AndroidHealthClinic

15 jaar, foto's, critiek!

• Topic Starter Topic Starter
onzin... mijn trainingsmaat vreet meer als sommige grote gasten hier in de bulk en is maar 1.70 en 75kg en kurk-kruk droog... EN dan nog valt hij wel eens een wat af.

Advies voor onze 15jarige Arnold:

bewaar deze foto en laat ons over een jaar versteld van je progressie :thumb: Deal?

Deal ;)

Nette rug en biceps voor je leeftijd hoor

off topic----lokatie???? onder jj bed! haha:p

...

Ik vindt wel meevallen hoeveel je eet, ik heb dan geen schema, maar ik eet vlot heel heel wat meer, niet altijd even gezond, maar pas begonnen met sireus fitness dus eetschema kan van mij nog effe wachte.

t*ring zeker een nette basis met 15 jaar. Gewoon goed veel eten + hard trainen en dan kom je er wel.

Goede basis, nu massa pakken

ben zelf even oud en even groot, weeg alleen 5 kilo minder :(

veel succes

wat critiek nodig? Kritiek is met een k ;)

Je broek hangt op half zeven.

Heb je ook benen?

Iig sta je goed droog en heb je een goede basis.

En nu:
food.jpg

ff kijken...tips.

X-Targo kopen (snelle koolhydraten) heb ik veel goeds over gehoord.
Misschien n beetje beginnen met whey. Maar een shake per dag zo rond de 20 gr. NA HET TRAINEN!!! anders word je er zo vet als een koe van. Die 3 shakes per dag zijn voor mensen die al op gewicht zijn (rond de 95 kilos) en verder willen komen.

En dat was het wel zo'n beetje. Verder gewoon beestachtig tekeer blijven gaan in de gym :D

wat een gedoe om een mannetje van 15 jaar...

zeg "grote" mannen van het forum, waar zijn jullie foto's van toen je 15 was??? ik wil ze wel eens zien.

@ Dionisos; als je hard traint kun je veel bereiken !

Heb je ook benen?

Iig sta je goed droog en heb je een goede basis.

En nu:
food.jpg

Dit is een tussendoortje neem ik aan?

on topic: zeer goede basis voor 15 jaar, denk dat je flink wat aanleg hebt. Ik had alleen nog maar botten op 15-jarige leeftijd.

Terug
Naar boven