- Waardering
- 174
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou 1e dag van me voedingsschema bevalt me wel behalve dat kalkoenfilet mager wat een droge zooi is dat net alsof ik een blik kattenvoer op eet
Hmm neem normaal nooit sausjes, wat voor saus is lekker op kipfilet dan?
Hmm neem normaal nooit sausjes, wat voor saus is lekker op kipfilet dan?

Zal vanmiddag wel is ff naar de winkel gaan om te kijken wat er te halen valtik zou niet weten wat jij lekker vind. er is zat keuze in ieder geval
whisky cocktail, bbq saus, knoflook saus etc.
ik eet regelmatig een broodje met gebakken ei. ik vind het helemaal niet lekker, maar zodra er curry op zit is het het lekkerste middag eten wat ik me voor kan stellen.
Broodje ei juist lekker man vooral de dooier
Zal vanmiddag wel is ff naar de winkel gaan om te kijken wat er te halen valtBroodje ei juist lekker man vooral de dooier
![]()

Ben je trouwens zeker dat je aan 15% staat? Want bij veel mensen is dat idd een probleemzone, bij mij ook nog altijd. Maar als ik mijn abs opspan dan zie ik toch altijd easy de bovenste 4 liggen. Zeker s'ochtends en bij goed licht.
Ontspannen zie ik ze licht doorschemeren. Dat is opzich 12% , bij 15 procent zou je iig geen abs moeten zien bij het opspannen.
je stimuleert de vetverbranding niet door niets te eten dat is een fabel. Als je loopt op een lege maag dan is het zelfs zo dat je minder snel in de vetverbrandingsmodus belandt, Je glycogeenvoorraad is niet op peil en dat betekent dat dat een aanslag is op je spierweefsel, want je lijf zal bij gebrek aan suiker en glycogeen eerst proberen eiwitten te verbranden.cardio moet je NA de krachttraining doen.
eventueel ook sochtends op lege maag. En als belangrijkste nog dat je je voeding verbeterrd, anders wordt het cutten moeilijk denk ik
Volgens de "kenners" hier op het forum sta ik ook op 15-16% maar als ik mijn abs opspan, zie ik de bovenste 4 toch ook. En ik vind toch ook dat mijn buik een beetje te dik is, maar ik weeg amper 63kg dus het zou stom zijn om te gaan cutten voor mij. Anyway, wat je daar zegt klopt volgens mij niet helemaal, of toch niet bij iedereen. Vet kan overal zitten.
ben je trouwens zeker dat je aan 15% staat? Want bij veel mensen is dat idd een probleemzone, bij mij ook nog altijd. Maar als ik mijn abs opspan dan zie ik toch altijd easy de bovenste 4 liggen. Zeker s'ochtends en bij goed licht.
Ontspannen zie ik ze licht doorschemeren. Dat is opzich 12% , bij 15 procent zou je iig geen abs moeten zien bij het opspannen.
---------- toegevoegd om 22:22 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------
zonder, is de beste manier. 12% is makkelijk aan te houden en je kan er nog altijd mee gainen, als je lager gaat lever je teveel massa in, zeker als naturel. maar ben je zeker van je 15%?
hier een betere pic
http://i30.tinypic.com/2eo8ncx.jpg
Via een weegschaal in de gym ze hebben geen huidplooimeter, is nu wel een maandje geleden.
Via een weegschaal in de gym ze hebben geen huidplooimeter, is nu wel een maandje geleden.
Maar als het lager is waarom heb ik dan geen zichtbare abs?