- Waardering
- 12.551
Mijn droom is om prof te worden. En ik gebruik niks alleen eiwit shake.
Aha.Welk merk?
Die moet ik ook hebben.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ken me een jongen herinneren die idd zei dat die iets van 120 kilo of meer op de bank duwde een setje, die was ook 17. Is hij dat?

Dus jullie geloven niet dat deze jongen 5x120 kan benchen? Sad people.
Ok, maar hoop niet dat je bedoelt dat hij geen 125 kan benchen moest hij naturel zijn. Want zo lijkt het wel, alsof niemand deze jongen gelooft. Ik ken iemand die 1.88 bij 75 kilo weegt en gewoon 8*100 perfect bencht zonder spotter. Dus als TS zou zeggen dat hij 160 benchte geloofde ik het nog steeds.Geloof het zeker wel, of hij naturel is, dat is weer een ander verhaal.
Dus jullie geloven niet dat deze jongen 5x120 kan benchen? Sad people.
Ok, maar hoop niet dat je bedoelt dat hij geen 125 kan benchen moest hij naturel zijn. Want zo lijkt het wel, alsof niemand deze jongen gelooft. Ik ken iemand die 1.88 bij 75 kilo weegt en gewoon 8*100 perfect bencht zonder spotter. Dus als TS zou zeggen dat hij 160 benchte geloofde ik het nog steeds.
.Ok, maar hoop niet dat je bedoelt dat hij geen 125 kan benchen moest hij naturel zijn. Want zo lijkt het wel, alsof niemand deze jongen gelooft. Ik ken iemand die 1.88 bij 75 kilo weegt en gewoon 8*100 perfect bencht zonder spotter. Dus als TS zou zeggen dat hij 160 benchte geloofde ik het nog steeds.