MuscleMeat

1e aankoop Ajax bijna rond

Ajax heeft wat probleempjes met het kwijtraken van jongens als Luque, Barinogwat, Rommendahl, Ogararu, Manuyarian etc. etc....dat beperkt direct je budget en mogelijkheden.

Dave, het is Bakircioglu.... die kneus met dat flas haar op zijn kop die geen corner normaal kan voorgeven. Die ja ;)

Ze kijken ook nog verder..."Bocanegra" (hoop ik):evil2:.
Ik denk ook dat Ajax met Cvitanich en Bodul de spitspositie gaat bezetten + dat direct daar achter die jongen uit de A1 zit.

Ajax heeft wat probleempjes met het kwijtraken van jongens als Luque, Barinogwat, Rommendahl, Ogararu, Manuyarian etc. etc....dat beperkt direct je budget en mogelijkheden.

Ja gek he. Dat zijn spelers die mee kunnen draaien bij Cambuur :roflol: (kom er maar in bascross) en een topsalaris verdienen

Ze kijken ook nog verder..."Bocanegra" (hoop ik):evil2:.
Ik denk ook dat Ajax met Cvitanich en Bodul de spitspositie gaat bezetten + dat direct daar achter die jongen uit de A1 zit.

Denk dat Suarez ook wel een plekje in de aanval krijgt :D

Die Cvitanich is niet echt een geweldige spits, eerder matig. Die Bodul schijnt wel een groot talent te zijn, dus misschien breekt hij dit jaar door.

Vooralsnog moet er nog wel wat bij, de verdediging is echt te zwak.

Ik vind Cvitanich wel een aardige spits, maar hij past niet bij Ajax. Ajax heeft hem gehaald omdat hij in Argentinië alle ballen er in kopte of met zijn kopballen andere spelers in stelling bracht. Ajax is volgens mij alleen vergeten dat de verdedigers hier groter zijn dan 1.70m. Behalve bij Ajax dan, daar is de langste misschien net 1.70m :D

Ik hoop ook dat Darko Bodul dit jaar gaat doorbreken. Van Basten zei voordat hij wegging dat Bodul dit seizoen zou aansluiten bij het eerste. Hij is redelijk lang (dacht ruim 1.80m) en heeft ook een beetje fysiek, maar niet de draaicirkel van een vrachtwagen die daar vaak bij hoort, zoals bijvoorbeeld Sno die wel heeft. Ajax heeft hem uit de jeugdopleiding van Heerenveen, en die hadden hem al vroeg uit Oostenrijk gehaald. Heerenveen heeft destijds door een foutje de optie in z'n contract vergeten te lichten, waardoor Ajax hem gratis kon overnemen :D

Cvitanich is een redelijke voetballer. Hij is vaak geblesseerd geraakt vorig seizoen. En verder heb ik het idee dat hij niet past in een 4-3-3 systeem. Hij weet soms niet hoe/waar hij moet lopen. Ik denk eerder dat hij in een 4-2-2 formatie past. Maar ik geef hem vooralsnog de voordeel van de twijfel. Ik ben geen Huntelaar fan, maar ergens hoop ik dat hij op huurbasis terug zal keren bij ajax. Als is de kans dat je de staatsloterij wint groter.

4-2-2 spelen zou ik niet aanraden, ik denk dat de tegenstander dan al snel de overhand krijgt in de wedstrijd...

Ik ben wel benieuwd wat dit jaar brengt qua eredivisie voetbal. Heb er weer zin in :-).

Laatst bewerkt:
Update 13.50 uur: Eerste bod Ajax op Verhoeven afgewezen

Volgens het Noordhollands Dagblad heeft Volendam inmiddels een eerste bieding van de Amsterdammers op Verhoeven ontvangen, en ook meteen afgewezen. “Als Ajax Jeroen écht graag wil hebben, dan moeten ze onze prijs voor hem betalen en niets minder. Wij zijn er helemaal niet blij mee als Jeroen vertrekt, want hij is onze aanvoerder en bovendien een boegbeeld van de club”, stelt manager Peter Wijker.

