hoi ik ben Ender en ik lees al een tijdje mee op dit forum. heb al aardig wat kunnen leren hier en daar dus heb voor mezelf een account aangemaakt en ga gezellig meedoen op dit forum. wilde daarom ook een paar foto's van mezelf posten vanwege de veranderingen die ik fysiek heb mogen meemaken de afgelopen 2,5 jaar 
ik ben in totaal bijna 80 kilo afgevallen in iets langer dan 2 jaar tijd. ben gelukkig wel weer een paar kilo aangekomen en zit nu op ongeveer 92 - 94 kg (heel vreemd dat ik daar nu gelukkig van word maar ik denk dat jullie dat wel begrijpen toch haha
)
heb op een gegeven moment toen ik de 30 jaar grens eraan zag komen de rigoreuze stap gezet een maagverkleining uit te willen laten voeren en in het hele voortraject ben ik al 30 kg afgevallen door over te schakelen op 6 maal per dag eten en 2 a 3 keer per week te sporten. je zou zeggen waarom de operatie dan nog...?! de keuze had ik toen eenmaal al gemaakt en ik had de afspraak met mezelf dat ik deze afspraak met mezelf (ook voor het eerst
) echt helemaal tot het einde uit zou zitten.
oktober 2011 168 kg schoon aan de haak ( ik ben de kerel met idioot grote bril, was mooi naar verhouding toen
)
ik op mijn allerslankst 88 kg afgelopen augustus
4 weken geleden @ 92 kg
vorige week @ 94 kg (na het proberen van een nieuwe pre work out van b&f jaja een beetje sluikreclame haha
)

ik ben in totaal bijna 80 kilo afgevallen in iets langer dan 2 jaar tijd. ben gelukkig wel weer een paar kilo aangekomen en zit nu op ongeveer 92 - 94 kg (heel vreemd dat ik daar nu gelukkig van word maar ik denk dat jullie dat wel begrijpen toch haha
)heb op een gegeven moment toen ik de 30 jaar grens eraan zag komen de rigoreuze stap gezet een maagverkleining uit te willen laten voeren en in het hele voortraject ben ik al 30 kg afgevallen door over te schakelen op 6 maal per dag eten en 2 a 3 keer per week te sporten. je zou zeggen waarom de operatie dan nog...?! de keuze had ik toen eenmaal al gemaakt en ik had de afspraak met mezelf dat ik deze afspraak met mezelf (ook voor het eerst
) echt helemaal tot het einde uit zou zitten. oktober 2011 168 kg schoon aan de haak ( ik ben de kerel met idioot grote bril, was mooi naar verhouding toen
)ik op mijn allerslankst 88 kg afgelopen augustus
4 weken geleden @ 92 kg
vorige week @ 94 kg (na het proberen van een nieuwe pre work out van b&f jaja een beetje sluikreclame haha
)
Laatst bewerkt:

zo te zien werken ze nu wel maar zijn ze ineens erg groot de foto's maarja 't werkt hehehe