XXL Nutrition

17jaar voorbereiding voor wedstrijd!

Ik ben er zeker van dat hij dat zou kunnen als naturel ook. Een 120BP is zo indrukwekkend niet , ik bench dat ook. Alleen is het op 17 jaar onwaarschijnlijk als naturel zijnde. Maar dat kan zeker. Het is alleen jammer dat hij dan geen filmpje post. Alhoewel ik er zeker niet aan twijfel, maar zo'n fysiek heb je naar mijn mening niet als 17-jarige naturel..

Zoals vermeld, ik bench ook 120-125kg, maar ik heb diezelfde massa niet.. Misschien heeft hij wel aanleg voor veel massa, only god knows :o.
+1 Ik benchtte op me 16e (3 maanden geleden, voor de cut) ook 2 x 3 x 115 KG, geen filmpje van maar het is easy haalbaar. Met dedication en doorzettingsvermogen kom je er wel en je moet ook geluk hebben met aanleg. Het is wel hoog, maar niet onhaalbaar. Vooral in de bulk is het makkelijk mogelijk, omdat je dan zoveel eet en veel kracht hebt..

Op fysiek hebk vrij weinig aan te merken ziet er netjes uit. Tja benen, is lastig :P Vind je schouders op front ook niet super maar op side wel en je borst loopt ietsjes achter, maar keep on working :thumbs:

Laatst bewerkt:
krachtstats valt niks zinnigs over te zeggen eigenlijk.
Sommige super ectos zijn nog beresterk, terwijl menig kerel met een goed fysiek niks klaargespeeld krijgt op de bench

+1 Ik benchtte op me 16e (3 maanden geleden, voor de cut) ook 2 x 3 x 115 KG, geen filmpje van maar het is easy haalbaar. Met dedication en doorzettingsvermogen kom je er wel en je moet ook geluk hebben met aanleg. Het is wel hoog, maar niet onhaalbaar. Vooral in de bulk is het makkelijk mogelijk, omdat je dan zoveel eet en veel kracht hebt..

Op fysiek hebk vrij weinig aan te merken ziet er netjes uit. Tja benen, is lastig :P Vind je schouders op front ook niet super maar op side wel en je borst loopt ietsjes achter, maar keep on working :thumbs:

Het is zoals je zegt aanleg, sommigen hebben aanleg voor bench, anderen voor squat of deadlift, en de lucky-ones voor alle3, als je dan nog eens veel geluk hebt heb je er aanleg voor massa ook bij.

krachtstats valt niks zinnigs over te zeggen eigenlijk.
Sommige super ectos zijn nog beresterk, terwijl menig kerel met een goed fysiek niks klaargespeeld krijgt op de bench

:mad:

Maar je hebt wel gelijk, alhoewel ik nog geen echte ecto's 5*120 heb zien benchen.

Goed bezig homie!
Wel binnekort ophouden met die boterhamme met jam:P

• Topic Starter Topic Starter
aha ja dat komt straks wel dat ik dat moet missen ja:P

netjes hoor!

lmao op sommige reacties hier:rolleyes:

trainse, je komt er wel.

Ik ben er zeker van dat hij dat zou kunnen als naturel ook. Een 120BP is zo indrukwekkend niet , ik bench dat ook. Alleen is het op 17 jaar onwaarschijnlijk als naturel zijnde. Maar dat kan zeker. Het is alleen jammer dat hij dan geen filmpje post. Alhoewel ik er zeker niet aan twijfel, maar zo'n fysiek heb je naar mijn mening niet als 17-jarige naturel..

Zoals vermeld, ik bench ook 120-125kg, maar ik heb diezelfde massa niet.. Misschien heeft hij wel aanleg voor veel massa, only god knows :o.

ik wil wel eens een video van jou bench zien dan . krachtstats worden hier toch zwaar overdreven. Als je je wil bewijzen show it.

ik wil wel eens een video van jou bench zien dan . krachtstats worden hier toch zwaar overdreven. Als je je wil bewijzen show it.

niet dat ik maar 1 iemand geloof hier op dbb wat stats betreft..ik bedoel jeez na al die fakers heb ik het wel zo'n beetje gezien.

Iig wat ik wel wil zeggen is, alles kan. Toen ik begon met trainen, trainde ik samen met een oude vriend van mij. We waren toen 19 jaar geloof ik. Geloof mij maar die kerel zat binnen no time aan 120kg bench terwijl ik nog sukkelde met 60kg. Het mooie is dat hij en nooit fatsoenlijk trainde als die eens kwam opdagen, erg slecht at nooit supps heeft gebruikt laat staan aas. Nu ruim 4 jaar trainingsjaren verder die kerel is al lang gestopt met trainen en ik ben door honderden uren aan training gegaan, tonnen aan eten, duizenden euro's aan supps en talloze kuurtje gegaan en evenaar nu pas de gelijke krachtstats. Probeer dat maar eens uit te leggen....mother nature.

niet dat ik maar 1 iemand geloof hier op dbb wat stats betreft..ik bedoel jeez na al die fakers heb ik het wel zo'n beetje gezien.

Iig wat ik wel wil zeggen is, alles kan. Toen ik begon met trainen, trainde ik samen met een oude vriend van mij. We waren toen 19 jaar geloof ik. Geloof mij maar die kerel zat binnen no time aan 120kg bench terwijl ik nog sukkelde met 60kg. Het mooie is dat hij en nooit fatsoenlijk trainde als die eens kwam opdagen, erg slecht at nooit supps heeft gebruikt laat staan aas. Nu ruim 4 jaar trainingsjaren verder die kerel is al lang gestopt met trainen en ik ben door honderden uren aan training gegaan, tonnen aan eten, duizenden euro's aan supps en talloze kuurtje gegaan en evenaar nu pas de gelijke krachtstats. Probeer dat maar eens uit te leggen....mother nature.

Dat klopt . Maar dat zijn verhalen appart. Ik ken mensen die hebben veel massa. en al wat gekuurd . en drukke net krap aan 120 kilo.
Hetzelfde dus wat jijhier boven verteld.

Best goed, ik zal je wel zien op het podium.

Genetics is a b*ch :(

Dikke respect voor jou kerel, echt een beest!

Er zitten hier mensen op DBB die het kunnen bevestigen. Maar in september komt er zowieso een filmpje, dan ga ik eens in de Pinte trainen en pakt Yoshuba zijn videocamera mee.

Velen vergeten ook dat BP voor een groot deel techniek is. Maar anyway, ik heb geen behoefte om te liegen over stats, moest ik liegen over stats dan stond er bij squat ook geen 1x140...

Goed gedaan man. 17 jaar... knap werk hoor.

Hard knallen met die benen, die missen nog wat dikte ;)

Verder heel veel succes, als je op deze manier doorgaat ben je op je 20ste al echt een beest...

Beest, die bench geloof ik wel, maar zou leuk zijn als er alsnog een filmpje van kwam. En alleen whey lijkt me sterk, maar hij zal wel bang zijn dat z'n ouders meelezen.

Laatst bewerkt:
Niet zo raar dat mensen veel te vroeg naar AAS stappe als ze denke dat er natural niks valt uit te halen

aha ik zie dat me zin nie helemaal klopt aha:P
Maar probeer te zegge dat je natural ook veel kunt bereiken en dat zien sommigen naar mijn idee niet helemaal.

Jaloers man

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

don't hate da playa, hate da game

Terug
Naar boven