Fitness Seller

15 jaar, foto's, critiek!

Bulldogs, we zijn geloof ik 3de geworden dit jaar, dukes zegt me wel iets maar kan me niet herrineren er tegen gespeeld te hebben, in welke poule zaten jullie?

• Topic Starter Topic Starter
Bulldogs, we zijn geloof ik 3de geworden dit jaar, dukes zegt me wel iets maar kan me niet herrineren er tegen gespeeld te hebben, in welke poule zaten jullie?

Dan komen we jullie dit jaar wel weer tegen, volgens mij herinner ik me wel tegen bulldogs gespeelt te hebben... zitte jullie toevallig digt bij een snelweg of juist bij een riviertje?

Haha, kijk net ff op jullie site..
[Link niet meer beschikbaar]
dat is bij ons ;)

Inderdaad gigantisch veel (schoon) eten; 4000+ kcal. per dag.
Alls ik het zo inschat, hoef je niet eens zo voorzichtig te zijn met je vetinname, want erg veel zal je waarschijnlijk niet aanzetten. Eerste prioriteit is gewoon zéér veel eten. Als je merkt dat je vetter wordt, kan je altijd nog wat schrappen in de vetten. Als je moeite hebt met zo veel eten, moet je deze post (klik hier) van Big T maar eens lezen hoe je dit het beste kunt opbouwen.

Daarnaast zware basisoefeningen en niet druk maken over isolatie-oefeningen en trainen van kleinere spiergroepen, dus: squat, deadlift, chin-ups, barbell row of T-bar row, bench press, shoulder presses, triceps scull crusher enz. Zo veel mogelijk met losse gewichten. Korte zware trainingen met zware gewichten (natuurlijk wel rustig aan opbouwen en aan je techniek werken), niet langer dan 45-60 minuten. 2 of 3 keer per week is dan al voldoende om een goede basis neer te zetten.

Is trouwens wel handig als je eens neer zet hoeveel calorieën je nu eet en in welke verhoudingen (Koolhydraten, eiwitten, vetten). Geef ook een aan wat je naast je krachttraining allemaal doet (werk of school, andere sporten-hoe vaak en hoe lang). Dit is allemaal van invloed op je calorie-inname en hersteltijd.

eten.
trainen.
rusten.
goede basis! komt helemaal goed.

Alls ik het zo inschat, hoef je niet eens zo voorzichtig te zijn met je vetinname, want erg veel zal je waarschijnlijk niet aanzetten. Eerste prioriteit is gewoon zéér veel eten. Als je merkt dat je vetter wordt, kan je altijd nog wat schrappen in de vetten. Als je moeite hebt met zo veel eten, moet je deze post (klik hier) van Big T maar eens lezen hoe je dit het beste kunt opbouwen.

Daarnaast zware basisoefeningen en niet druk maken over isolatie-oefeningen en trainen van kleinere spiergroepen, dus: squat, deadlift, chin-ups, barbell row of T-bar row, bench press, shoulder presses, triceps scull crusher enz. Zo veel mogelijk met losse gewichten. Korte zware trainingen met zware gewichten (natuurlijk wel rustig aan opbouwen en aan je techniek werken), niet langer dan 45-60 minuten. 2 of 3 keer per week is dan al voldoende om een goede basis neer te zetten.

Is trouwens wel handig als je eens neer zet hoeveel calorieën je nu eet en in welke verhoudingen (Koolhydraten, eiwitten, vetten). Geef ook een aan wat je naast je krachttraining allemaal doet (werk of school, andere sporten-hoe vaak en hoe lang). Dit is allemaal van invloed op je calorie-inname en hersteltijd.

Super, net doorgelezen, (over voeding) kan ik zeker wat mee!:rolleyes:
misschien tog maar even eiwit shakes gaan kopen;)

Goede post. Het kan alleen geen kwaad als je 90 minuten traint ipv 45-60 minuten.

Goede post. Het kan alleen geen kwaad als je 90 minuten traint ipv 45-60 minuten.

Op dit moment train ik rond de 90 minuten + 10 minuutjes warmlopen..
Nu ik die treath over voeding aan me ma heb laten leze wil ze me mee gaan laten betalen met het eten :p

je bent toch een aardig gespierd knaapje,

voor 15 jaar mag je heel trots zijn.

Jep erg nette basis
Lekker volbonjouren en dan wordt je een echte grote jongen!
Check onze voedingsectie!

Op dit moment train ik rond de 90 minuten + 10 minuutjes warmlopen..
Nu ik die treath over voeding aan me ma heb laten leze wil ze me mee gaan laten betalen met het eten :p

Een pak spagethi, havermout ed. kost 20-50ct, dat is sowieso al ~1800kcals, je hoeft sowieso niet overdreve veel eiwitten te nuttigen, dus echt duur zul je niet uit zijn.

wil jij geaccepteerd worden?:O dat zal helaas niet gaan:P

Als je echt veel eet en nog afvalt heb je kanker.

onzin... mijn trainingsmaat vreet meer als sommige grote gasten hier in de bulk en is maar 1.70 en 75kg en kurk-kruk droog... EN dan nog valt hij wel eens een wat af.

Advies voor onze 15jarige Arnold:

bewaar deze foto en laat ons over een jaar versteld van je progressie :thumb: Deal?

Geen onzin als je boven onderhoud eet en niet sport en toch afvalt, heb je kanker :) denk ik :)

Goede basis!

Lekker gaan bulken en ff goed op het forum rondneuzen.

Ohh en een goede riem kopen, want met deze zakt je broek van je reet.

Terug
Naar boven