Fitness Seller

17 jarige eerste foto's + voorstellen/advies

There fails benikgewoon again.

24 oefeningen voor je bovenlichaam en 3 voor je benen................................................
...................................................................

OK:)

Denk dat je zelf wel weet wat ik hier mee bedoel.

u mad bro? ga rukken aangezien jij aan geen vriendin kan komen. Daarom zeggen jullie forever alone haha troll

Wat doe jij hier eigenlijk, je weegt 60kg dude dat heeft niets met BB-ing te maken, een six pack ga je maar aan je moeder laten zien, dat maakt hier niet echt indruk

Wanneer word deze vieze pauper troll eens gebannd?

)

Dinsdag Borst/triceps --- 1x BURN sets
Borst:
3x10 bench press afwisselen in reps en sets
3x10 Incline of flat Dumbbell Fly's of cable crossovers
3x10 Incline Dumbbell Press

Triceps:

Skullcrushers 3x 10
Tricep pushdown 3x 12-15

Vrijdag Rug/Biceps --- 1x BURN sets
Rug:
Pull-ups 3x 5-10hh evt gewicht toevoegen
bent over rows/bb rows/yates rows 4x 5-10hh
Barbell/Dumbbell Rows 4 x8-10
Seated Row / Cable row 3x 10 omwisselen per week met latpulldowns

Biceps:
Bicep curls/ bb curls 3x 10
Hammer curl 3x 10

Zondag Benen/Schouders --- 1x BURN sets
Schouders:
Shoulder press (los)/ military press afwisselen in reps bijv 5x5, 4x10 etc etc
Side raises 3x10
Front Raise 3x10
Rear delt raises 3x10 (machine)
Shrugs 3x10

Benen:
Squat of deadlift om de week ook afwisselen in reps
Leg extension/ leg press 4x 10
Seated leg curl of walking lunges 4x 10

.

kan je misschien ook zeggen, welke ik eventueel weg zou kunnen doen en welke ik moet houden?

Ok ik heb het even veranderd, zo werkt het wel. Want je hebt sws niet erg veel bicep power meer over na de rug training. Je zou ook evt een armen dag kunnen doen.

En benen appart, als je dat niet van plan bent zou ik de deadlift afwisselen met de squat. En als je de mogelijkheid hebt dan zou ik ze zeker appart doen dan kan je bijv squats doen en deadlift licht en zo wissel je dat af.

Ik heb niet al je reps en sets veranderd maar om overal 3x10 voor te doen is ook niet wat

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
kijk hier heb ik iig iets aan heel erg bedankt man, ik zal dit eens een tijdje gaan proberen
hou het hier up-to-date

kan iemand mij nog tips geven voor mijn voeding, want dat zal niet helemaal in orde zijn

goed

Ik denk dat ik dat aangepaste schema zo min of meer ook maar ga doen, ben tot nu toe altijd voor kracht gegaan maar heb nu ook wel trek in wat massa!

En dat trainingsschema vind ik er ook gewoon erg aantrekkelijk uitzien, heb namelijk ook maar 3 dagen in de week de tijd om te trainen en kom van ongeveer hetzelfde als jij alleen ietsje minder bodyfat (ben eergister begonnen met bulken, dus dat is ook niet lang meer hopelijk:P)

Wat zouden we zijn zonder BenIkGewoon.. afkorting BIG ?? het is big-t die ons fopt

Terug
Naar boven