AndroidHealthClinic

18 jaar, 1,5jr serieuze training + patrick hoofd!

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een betere foto van me borst!

En nee, ik heb niet altijd mijn broek zo laag hangen, maar dit was even haastwerk haha! :o

netjes! maar ik kwam eigenlijk voor patrick :P

2 pagina's terug
musclemanstar.jpg

Nette vooruitgang hoor!!! nu mooi door bouwen. En geef achterkant schouders de aandacht.

netjes man, lekker buff.:)

Nette vooruitgang hoor!!! nu mooi door bouwen. En geef achterkant schouders de aandacht.
Thanks! Zal erop gaan letten met me schouders, je bent niet de eerste van wie ik dat hoor haha!
Danku, is de bedoeling! Winter is coming dus buff > sixpack haha!

---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 20:01 ----------

Waar kom je ergens vandaan en heet je toevallig Edwin?
Boxmeer, en heet toevallig Luuk haha! Post vanavond als ik thuis ben me voeding even!

netjes man! je had net zo goed gelijk de beentjes erop kunnen zetten!

echt wel duidelijke massa.

ziet er zwaarder uit dan 92kg, of ligt het aan mij?

ziet er zwaarder uit dan 92kg, of ligt het aan mij?

Als je me eerste post leest, 92,8kg dus je hebt wel gelijk haha, ook al is het niet veel!

En bij deze mijn lang verwachte benen-pics!

Morgenvroeg trouwens ook even mijn vetpercentage meten, gok tussen de 11 en 13 % :)

10, 7 % vet, vierpuntsmeting met biceps, triceps, rug en buik :D

waarom post je inhemelsnaam fotos van 3000x4000

WTF?

Hij post tenminste foto's

hmm ik ga toch even een balletje opgooien.. ben ik de enige die de beentjes een beetje tegen vind vallen? (met name de kuiten? wat meten ze?)

weet trouwens dat je ze in principe niet trainde, maar als ik dit zo zie zou ik het toch wel gaan doen als ik jou was..

vind je UB wel zeer netjes

hmm ik ga toch even een balletje opgooien.. ben ik de enige die de beentjes een beetje tegen vind vallen? (met name de kuiten? wat meten ze?)

weet trouwens dat je ze in principe niet trainde, maar als ik dit zo zie zou ik het toch wel gaan doen als ik jou was..

vind je UB wel zeer netjes

Mijn benen vallen ook zeker tegen in vergelijking met mijn upperbody, en dat ik ze niet trainde was een grapje, train 1-2x per week benen en 2x per week kuiten, meestal seated and standing calf raises.

En wat mijn kuiten meten weet ik zo niet, zal ze straks eens opmeten als ik thuis ben :)

Heb trouwens besloten om mijn log weer te gaan heropenen denk ik, ben weer helemaal intro training, hell yeah hehe! :D

oh dacht dat het serieus was :p maargoed wat ik al zei, wel een zeer nice ub!

Mooi fysiek man(nohomo), ben zelf net zo lang en weeg 104kg maar dit zit er toch wel strakker uit. jelly!
Maar je rug kan zeker nog een boel werk gebruiken!

Terug
Naar boven