- Waardering
- 75
wtf?! oh lols las ze stats...92kilo....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat klopt meeste die op gewicht gaan letten die doe meestal de oefening niet 100%, ot: ziet er goed uit, nice wheels, 9% vet met 88kg op 1.80 is goed! ga je nu bulken of, ga je door tot 7-8% vet?
ik zou zeggen tot ik 100kg ben maar ik ben nu 92 en ik ben absoluut nog niet waar ik wil geraken 
Je gaat toch niet het podium op, dus waarom zo een laag vp willen? Ik zou gewoon doorgaan zoals je nu bezig bent en iets meer eten.
Epic goed voor iemand van 16j!
Ligt het aan mij? of heb je een gut op de 2e foto?
Kzal ze een van dees ens meten weet gij mss hoe ik betere lijnen op men benen krijg?
Laag vet percentage, maar dat is bij jouw al best laag. hoe vaak train je benen in de week?
Ik blijf zo verder doenik zou zeggen tot ik 100kg ben maar ik ben nu 92 en ik ben absoluut nog niet waar ik wil geraken
---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 22:06 ----------
Nog meer eten? Ik eet nu al 700g kip per dag
---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 22:07 ----------
Ik heb ze net na het eten getrokken ik deze morgen heb ik niet veel tijd gehad :s

700g kip bereid is rond de 700-800 kcalmet je 92 kg moet je rond de 3500 -4000 kcal eten om te cleanbulken/bulken. (ik zeg niet dat het alles is wat je eet maar je zegt '' ik eet al 700 g kip per dag'' je doet alsof het echt veel is