MuscleMeat

18 jaar, 1.95, 65kg, mager etc. Tijd voor verandering?

• Topic Starter Topic Starter
Ja, vind m'n vader ook bijzonder, maar ik krijg dat echt met gemak naar achteren in de ochtend. Heb nadat ik heb geslapen altijd extreem honger :)
Glutenvrije boterhammen vullen meestal wel minder en zijn kleiner, dus denk eerder dat het voor jou in totaal 4/5 boterhammen zou zijn.

Melk bij het avondeten kan opzich wel, alleen heeft het ziekenhuis me vroeger toen ze het glutenallergie bij me ontdekten wijs gemaakt dat het niet goed zou zijn.
Warm eten in combi met melk zou slecht zijn voor de ijzer of iets dergelijks.

In jouw geval kan je alles op brood doen waar eiwitten in zitten. Kipfilet of ander mager beleg zou nergens op slaan met zo'n gewicht. Ham, kaas, rosbief, noem maar op en het kan in dit geval. Als je ernstig overgewicht zou hebben dan is schoon eten pas interessant. Rijst is voor elke maaltijd een prima broodvervanger (zilvervlies, basmati of pandan) en kan je combineren met rauwkost en vlees of vis naar keuze. Uiteraard is pasta ook een optie, maar dat zou ik dan als avondeten doen.

Glutenvrije recepten: http://www.google.nl/#hl=nl&source=...l=&oq=glutenvrij&gs_rfai=&fp=943d0bce9e6b9a3f

Vooralsnog zie ik je allergie niet als een reden voor je gewicht. Maar misschien dat je psychisch een tik hebt gehad en bang bent geworden voor eten? Dat kan ik me trouwens heel goed voorstellen.

Succes!!

• Topic Starter Topic Starter
In jouw geval kan je alles op brood doen waar eiwitten in zitten. Kipfilet of ander mager beleg zou nergens op slaan met zo'n gewicht. Ham, kaas, rosbief, noem maar op en het kan in dit geval. Als je ernstig overgewicht zou hebben dan is schoon eten pas interessant. Rijst is voor elke maaltijd een prima broodvervanger (zilvervlies, basmati of pandan) en kan je combineren met rauwkost en vlees of vis naar keuze. Uiteraard is pasta ook een optie, maar dat zou ik dan als avondeten doen.

Glutenvrije recepten: http://www.google.nl/#hl=nl&source=...l=&oq=glutenvrij&gs_rfai=&fp=943d0bce9e6b9a3f

Vooralsnog zie ik je allergie niet als een reden voor je gewicht. Maar misschien dat je psychisch een tik hebt gehad en bang bent geworden voor eten? Dat kan ik me trouwens heel goed voorstellen.

Succes!!
Ik heb het m'n hele leven al gehad, maar toen ik nog klein was wist men in het ziekenhuis nog niet echt veel over glutenvrije allergiën, waardoor ik jaren lang verschrikkelijk ziek heb rondgelopen.
Eten deed ik toen niet graag meer omdat ik een uur later toch weer ziek werd en het er vaak gewoon weer uit kwam.
Daar heb ik psychisch wel iets aan overgehouden ja. Niet dat ik nog "bang" voor eten ben, maar m'n eetpatroon is zonder het door te hebben wel slecht door geworden.

Anyway, thanks jongens ;)

Terug
Naar boven