MuscleMeat

16 jaar 92kg vp 9-11%

Goede benen en mooi fysiek overall

• Topic Starter Topic Starter
dat klopt meeste die op gewicht gaan letten die doe meestal de oefening niet 100%, ot: ziet er goed uit, nice wheels, 9% vet met 88kg op 1.80 is goed! ga je nu bulken of, ga je door tot 7-8% vet?

Ik blijf zo verder doen :) ik zou zeggen tot ik 100kg ben maar ik ben nu 92 en ik ben absoluut nog niet waar ik wil geraken :p

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 22:06 ----------

Je gaat toch niet het podium op, dus waarom zo een laag vp willen? Ik zou gewoon doorgaan zoals je nu bezig bent en iets meer eten.

Nog meer eten? Ik eet nu al 700g kip per dag

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 22:07 ----------

Epic goed voor iemand van 16j!
Ligt het aan mij? of heb je een gut op de 2e foto?

Ik heb ze net na het eten getrokken ik deze morgen heb ik niet veel tijd gehad :s

vraagje: weet je hoe groot je wheels zijn? ?

dan doe je zeker split? misschien is upper-lower body beter , voor meer definitie in je benen

Ik train elke dag een andere spiergroep

Wel zonnebankje doen ouwe ;p

Ik blijf zo verder doen :) ik zou zeggen tot ik 100kg ben maar ik ben nu 92 en ik ben absoluut nog niet waar ik wil geraken :p

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 22:06 ----------

Nog meer eten? Ik eet nu al 700g kip per dag

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 22:07 ----------

Ik heb ze net na het eten getrokken ik deze morgen heb ik niet veel tijd gehad :s

Post je voedingsschemais? Want als je zo een opmerking maakt dan begin ik toch wel een beetje te twijfelen.

700g kip bereid is rond de 700-800 kcal :p met je 92 kg moet je rond de 3500 -4000 kcal eten om te cleanbulken/bulken. (ik zeg niet dat het alles is wat je eet maar je zegt '' ik eet al 700 g kip per dag'' je doet alsof het echt veel is

Netjes maar kan onmogelijk 92kg zijn. Ziet eruit als 80kg op 10% ofzo

Maak voor al de mensen die het weer niet geloven nog een foto op een weegschaal...zucht.

Ja ey **** et!:grumble:

Ik ga hier geen foto's gaan maken waar ik op de weegschaal sta!
Ik heb al foto's moete maken zodat jullie zagen dat ik echt "kawasaki1995" was en nu nog of k 90kg weeg? Wa moet ik morgen erop zette? Het bewijs da ik ne jong ben? Geloof het of nie ik weeg 92kg, ik weet dat ik er uitzie als ene van 80kg ma of ik nu 60 weeg of 100 da boeit mij ni! As ik maar kracht in men poten heb!!
:fire:

---------- Post toegevoegd Sun 8 Apr 2012 om 02:36 ----------

700g kip bereid is rond de 700-800 kcal :p met je 92 kg moet je rond de 3500 -4000 kcal eten om te cleanbulken/bulken. (ik zeg niet dat het alles is wat je eet maar je zegt '' ik eet al 700 g kip per dag'' je doet alsof het echt veel is

Morgen zal ik het er ook op zetten

Laatst bewerkt:
Heel netjes voor 16.

Jaa idd foto met weegschaal aub! Maar houd wel een lepel in je hand dan weten we dat jij het echt bent...

Tehfuqq

Ziet er idd lichter eruit maar so wut?

epic gut op 16 jarige leeftijd.

you dun goofed

Terug
Naar boven