MuscleMeat

168 KG -> 88 kg -> 94 KG in 3 jaar :-)

endonyx

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
94kg
hoi ik ben Ender en ik lees al een tijdje mee op dit forum. heb al aardig wat kunnen leren hier en daar dus heb voor mezelf een account aangemaakt en ga gezellig meedoen op dit forum. wilde daarom ook een paar foto's van mezelf posten vanwege de veranderingen die ik fysiek heb mogen meemaken de afgelopen 2,5 jaar :D

ik ben in totaal bijna 80 kilo afgevallen in iets langer dan 2 jaar tijd. ben gelukkig wel weer een paar kilo aangekomen en zit nu op ongeveer 92 - 94 kg (heel vreemd dat ik daar nu gelukkig van word maar ik denk dat jullie dat wel begrijpen toch haha :p )

heb op een gegeven moment toen ik de 30 jaar grens eraan zag komen de rigoreuze stap gezet een maagverkleining uit te willen laten voeren en in het hele voortraject ben ik al 30 kg afgevallen door over te schakelen op 6 maal per dag eten en 2 a 3 keer per week te sporten. je zou zeggen waarom de operatie dan nog...?! de keuze had ik toen eenmaal al gemaakt en ik had de afspraak met mezelf dat ik deze afspraak met mezelf (ook voor het eerst :p ) echt helemaal tot het einde uit zou zitten.

oktober 2011 168 kg schoon aan de haak ( ik ben de kerel met idioot grote bril, was mooi naar verhouding toen :cool: )
oktober+2011+huwelijk+oktay.jpg

ik op mijn allerslankst 88 kg afgelopen augustus
88+kg.jpg

4 weken geleden @ 92 kg
achter+december+2013.jpg

vorige week @ 94 kg (na het proberen van een nieuwe pre work out van b&f jaja een beetje sluikreclame haha :lifter: )
92+kg+voor.png

88 kg.jpg

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: MrJ
  • Topic Starter Topic Starter
zeker het vermelden waard is dat de kale big guy links van mij op de 1e foto samen met mij aan de slag is gegaan en zelf ook al 50 kg kwijt is ondertussen :D

Laatst bewerkt:
De fotos werken bij mij helaas niet. ;(

hmmm vaag zie dat ze mobiel idd ook niet verschijnen maar wel via mijn pc... zal ze even elders uploaden en opnieuw toevoegen :) zo te zien werken ze nu wel maar zijn ze ineens erg groot de foto's maarja 't werkt hehehe :D

Laatst bewerkt:
Wow dude, mega transformatie! Respect hoor, daar mag je echt trots op zijn!

Heel netjes man. Mogen jullie allebei trots op zijn.

top!!!!

Netjes man.

Maar even offtopic : Was het koud in de gym? :p

netjes joh

Respect

goed goed

Respect!

Heel netjes.

goe gedaan man!

Zooo! Respect man! Discipline

Wat een transformatie, chapeau.

sow dat zijn een hoop toffe reacties in één dag al dank jullie wel allemaal (y) fijne binnenkomer hier op dbb :D

Die reacties heb je ook zeker verdiend!
Netjes zeg!

kijk dit is nou hard werken voor je doel! helemaal top gedaan respect! bewaar die foto maar goed om hem aan je muur te hangen zodat je het nooit meer zover laat komen als toen

Terug
Naar boven