XXL Nutrition

15% bf toch dikke buik

Ok zou jij dan kunnen kijken of dit wat is? En wat houd carbcyclen in?
luie zak, gebruik search hier op het forum en http://lmgtfy.com/?q=carbcycling

over je voedingschema: overdag te weinig goede eiwitten. kipfilet beleg en dergelijke is nou niet echt super, probeer een echt stuk kip, vis of biefstuk, tonijn whatever te eten.
Sowieso MEER eiwitten gedurende de dag, iedere maaltijd ~30 gram als richtlijn. Dit schema om te cutten is verre van goed genoeg, teveel brood, te weinig goede eiwitten. Sowieso die maaltijd van 16.00 slaat nergens op als je wilt cutten of is ook k*t als je wilt bulken

• Topic Starter Topic Starter
Dat voedingsschema lukt me echt voor geen meter heb nu wel het een en ander veranderd maar ik kom niet aan 30g eiwit per maaltijd

is een richtlijn, is geen ramp als het keertje niet lukt..
eet om 12.00 bv een groot blik tonijn van 130 of 150gram uitgelekt gewicht, dan heb je >40gram eiwitten, dan kan je de maaltijd erna wat minder eiwitjes eten..

Ik zit nu op 186 eiwit 198kcal en 72 vet over de gehele dag
en ga uit van 6 maaltijden op 1 dag 186:6 = 31g eiwit

Laatst bewerkt:
Zou er 200, 300, 100 van maken. Dan kom je op 800+1200+900 = 2900 kcals uit, wat denk ik net voldoende is gezien je stats. Opvoeren kan altijd nog natuurlijk.

Zou er 200, 300, 100 van maken. Dan kom je op 800+1200+900 = 2900 kcals uit, wat denk ik net voldoende is gezien je stats. Opvoeren kan altijd nog natuurlijk.
Is 2900kcal niet veel voor een cut? Ik heb het weer even aangepast zit nu op 2600kcal zal het even uploaden. Wat zou eventueel nog een goede toevoeging zijn?

Bijlagen

Zat te slapen, dacht dat het over een bulk ging.

Het ziet er een beetje uit als een hongerdieet, maar als je alles goed berekent hebt (?), ziet het er prima uit verder.

komt gewoon door het vele voedsel wat je eet meestal bij het bulken
is je maag gewoon opgezet

Ik denk niet dat het door bulken komt ik dronk voordat ik op fitness was makkelijk 2 flessen cola op een dag en 3x per week frituur, dik werd ik niet maar wel 19% BF
Ik heb vooral 'teveel' vet onderin ik heb het gemarkeerd met dit plaatje
10x6eyt.jpg

Ben je trouwens zeker dat je aan 15% staat? Want bij veel mensen is dat idd een probleemzone, bij mij ook nog altijd. Maar als ik mijn abs opspan dan zie ik toch altijd easy de bovenste 4 liggen. Zeker s'ochtends en bij goed licht.

Ontspannen zie ik ze licht doorschemeren. Dat is opzich 12% , bij 15 procent zou je iig geen abs moeten zien bij het opspannen.

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Zonder, is de beste manier. 12% is makkelijk aan te houden en je kan er nog altijd mee gainen, als je lager gaat lever je teveel massa in, zeker als naturel. Maar ben je zeker van je 15%?

Ben je trouwens zeker dat je aan 15% staat? Want bij veel mensen is dat idd een probleemzone, bij mij ook nog altijd. Maar als ik mijn abs opspan dan zie ik toch altijd easy de bovenste 4 liggen. Zeker s'ochtends en bij goed licht.

Ontspannen zie ik ze licht doorschemeren. Dat is opzich 12% , bij 15 procent zou je iig geen abs moeten zien bij het opspannen.
Ik heb wel een foto van me buik die is alleen wat oud, heb binnenkort weer kabel van me telefoon dan kan ik ff een up to date foto schieten.
Maar hier is de oude foto, weet dat het een k*t foto is maar heb op het moment niks anders
2d0e1ab.jpg

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Zat te slapen, dacht dat het over een bulk ging.

Het ziet er een beetje uit als een hongerdieet, maar als je alles goed berekent hebt (?), ziet het er prima uit verder.
Heb dit excel bestand kant en klaar gedownload alleen de voeding en alle andere info veranderd maar lijkt me wel dat het in orde is

dit valt echt nog wel te overzien!

het is idd nog lang geen sixpack. maar dik is het ook niet.

gewoon lekker cutten tot een procentje of 11 zodat die rand eronder weg is. daarna cleanbulke en erop letten dat het niet weer te ver komt. Scheeld weer wat werk voor de volgende zomer(mitsje niet wil cutten maar door wil bulken).

dit valt echt nog wel te overzien!

het is idd nog lang geen sixpack. maar dik is het ook niet.

gewoon lekker cutten tot een procentje of 11 zodat die rand eronder weg is. daarna cleanbulke en erop letten dat het niet weer te ver komt. Scheeld weer wat werk voor de volgende zomer(mitsje niet wil cutten maar door wil bulken).
Ja had voor deze zomer al me hoop opgegeven ga over 5 weken op vakantie en wou in die 5 weken toch het wat strakker krijgen mits dat mogelijk is. Gebruik namelijk ook nog geen schema maar ga binnenkort schema hierboven gebruiken

5 weken is tijd zat , en het is geen 15% , zal eerder 13-14% zijn , dus veel werk heb je niet.

Clean eten , cardio toevoegen en in 5 weken sta je easy op 11%

5 weken is tijd zat , en het is geen 15% , zal eerder 13-14% zijn , dus veel werk heb je niet.

Clean eten , cardio toevoegen en in 5 weken sta je easy op 11%
Clean eten doe ik nu al, hoe intens moet de cardio zijn? Want ik heb vandaag 20min cardio gedaan en dat zou ik eventueel wel 3x per week kunnen doen. Dan doe ik 3x per week KT ( maandag, woensdag , zaterdag) en 3x per week cardio (dinsdag, donderdag, vrijdag)
En voor buik oefeningen doe ik 3 setjes 15x per set. En die oefening dat je horizontaal op het bankje ligt en dan je knieën naar je toe trekt en die de lucht in drukt met die oefening voel ik ze echt goed branden

cardio moet je NA de krachttraining doen.
eventueel ook sochtends op lege maag. En als belangrijkste nog dat je je voeding verbeterrd, anders wordt het cutten moeilijk denk ik

cardio moet je NA de krachttraining doen.
eventueel ook sochtends op lege maag. En als belangrijkste nog dat je je voeding verbeterrd, anders wordt het cutten moeilijk denk ik
Ik heb me schema geupdate weet niet of je de nieuwe al gezien hebt?
Op een lege maag zou ik ook wel kunnen doen ga ik gewoon als ik wakker word naar de sportschool, scheelt dit zoveel dan?

Terug
Naar boven