“De komende jaren moet hij een belangrijke rol in ons elftal gaan vervullen. En bovendien: vind maar eens een goede vervanger een maand voor de start van de competitie”, vervolgt hij. De doelman zelf ziet een terugkeer wel zitten. “Mijn zaakwaarnemer Jan Kabalt heeft inmiddels contact gehad met Ajax. Ajax is een topclub, wie dan geen interesse heeft... Eerst moeten de clubs eruit zien te komen, dan is het mijn beurt om met Ajax te praten.”

Hehe :D

Mooi ook: "Als Ajax Jeroen écht graag wil hebben, dan moeten ze onze prijs voor hem betalen en niets minder." Het is een derde doelman hoor, geen wereldspits :D

Ooooooooh PIZZA!

**** verhoeven.

Hahahaha, ik ga stuk hier. Dikke Verhoeven. Hoe komt Ajax erbij om Billie Turf op doel te zetten :roflol:

Een pizza is een ronde schijf, met kaas en veel tomaten.
De onderkant is van karton, maar niemand heeft het in de gaten
Pizza! Pizza!De trots van AJAX!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

jeroen.jpg

Hehe :D

Mooi ook: "Als Ajax Jeroen écht graag wil hebben, dan moeten ze onze prijs voor hem betalen en niets minder." Het is een derde doelman hoor, geen wereldspits :D

:eek:Dit geloof je toch niet:no:...denk dat Ajax 5 kratenbier, 3 happymeals en een gesigneerd shirt heeft geboden, informatie bereikt mij dat ze op de
Toekomst nog een barman zochten die wat ervaring had met voetbal:D.

Zaakwaarnemer Obradovic dinsdag in Amsterdam

Ivan Obradovic ondertekent mogelijk binnenkort een contract bij Ajax. Dat meldt B92. De zaakwaarnemer van de 20-jarige linksback zal dinsdag afreizen naar Amsterdam om met Ajax te onderhandelen over een transfer van de Servische verdediger.
Volgens B92 heeft echter ook Atlético Madrid interesse getoond in Obradovic. De Spaanse club zelf heeft de belangstelling nog niet bevestigd. Ondertussen zou het bestuur van Partizan Belgrado eveneens dinsdag bijeenkomen om de situatie van Obradovic te bespreken.

Nu is het te hopen dat Ajax morgen direct een mooi bod voorlegt, maar Ajax kennende beginnen ze te laag.

:eek:Dit geloof je toch niet:no:...denk dat Ajax 5 kratenbier, 3 happymeals en een gesigneerd shirt heeft geboden, informatie bereikt mij dat ze op de
Toekomst nog een barman zochten die wat ervaring had met voetbal:D.

Waarschijnlijk kunnen ze een miljoenendeal met Burger King afsluiten als ze hem inlijven.

Zou echt een belachelijk aankoop zijn. Het is dat het ook op VI staat anders zou ik toch echt denken dat dit een grap moet zijn.

Ze moeten de legende Melvin Platje kopen.

Ajax ver met linksback Atouba van HSV

Het feit dat Ajax niet doorzet met de transfer van Obradovic lijkt te maken te hebben met de interesse voor een andere speler. Het Algemeen Dagblad meldt zojuist dat Ajax in verregaande onderhandelingen is met Thimothée Atouba. Jol wil 27-jarige linksback weghalen van zijn oude club HSV. Hij kan daar transfervrij weg, omdat hij een nieuw aanbod van de Duitse club heeft afgewezen.

Algemeen Dagblad

Ik weet niet of Atouba nou de juiste man is voor Ajax. Voordeel is dat hij transfervrij is, en Jol kent hem goed, maar ik vraag me af of hij goed genoeg is. Hij heeft wel wat body (1.91m en 80kg), dus dat is ook in zijn voordeel.

Volgens mij komt de zaakwaarnemer van Obradovic vandaag naar Amsterdam om te onderhandelen, dus ik denk dat Atouba een plan B is (misschien ondertussen wel C of D). Als Obradovic te duur is valt Ajax denk ik terug op Atouba.

Edit:

Wat is dit voor speler man :D

http://www.youtube.com/watch?v=1Knz2RS0uGw

http://www.youtube.com/watch?v=jH231Qqpsn4

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Atouba kan ook in het centrum spelen toch?

Misschien gaan ze wel voor allebei de jongens. Zodat Wielaert meteen afgeserveerd kan worden.

Terug
Naar boven