MuscleMeat

17jaar voorbereiding voor wedstrijd!

We wachten nogsteeds op je filmpjes van de bench :(

Laatst bewerkt:
ja dat is dezelfde zie ik net, 5x 120kg zou hij drukken. En toen zag zijn f ysiek er nog beter uit als ik me goed herinner.

Dus jullie geloven niet dat deze jongen 5x120 kan benchen? Sad people.

je hebt zeker de eiwitten van de Tuinen? Die met soja, dan groei je als een gek ja.

Maar serieus, is nog wel wat werk aan de winkel, vooral die MM poging oogt een beetje scheef

Zeker netjes! RESPECT!

volgens mij lopen je schouders en triceps achter, verder ziet het er goed uit :D

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt sommigen motiveert me weer:)

Geloof het zeker wel, of hij naturel is, dat is weer een ander verhaal.
Ok, maar hoop niet dat je bedoelt dat hij geen 125 kan benchen moest hij naturel zijn. Want zo lijkt het wel, alsof niemand deze jongen gelooft. Ik ken iemand die 1.88 bij 75 kilo weegt en gewoon 8*100 perfect bencht zonder spotter. Dus als TS zou zeggen dat hij 160 benchte geloofde ik het nog steeds.

Ok, maar hoop niet dat je bedoelt dat hij geen 125 kan benchen moest hij naturel zijn. Want zo lijkt het wel, alsof niemand deze jongen gelooft. Ik ken iemand die 1.88 bij 75 kilo weegt en gewoon 8*100 perfect bencht zonder spotter. Dus als TS zou zeggen dat hij 160 benchte geloofde ik het nog steeds.

Ik ben er zeker van dat hij dat zou kunnen als naturel ook. Een 120BP is zo indrukwekkend niet , ik bench dat ook. Alleen is het op 17 jaar onwaarschijnlijk als naturel zijnde. Maar dat kan zeker. Het is alleen jammer dat hij dan geen filmpje post. Alhoewel ik er zeker niet aan twijfel, maar zo'n fysiek heb je naar mijn mening niet als 17-jarige naturel..

Zoals vermeld, ik bench ook 120-125kg, maar ik heb diezelfde massa niet.. Misschien heeft hij wel aanleg voor veel massa, only god knows :o.

knap werk!

wow goed bezig! veel geluk xd

8x100 is nog lang geen 5x120....

Terug
Naar boven