Fitness Seller

14jaar 1m92 81kg

eh rustig? waarom zou je voor je 18e niet kunnen trainen? het is echt niet zo dat je op je 18e meteen uitgegroeid bent, dat kan soms wel tot je 21e duren. En waarom geen voedingsschemas? Je krijgt er alleen maar meer voedingsstoffen van binnen en dat is juist goed, het is juist erg gezond waar je juist gaat groeien. Ik train hard ja, maar krachttraining op je 14e is niet slecht zolang je het maar niet te gek maakt. En als ik niet meer groei in lichaamslengte hiervan ben ik alleen maar blij, wil geen 2 m lang beest worden.
Weet niet echt of ik hier een punt heb, maar jij al helemaal niet!

Ik zeg niet dat je voor je 18e niet kan trainen.
Ik zeg niet dat je stipt op je 18e verhaardag uitgegroeid bent.
Het gaat niet om een punt,het gaat om begrijpend lezen.Een essentieel vak om je diploma te halen.

Ik zeg niet dat je voor je 18e niet kan trainen.
Ik zeg niet dat je stipt op je 18e verhaardag uitgegroeid bent.
Het gaat niet om een punt,het gaat om begrijpend lezen.Een essentieel vak om je diploma te halen.

Klaar met betuttelen?

Fouten toegeven is pas echt een PUNT van een man. Dan toon je pas ballen.

Luister allemaal opgeschoten brutale apen !

Train pas voluit vanaf je 18e, tot ongeveer je 18e is je lichaam zelf nog in ontwikkeling, als je dan toch hard traint BELEMMER JE JE SPIERGROEI, je bent dus in feite voor niks bezig !!

Echte bodybuilders weten waar dit over gaat.Heb geduld en ga voluit vanaf je 18e !
ot je 18e a 19e moe tje zowiezo vreten vreten vreten en niet met voedingsschemas aankomen etc.Tot die leeftijd heb je essentiele voeding nodig, dus licht trainen en goed bunkeren ! En altijd je huiswerk correct afmaken !!

Eigewijze kinderen.Vergeet niet dat als je je lichaam gewoon door laat groeien,je vanaf je 18 a 19e het dubbele er uit kan halen wat e rnu uitgehaald wordt...je bent tegennatuurlijk bezig nu, je wordt nooit ZO groot als dat je de natuur eerst laat werken !!!!

SNAP HET DAN !!!

Wat lul je nou... vanaf je 16e kun je gewoon aan de bak en dat is wat de meeste pro's ook hebben gedaan. en doe nou maar rustig met je brutale apen je bent een vent van in de 40 die een jongen van 14 loopt af te zeiken doe effe normaal zeg.

Dus even concreet,een man van 40 mag niet een jongen aanspreken op gedrag,maar jongens tussen de 14 en 21 jaar mogen newbies wel de grond inboren als ze net hier komen kijken, inderdaad, beetje vreemd gedrag.Maar ga gerust 100 procent voluit op je 16e.Succes.

Dus even concreet,een man van 40 mag niet een jongen aanspreken op gedrag,maar jongens tussen de 14 en 21 jaar mogen newbies wel de grond inboren als ze net hier komen kijken, inderdaad, beetje vreemd gedrag.Maar ga gerust 100 procent voluit op je 16e.Succes.

Ik zeg niet dat je door je leeftijd niemand mag aanspreken, maar ik mag wel aannemen dat je op die leeftijd wijzer mag zijn dan en jongere van 21 dus mensen op een diplomatische manier kan benaderen, en doe nou niet net alsof je het allemaal zo goed weet want de praktijk is heel anders dan de theorie.

Niet mee eens. - 10.

Wat heeft dit met het onderwerp te maken in deze topic,niets.Ik stop hier nu mee, de boodschap is helder jongetje.Succes verder.

• Topic Starter Topic Starter
thx einstein :)

Luister allemaal opgeschoten brutale apen !

Train pas voluit vanaf je 18e, tot ongeveer je 18e is je lichaam zelf nog in ontwikkeling, als je dan toch hard traint BELEMMER JE JE SPIERGROEI, je bent dus in feite voor niks bezig !!

Echte bodybuilders weten waar dit over gaat.Heb geduld en ga voluit vanaf je 18e !
ot je 18e a 19e moe tje zowiezo vreten vreten vreten en niet met voedingsschemas aankomen etc.Tot die leeftijd heb je essentiele voeding nodig, dus licht trainen en goed bunkeren ! En altijd je huiswerk correct afmaken !!

Eigewijze kinderen.Vergeet niet dat als je je lichaam gewoon door laat groeien,je vanaf je 18 a 19e het dubbele er uit kan halen wat e rnu uitgehaald wordt...je bent tegennatuurlijk bezig nu, je wordt nooit ZO groot als dat je de natuur eerst laat werken !!!!

SNAP HET DAN !!!

Hahaahah, kerel, hier moet ik zo hard om lachen...

• Topic Starter Topic Starter
daarbij als het mijn spiergroei zou belemmeren zou ik dit niet hebben gehad..

Je hebt een mooie bouw, kan je iets van maken. Wat je nu moet doen is dus trainen en vreten, zoals hier al veel gezegd wordt. Maak je niet al te druk om je vetpercentage. Neem niet alles wat je hier hoort al te serieus, lees je goed in wat betreft de stickies en vorm een eigen mening op basis van het gezegde. En geniet, das het belangrijkste :) Post maar weer wat foto's als je een kilo of 5 verder bent!

veel pro's zijn veel jonger begonnen dan 18 lol.
en tegen de tijd dat iemand van 16 die dan al is begonnen met trainen 18 is, is het al een beest van 100kg.
en heeft dus grote voorsprong op iemand die pas begint op zijn 18e.

en die gaint dan nog net zo snel door na zijn 18e verjaardag

Terug
Naar boven