Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hghx-aantal eiwitten per maaltijd slaat toch nergens op. Als je nu eet, 30 minuten wacht en weer eet, is dit dan een volgende maaltijd? En kan je lichaam het dus wel weer opnemen, terwijl als je dit achter elkaar zou opeten je lichaam niet weet wat ermee moet gebeuren ofzo? Verder sta je er echt ziek bij voor 16jaar, je buik lijkt wel raar op de pics maar zal wel komen doordat je net hebt gegeten / vertekend beeld.
De weegschaal liegt niet
Neen maar als ik mezelf zie denk ik ook van waar zit die 90kg?
Fijn om zo'n reactie te lezen
Die foto's zijn wel nu van 3 maanden geleden en was de school volop bezig. Nu in de zomervakantie gaat het al iets gemakkelijker
Rond die periode woog ik 92kg
nu weeg ik terug 90-91kg maar ik hoor van veel mensen dat ik nu beter sta als toen.
Hoe ik het met men voeding doe?
8:00- 10 schijven volkorenbrood 6 gekookte eitjes
10:00- 10 schijven volkorenbrood met 150g kip
12:00- 500g GEKOOKTE pasta met 150g kip
14:00- 6 schijven volkoren brood met 2 bananen
17:00- supplementen voor het trainen (kre-alkalyne,bcaa's)
19:00- 150 g sla met 150 g kip
22:00- 60g* pure whey met 120 g havermout met mager melk
*60g lijkt veel maar u lichaam kan +- 43g eiwitten PER MAALTIJD opnemen.
mijn pot eiwitten zit voor 3/4 eiwitten dwz 3/4 van 60g= 45g eiwitten
2 Junkmaaltijden per week (Woensdag en Zondag)
Ik eet nu wel geen fastfood sinds vorig jaar november
1 pintje PER WEEK moet voor de gezondheid!
Volledig tot het uiterste gaan in trainen
eten
slapen
Ik ben even lang en weeg 79,5 en jij zou realisitisch gezien misschien 3 a 4 kg zwaarder zijn, maar 12,5 kg??![]()

strong broscience/onwetendheid voor hoe ver je al bent gekomen
Echt een goed fysiek! Vooral voor 16. Ik vind je borst wel wat achterlopen in vergelijking met de rest. Overigens snap ik niet waarom hij zou gaan liegen over zijn gewicht... Daar heeft die toch niks aan. Denk dus ook niet dat hij dat doet.
Keep it up!![]()
maar ik zit vast met onderborst 
Universitaire opleiding economie zeker?Broscience? Geleerd van iemand die op de universiteit zit. Dit zeiden ze tegen mij!
---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 01:20 ----------
Jup idd! Mijn borst liep achter (toen). Ik heb nu mijn trainingen beter aangepakt ivm borst resultaat is ermaar ik zit vast met onderborst
![]()