XXL Nutrition

17 jaar 95 kg vp 10%

wat is dat vlaams toch ook een achterlijk taaltje he

Ik durf te wedden dat ge dit soort uitspraken niet in mijne gezicht durven te zeggen, wete gij waarom? omdat als ge dit in persoon tegen mij zeggen, krijgt ge iets dat ge niet wilt weten nonkel, ge zou een ****ing steen koude steve austin rampartij krijgen en ik zweer ge als ik een van u zou zien, weet ge wat ik dan ga doen? Wat dacht ge van dit, Ik hack in uw ****ing computers en ik ga uitzoeken waar u woont en dan sla ik u in elkaar in uw ****ing slaap.

OT: Goed bezig.

Ik durf te wedden dat jullie dit soort uitspraken niet in mijn gezicht durven te zeggen, weet je waarom? Als jullie dit in persoon tegen mij zeggen, krijg je iets dat je niet wilt weten bro, je zou een ****ing steen koude steve austin rampartij krijgen en ik zweer je als ik een van jullie zou zien, weet je wat ik dan ga doen? Wat dacht je van dit, Ik hack in je ****ing computers en ik ga uitzoeken waar jullie wonen en dan sla ik jullie in elkaar in jullie ****ing slaap.

Deze blijft gewoon Goooeeeeeeed :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 13:13 ----------

Ik durf te wedden dat ge dit soort uitspraken niet in mijne gezicht durven te zeggen, wete gij waarom? omdat als ge dit in persoon tegen mij zeggen, krijgt ge iets dat ge niet wilt weten nonkel, ge zou een ****ing steen koude steve austin rampartij krijgen en ik zweer ge als ik een van u zou zien, weet ge wat ik dan ga doen? Wat dacht ge van dit, Ik hack in uw ****ing computers en ik ga uitzoeken waar u woont en dan sla ik u in elkaar in uw ****ing slaap.

Hahahaha :roflol:

U_18389d_1055958.jpg

ik denk dat er kwestie van moderatie moet komen sinds iedereen hier zo gefrustreerd is als een werkloze gigolo...

OT: netjes getraind, ziet er heel goed, maar je attitude is crap. Een beetje vriendelijkheid gaat een heel eind.

Nog steeds goed bezig.

Laat je niet zo snel opnaaien, gast. De bloedhonden van dit forum ruiken je van mijlenver. :)

inb4 roid rage

Wat een verwaand gedrag. Je fysiek is goed, maar je hoeft niet direct zo bijdehand en betweterig te doen. Voordat jij begon met haten was er niemand die begon over AAS of wat dan ook.

Het is daarnaast volstrekt logisch dat mensen skeptisch reageren. Dat lijkt me overigens alleen maar een compliment.

90kg ?
Denk je nu echt dat iemand dit zal geloven?
75 zou al veel zijn.

dam man, zwaar jaloers. ben nu 16, jou fysiek is een mooi streven voor over 2-3 jaar :)

75 is ook weer overdreven laag voor zijn lengte.

totaal niet ?
1M80 is normale lengte hoor.
Ken veel jongens van die lengte die meer buffed zijn en allemaal rond de 80kg wegen.

En op internet kloppen de stats 80% niet.
Hij is in mijn ogen een aandacht zoekent kindje die wat met stats loopt te kloten. Verder vind ik zijn fysiek 3x niks. Kijk die chickenlegs. Waar zit die 95kg?

Goeie UB, legs kunnen beter, zeker goed voor 17 jaar. Alleen toch best eens wat doen aan je gedrag, beetje minder ragen kan geen kwaad.

Zeer net resultaat voor je leeftijd, maar 5kg vvm erbij in 2-3 maanden? Daar klopt iets niet helemaal eh??

Het boeit me eerlijk gezegd niet hoe je er bent gekomen, maar toch sta je er zeker goed bij.

totaal niet ?
1M80 is normale lengte hoor.
Ken veel jongens van die lengte die meer buffed zijn en allemaal rond de 80kg wegen.

En op internet kloppen de stats 80% niet.
Hij is in mijn ogen een aandacht zoekent kindje die wat met stats loopt te kloten. Verder vind ik zijn fysiek 3x niks. Kijk die chickenlegs. Waar zit die 95kg?

strong unaesthetic ook

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven