AndroidHealthClinic

17jaar voorbereiding voor wedstrijd!

ziet er goed uit voor een 17 jarige hoe lang train je al

Beverwijk wordt het toch?
Succes man

AAS gebruik je om een lichaam te krijgen wat je natural moeilijk kan halen.

Hoe oud was je toen je begon met trainen?

ziet er zeer goed uit.. succes met de wedstrijd;)

Matrun, lunges oftewel uitstappen zal wel voor de nodige lijnen zorgen in je benen.

Kun je eens beantwoorde hoelang je al aan het trainen bent? Je kunt me veel vertellen maar met alleen eiwitshakes haal je dit niet binnen 1 jaar of 2 jaar. Je hoeft niet gelijk AAS gebruikt te hebben, dat zeg ik niet, maar dan mag je ons ook vertellen wat de rest van je voedingsschema is en je trainingschema. Als je er zo uitziet, moet je er ook genoeg van weten is mijn mening :)

Netjes, mooie fysiek.
Wat eet je zoals in de bulk?

En wat zijn je krachtstats?
Bench 5x120 heb ik al gehoord :P

krachtstats valt niks zinnigs over te zeggen eigenlijk.
Sommige super ectos zijn nog beresterk, terwijl menig kerel met een goed fysiek niks klaargespeeld krijgt op de bench

Inderdaad, gewicht zelf is niet belangrijk. Veel mensen proberen ook gewoon zoveel mogelijk te drukken waardoor de vorm ook k*t is. En dan maar opscheppen en als ze dan hun shirt uitdoen is de borst ver te zoeken.

ik vind juist dat je AAS gebruikt om een lichaam te krijgen wat naturel niet te halen is. Eerst je grenzen naturel opzoeken en dan eventueel AAS

AAS gebruik kan om verschillende redenen. Sommige willen gewoon zo groot mogelijk worden. Anderen wil dan weer zoveel mogelijk kracht. En de laatste jaren zijn er heel veel die gewoon zo snel mogelijk met een atletisch lichaam op het strand willen kunnen lopen.

Je staat er netjes bij, dat word zeker een beker mee naar huis :p

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor reacties sommigen. Ik train nog niet heel lang denk nu 1.5 jaar bodybuilding. Ik leef echt voor de sport ik doe er ook alles voor. En ik kom niet meteen om te winnen met een wedstrijd gewoon even kijken hoe dat allemaal gaat is allemaal nieuw voormij ook het dieeten. Ik wil gewoon voor me zelf alles eruit hebben gehaalt en maakt mij niet uit of ik nou laaste word bijv. Ik word goed begeleid door Sietze lebbing nk bij de masters.

naturel of niet naturel, maakt niet uit, erg mooi resultaat voor je leeftijd! veel succes nog :thumbup:

Hoe zit het met het filmpje van de bench?

Terug
Naar boven