MuscleMeat

15 jaar, beginner

@ Sam, thx voor de karma, spijtig dat ie niet telt :p

Heey jong.
Ik heb ook begonnen op mijn 15 de.
Is een goeie leeftijd zeg ik
Je moet gewoon zorgen dat je 5 minuten voor de training effe warming up doet.
kwa eten gewoon zo veel mogelijk boterhammen eten met kip en bananen en appels eten. Dus vooral waar veel koolhydraten en eiwitte inzitten.
De shakes zou ik nog niet aan beginnen als ik jou was moet je pas over een paar maandjes doen en de creatine eigenlijk het eerste half jaar niet gebruiken.
De oefeningen gewoon 12-10-8-12 beginnen voor kracht op te bouwen en ongeveer 30 tot 60 seconden wachten per set.

Ik ben nu 2,5 jaar bezig en ik woog 58 toen ik begon nu weeg ik 80 /1.80M/17 jaar

sam 1993 als je bedoelt moutainbike doe je dan aan wedstrijden mee enz

Heey jong.
Ik heb ook begonnen op mijn 15 de.
Is een goeie leeftijd zeg ik
Je moet gewoon zorgen dat je 5 minuten voor de training effe warming up doet.
kwa eten gewoon zo veel mogelijk boterhammen eten met kip en bananen en appels eten. Dus vooral waar veel koolhydraten en eiwitte inzitten.
De shakes zou ik nog niet aan beginnen als ik jou was moet je pas over een paar maandjes doen en de creatine eigenlijk het eerste half jaar niet gebruiken.
De oefeningen gewoon 12-10-8-12 beginnen voor kracht op te bouwen en ongeveer 30 tot 60 seconden wachten per set.

Ik ben nu 2,5 jaar bezig en ik woog 58 toen ik begon nu weeg ik 80 /1.80M/17 jaar

die warmup kan je ook doen door middel van low-weight/high-rep te doen, werkt voor mij heel goed.

• Topic Starter Topic Starter
mohge lui!, ff tijdje niet meer offline geweest vanwege school, maar ben dr weer ;),, k voel toch al dat het wat makkelijker gaat qua oefeningen dan toen in begon! :)
met mtb'e fiets ik niet op wedstrijd niveau nee ;) daar fiets ik te weinig voor (dan moet je rond de 4x traine in de week en daar heb ik geen zin in :P), ik fiets gewoon wel op een redelijk hard tempo dus ;)
warming up is bij mij gewoon rustig beginne inderdaad ;) en gewoon naar de sportschool fietsen
ik heb volgens mij wel een voordeel dat ik al goed gebouwt ben,, ik woog 71kg bij 1 meter 86,, en ik kon zegmaar maar 1 rolletje vet pakke als ik stond.. (k weet niet hoe je je vetpercentage moet meten dus probeer ik het maar zo uit te leggen ;) )
de mazzel

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven