet gaat trainen natuurlijk). Bij overschot zal het omgezet worden. Is dit nou zo moeilijk om te begrijpen sehh

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

Juist, maar dit is totaal iets anders dan wat je net zei.

Het heeft te maken met je gehele kcal inname gedurende de dag.

Klopt, maar de energie, bijvoorbeeld koohlydraten die je per dag consumeert, voor het trainen bijvoorbeeld zal worden opgebruikt. Dagelijks lopen en doen verspild je energie. Ik weet niet wat jij allemaal doet voor het slapen maar ik doe niks intens waarvoor mijn lichaam wat brandstof voor nodig heeft. Daarom: eat right on time.

Hahaha vertel me wat heb je aan de energie wat je consumeert voor het slapen? Niks dus. (Als je niet gaat trainen natuurlijk). Bij overschot zal het omgezet worden. Is dit nou zo moeilijk om te begrijpen sehh ---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ---------- Klopt, maar de energie, bijvoorbeeld koohlydraten die je per dag consumeert, voor het trainen bijvoorbeeld zal worden opgebruikt. Dagelijks lopen en doen verspild je energie. Ik weet niet wat jij allemaal doet voor het slapen maar ik doe niks intens waarvoor mijn lichaam wat brandstof voor nodig heeft. Daarom: eat right on time.

Spierherstel en opbouw kost zeker geen energie volgens jou

Niet eten voor het slapen gaan is broscience en mealtiming heeft een dusdanig kleine impact dat je er op laag niveau echt geen zorgen over hoeft te maken.

Een overschot aan kcal boven je onderhoud en de kcal die je nodig hebt voor spieropbouw zal altijd wel zorgen dat je vet aanzet, of je dat nou om 09:00 in een keer naar binnen werkt of pas om 22:00.

Hahaha vertel me wat heb je aan de energie wat je consumeert voor het slapen? Niks dus. (Als je niet gaat trainen natuurlijk). Bij overschot zal het omgezet worden. Is dit nou zo moeilijk om te begrijpen sehh

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

Klopt, maar de energie, bijvoorbeeld koohlydraten die je per dag consumeert, voor het trainen bijvoorbeeld zal worden opgebruikt. Dagelijks lopen en doen verspild je energie. Ik weet niet wat jij allemaal doet voor het slapen maar ik doe niks intens waarvoor mijn lichaam wat brandstof voor nodig heeft. Daarom: eat right on time.

je bent 16 jaar en discussieert met mensen die jaren ervaring hebben,en dan nog advies geven dat niet klopt:rolleyes:

@jovanni: u wot m8? En ga engels leren aub.

Terug
Naar boven