XXL Nutrition

14jaar 1m92 81kg

Wat word er hier moelijk gedaan zeg. Tis heel simpel zolang je lichaam nog niet volgroeit is en je gaat keihard trainen dan is de kans op blessure en overbelasting gewoon groot.
Als je het gewoon opbouwt dan raakt je lichaam er aan gewend en dan mag je trainen wat je wilt.

Mening over foto's. Meer aandacht aan je abs geven. Lichaam heeft anders vreemde proporties.

Luister allemaal opgeschoten brutale apen !

Train pas voluit vanaf je 18e, tot ongeveer je 18e is je lichaam zelf nog in ontwikkeling, als je dan toch hard traint BELEMMER JE JE SPIERGROEI, je bent dus in feite voor niks bezig !!

Echte bodybuilders weten waar dit over gaat.Heb geduld en ga voluit vanaf je 18e !
ot je 18e a 19e moe tje zowiezo vreten vreten vreten en niet met voedingsschemas aankomen etc.Tot die leeftijd heb je essentiele voeding nodig, dus licht trainen en goed bunkeren ! En altijd je huiswerk correct afmaken !!

Eigewijze kinderen.Vergeet niet dat als je je lichaam gewoon door laat groeien,je vanaf je 18 a 19e het dubbele er uit kan halen wat e rnu uitgehaald wordt...je bent tegennatuurlijk bezig nu, je wordt nooit ZO groot als dat je de natuur eerst laat werken !!!!

SNAP HET DAN !!!

Best geinig. Ook mooi verwoord en opgebouwd.

Luister allemaal opgeschoten brutale apen !

Train pas voluit vanaf je 18e, tot ongeveer je 18e is je lichaam zelf nog in ontwikkeling, als je dan toch hard traint BELEMMER JE JE SPIERGROEI, je bent dus in feite voor niks bezig !!

Echte bodybuilders weten waar dit over gaat.Heb geduld en ga voluit vanaf je 18e !
ot je 18e a 19e moe tje zowiezo vreten vreten vreten en niet met voedingsschemas aankomen etc.Tot die leeftijd heb je essentiele voeding nodig, dus licht trainen en goed bunkeren ! En altijd je huiswerk correct afmaken !!

Eigewijze kinderen.Vergeet niet dat als je je lichaam gewoon door laat groeien,je vanaf je 18 a 19e het dubbele er uit kan halen wat e rnu uitgehaald wordt...je bent tegennatuurlijk bezig nu, je wordt nooit ZO groot als dat je de natuur eerst laat werken !!!!

SNAP HET DAN !!!

hopelijk een slechte grap, anders zou ik graag de studies / onderzoeken willen zien waaruit dit blijkt.

leer eens goeie fotos maken man

sjonge jonge

hopelijk een slechte grap, anders zou ik graag de studies / onderzoeken willen zien waaruit dit blijkt.

die zijn er niet, wel waaruit het tegendeel blijkt.

zolang men zich niet forceert is er niks aan de hand.
alles waar TE voor staat is namelijk niet goed:D

Forceren is, TE zwaar trainen met TE zware gewichten voor je leeftijd.Is niet goed !

Aha, dus als je 80jaar bent mag je bv 160kg meer liften dan? wat ene ozin kraam je uit makker, bij mij is alles uitstekend in orde, nog nooit ergens last van gehad.
Daarbij, het verschilt van persoon tot persoon wie het eerst volgroeit is. Leeftijd zegt in de periode van 13-18 NIETS. sommige zijn al volgroeit terwijl anderen nog aan hun spurt moeten beginnen.

Aha, dus als je 80jaar bent mag je bv 160kg meer liften dan? wat ene ozin kraam je uit makker, bij mij is alles uitstekend in orde, nog nooit ergens last van gehad.
Daarbij, het verschilt van persoon tot persoon wie het eerst volgroeit is. Leeftijd zegt in de periode van 13-18 NIETS. sommige zijn al volgroeit terwijl anderen nog aan hun spurt moeten beginnen.
ik vind ook wel dat hij gelijk heeft, te zwaar trainen op die leeftijd is ook niet goed hoor. en je last kan nog altijd komen
en dat wil zeker niet zeggen dat je op je 80 met 160kg moet rondsleuren, want dat is ook niet goed

ik vind ook wel dat hij gelijk heeft, te zwaar trainen op die leeftijd is ook niet goed hoor. en je last kan nog altijd komen
en dat wil zeker niet zeggen dat je op je 80 met 160kg moet rondsleuren, want dat is ook niet goed

Je kan gewoon zwaar trainen. Ik zou wel niet trainen tot failure bijvoorbeeld. En natuurlijk geen gewichten nemen waarmee je de oefening niet goed kunt uitvoeren.

Forceren is, TE zwaar trainen met TE zware gewichten voor je leeftijd.Is niet goed !

je herhaalt me:p
maar TE zwaar trainen is niet hetzelfde als hard trainen, dat mag een 14 jarige best, verhalen over belemmering groei etc zijn allang al achterhaald.

maar het is maar net wat je onder hard trainen verstaat natuurlijk, rekbaar begrip.

Laatst bewerkt:

Kom eens met een relevante studie. Je verkondigd van alles als feiten zonder enige goede onderbouwing.

En forceren is idd niet goed, maar dat is het nooit. Onafhankelijk van je leeftijd.
Maar wat is mis met 80kg correct drukken op je 14de als je dat kan. Volgens wat ik van jou begrijp zou zo iemand dus met 50kg aan de haal moeten puur en alleen vanwege zijn leeftijd.???

• Topic Starter Topic Starter
Kom eens met een relevante studie. Je verkondigd van alles als feiten zonder enige goede onderbouwing.

En forceren is idd niet goed, maar dat is het nooit. Onafhankelijk van je leeftijd.
Maar wat is mis met 80kg correct drukken op je 14de als je dat kan. Volgens wat ik van jou begrijp zou zo iemand dus met 50kg aan de haal moeten puur en alleen vanwege zijn leeftijd.???

maakt niet veel uit want mijn bench is echt zwak, kan maar niet meer gewicht krijgen. ik zit nu rond de 57,5 kg. heb al topic daarvoor @ oefeningen sector

nice bump

idd

''wo 17 mrt 2010, 17:06''

hij is nu toch permanent weg. Eindelijk.

jongens niet zo negatief allemaal ik weet zeker dat er maar weinig van jullie zijn die er op hun 14e zo bij stonden!;)
ik vind het voor een 14 jarige die net op het middelbaar zit echt een super nette prestatie tot nu toe, volhoudne zo!

edit: zag pas later dat het een bump was/

Ben nu eigelijk wel benieuwd naar die foto's die er een jaar geleden wel stonden :D

Terug
Naar boven