XXL Nutrition

16 jaar 90 kg vp 9%

Sow dan... netjes man, respect.. maar damn zoveel kip?? Naja het heeft je wel windeieren gelegd :P

Lol @ 2 jaar trainen (1 jaar deftig) en al 10 kg boven je lengte -100cm op 9% en best lage krachtstats.

Sceptical hippo is sceptical

Fysiek dat er staat is best netjes, zijn er ook benen/rugpics?

Zeker niet gek, succes verder!

81 kg aan vetvrije massa voor deze 16 jarige jongen van 1.80. Hij ziet er vrij ripped uit, en toch geloof ik het gewicht niet helemaal. Opinions?

en dit zonder enige vage supplementen?

Ik denk dat hij gewoon een tumor heeft in zijn lijf en zo 90kg weegt, dit is echt niet voor de grap, dus raad aan je te laten onderzoeken. Heb het al vaker gehoord dat mensen veel wegen door een tumor. (Geen BBers)

zeker goed fysiek ! netjes hoor maar die 1.80 en 90 kilo ? lijkt me sterk als ik eerlijk moet zijn , vooral met maar 9 % vet

ziek man

en dit zonder enige vage supplementen?

Wtf :roflol:

Ik denk dat hij gewoon een tumor heeft in zijn lijf en zo 90kg weegt, dit is echt niet voor de grap, dus raad aan je te laten onderzoeken. Heb het al vaker gehoord dat mensen veel wegen door een tumor. (Geen BBers)

Wtf :roflol:

PS: goed fysiek gast. Lekker doorgaan waar je mee bezig bent. Het werkt, dus lekker blijven knallen (en eten!)

ziet er echt goed uit !

ziet er goed uit, wat meten je armen?

Zeer net man. Weinig -18 jarigen die met dergelijke fysiek kunnen pronken
Jammer van de striemen. Maar ja, is niet ongewoon met jouw huidtype. Probeer eens een zalfje ertegen (niet dat het veel zal doen imo, maar kan nooit geen kwaad)

Ik zie er wél 90kg in. Gewicht varieert nu eenmaal sterk van persoon tot persoon en is lang niet te bepalen puur op zicht

Respect, ga zo door. :thumbs:

zeer bien lichaam ,

ma gast ga keer uit maak plezier :p
chikies fixen

Hophop je gaat hard. Ik geloof je:)...terwijl iedereen van zn jeugd geniet neem jij alvast een voorsprong!! Jammer van die smerige striemen, heb ze zelf ook. in het begin stoer maar later kom je erop terug..

Terug
Naar boven