+1 Ik benchtte op me 16e (3 maanden geleden, voor de cut) ook 2 x 3 x 115 KG, geen filmpje van maar het is easy haalbaar. Met dedication en doorzettingsvermogen kom je er wel en je moet ook geluk hebben met aanleg. Het is wel hoog, maar niet onhaalbaar. Vooral in de bulk is het makkelijk mogelijk, omdat je dan zoveel eet en veel kracht hebt..Ik ben er zeker van dat hij dat zou kunnen als naturel ook. Een 120BP is zo indrukwekkend niet , ik bench dat ook. Alleen is het op 17 jaar onwaarschijnlijk als naturel zijnde. Maar dat kan zeker. Het is alleen jammer dat hij dan geen filmpje post. Alhoewel ik er zeker niet aan twijfel, maar zo'n fysiek heb je naar mijn mening niet als 17-jarige naturel..
Zoals vermeld, ik bench ook 120-125kg, maar ik heb diezelfde massa niet.. Misschien heeft hij wel aanleg voor veel massa, only god knows.
Op fysiek hebk vrij weinig aan te merken ziet er netjes uit. Tja benen, is lastig
Vind je schouders op front ook niet super maar op side wel en je borst loopt ietsjes achter, maar keep on working
Laatst bewerkt:

.

, leg eens wat beter uit , snap niet veel van je zin.