Fitness Seller

15% bf toch dikke buik

Ano_92_3

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
174
Lengte
1m85
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Hey allemaal,
ik train nu ook regelmatig me buik als ik sta ziet het er ook wel mooi uit maar als ik zit hangt me buik echt over me broek heen.
Ik sport 3x per week en daarbij ook nog 1x per week hardlopen.
Ik eet nauwlijks frituur en frisdrank eigenlijk alleen op feestjes.
Hoe kom ik hier van af? Heb overigens bij mn armen en borst geen vet.
Het zit vooral van me navel naar beneden ( beetje kromme beschrijving maar het is niet anders:p ) Weet iemand hoe ik hier het best van af kom?

groetjes

2eo8ncx.jpg

Laatst bewerkt:
denk eens aan eten en cardio zal wel helpen

• Topic Starter Topic Starter
Me drinken is vooral melk water en soms chocomel, meestal tarwebrood met pindakaas , en anders vlees meestal varken en koe. En een tosti gaat er ook wel is in.
Me ontbijt is melk met brinta waar ik 1 schep whey in doe

Only one word: VOEDINGSSCHEMA

Reken uit hoeveel je verbrand zonder te sporten (zijn verschillende sites die je hierbij kunnen helpen), met zo'n berekening kom je meestal aardig in de buurt. Zorg dat je nu net zoveel eet als dat je verbrand (zonder te sporten nog steeds). En ga nu sporten (Kt+cardio).

Ik heb bij 15% ook nog niet echt een strakke buik.

Laatst bewerkt:
dieet
krachttraining
cardio
heupen kantelen
vacuüm oefening

Heb t ook. Maar het kan ook visceraal vet zijn.

ik heb veel gehoord gezien maar vacuumtraining is nieuw voor me. train je dan in een soort ruimte zonder zuurstof ofzo? zoals vegeta toen hij in de ruimte super sayan wou worden.

tijdens je eerste jaar trainen moet je nog niet teveel aan je buik denken.

Nee maar ik wil toch een wat meer ripped buikje, vooral nu met dit weer.
Zal wel pics posten als ik het kabeltje van me telefoon binnnen heb

Je zegt het zelf 15% bf... Abs zijn pas zichtbaar normaal aan 12% maar dat verschilt bij persoon en om echt ripped te zijn moet je aan 9-10% staan. Maar je weegt nu 80kg bij 1.89, cutten is nog niet echt een optie. 80kg @9% bij 1.89 zou al redelijk zijn maar dan nog is het nipt.

Ik zou het liefst zelf ook rond de 11-12% zitten en dan clean bulken. Maar ik zou toch eventueel kunnen cutten naar 11-12% en dan clean bulken en me bf in de gaten houden?

Mijn buik steekt ook uit.. terwijl er niet zo heel veel vet op zit, komt denk gewoon door mijn organen (want als ik gegeten heb jonguhhhhh boem dan lijk ik wel zwanger) en door mijn buikspieren:)

gewoon iets minder kcal eten, zou er zelf voor kiezen wat minder carbs te eten of te gaan carbcyclen. Beetje cardio toevoegen, 20-30min na iedere training en kijken of je na 1 maand verschil ziet.
Voedingschema hoeft echt niet tot in de puntjes uitgewerkt zijn. Kan best een beetje op gevoel gewoon!

Ok zou jij dan kunnen kijken of dit wat is? En wat houd carbcyclen in?

Bijlagen

Terug
Naar boven