MuscleMeat

Rug

je bent een centimeter gegroeid in je lengte :s

arm is precies wel verbeterd

je armen lopen flink voor op de rest aan je laatste foto te zien.
Ik zie er eerlijk gezegd geen 100kg in.
Biceps zijn wel vooruit gegaan. Ik zou wel wat meer gaan sporten maar als het niet kan dan niet;)

• Topic Starter Topic Starter
Beenomtrek is momenteel 72 cm. Nou heb ik geen verstand van de grootes van benen, maar ik vind dit redelijk groot. Daar zit dus ook redelijk wat gewicht aan.
En door brede heupen lijk je op foto's meestal lichter.
Ik wil nu dus iets afvallen, want ik wil niet meer dan 100kg wegen, voor parkour. Dus echt grote massagains zijn ook niet mijn doel.
Borst moet nu zeker beter, vooral onderkant, en rug mag meer wijdte.
Ik moet eerlijk toegeven dat die armen deze keer ook wel heel mooi uitkwamen op de foto:)

72cm is echt groot man, heb je misschien wat krachtstats?

Ehm, nou... ik squat dus niet echt, dus daar heb ik geen stats van.
Nouja, bij ons gaat hij maar tot 80 kg losse barbells.
Die heb ik een keer omgebouwd tot 90, en daar doe ik stuk of 20 herhalinkjes mee ofzo.
Verder gewoon zo'n leg-extension, die op maxweight(weet niet precies hoeveel dat is:$ denk 130 ofzo?) , met 1 been, en dan iets van 4-5 reps.
Maar dat is al een tijdje terug, train nu dus geen benen meer.

Mijn zusje kwam laatst met de opmerking dat mijn been dan even groot is als haar borstomtrek:P dat 70 een heel gebruikelijke bh maat is.
Ter rectificatie, net opgemeten, en ze zijn nu nog maar 71 cm. Niet veel verschil, maar toch.

@bswim: ja ik groei? is dat gek? zou vreemder opkijken als ik kromp...

Laatst bewerkt:
72 ****ing cm no way

Zo vertwijfeld geraakt door deze reacties dat ik het NOGMAALS heb gemeten:P en weer op 71 cm uitkom.
Blijkbaar is dat groot, dus nu vinden jullie het vast niet erg meer als ik geen benen meer train:fluit:

Ik zie geen 100 kg . En 71 cm benen is buff en die zal je niet hebben als je geen benen traint.

Ik had me zo voorgenomen om niet in te gaan op mensen die zeiden dat het niet klopte:( maar kan het niet laten:P
Bij deze wat beenfoto's:

Omtrek van het kniegewricht is 40 cm.
Op het breedste gedeelte van het bovenbeen 71 cm.
De kuit, 42 cm.
Armen 40 cm.
Onderarmen waren dacht ik 32 cm.
Omtrek op tepellijn was paar weken terug 110 cm.

P1040750gecom.JPG

P1040762gecom.JPG

die 2e foto van verder af geeft al een wat beter beeld. Je benen zijn eigenlijk prima in verhouding, ze zijn zeker niet skinny! :)
Maar om echt gespierd te worden zal je toch wel moeten gaan buffelen in de gym want je bent er nog lang niet

Dankje:)
Ik wil dus niet te zwaar worden. Voor parkour moet je heel veel springen, en dat lijkt me niet goed voor mijn knieen. Het lijkt me wel leuk om uiteindelijk nog een stuk groter te worden, maar dat ga ik heel langzaam opbouwen, zodat mijn lichaam er goed aan went.
En misschien als ik stop met parkour, dan kan ik natuurlijk helemaal doorbouwen:)
Momenteel word het dus even vetpercentage terug brengen naar 10% en dan weer op de 100kilo proberen te komen.
nu 100 kilo bij 14-15%?? Eerste doel: 100 kilo bij 10%

Even een update:
Lange vakantie gehouden. Sinds eind mei tot gister niet meer getraind in de sportschool. Heerlijk vakantie geweest. Veel te veel ongezonde dingen gegeten.
Toch nog enige vooruitgang weten te boeken, ten minste, in de spiegel.
Gewicht is nu 97,5. Lengte is 191 cm.
Beenomtrek is geslonken, naar 67 cm. Daar komt ook gedeelte van het gewichtsverlies vandaan denk ik.
Vanaf nu weer ertegenaan, proberen nu weer flinke progressie te maken.
Gaan zien hoe het te combineren is met studie, andere sporten en vriendin.

P1050498.jpg

P1050490.jpg

Terug
Naar boven