AndroidHealthClinic

1e aankoop Ajax bijna rond

Normaal gesproken laat Ajax zijn fans toch nooit zo lang wachten op een eerste aankoop.. Ben benieuwd, in ieder geval jammer dat ze naast een aantal voor de hand liggende sterspelers gegrepen hebben.

Ja, we zitten ondertussen al acht pagina's en twee maanden verder, maar Ajax heeft nog steeds geen linksback of centrale verdediger gekocht. Aan de ene kant natuurlijk erg goed, dat ze niet de eerste beste pietlul nemen, aan de andere kant ook zorgwekkend.

Wat ik trouwens bizarder vind. Ronaldo, Benzema, Kaka en waarschijnlijk ook Ribery in een voorhoede :roflol:

Ja, we zitten ondertussen al acht pagina's en twee maanden verder, maar Ajax heeft nog steeds geen linksback of centrale verdediger gekocht. Aan de ene kant natuurlijk erg goed, dat ze niet de eerste beste pietlul nemen, aan de andere kant ook zorgwekkend.

Wat ik trouwens bizarder vind. Ronaldo, Benzema, Kaka en waarschijnlijk ook Ribery in een voorhoede :roflol:

Het is dit jaar anders dan normaal inderdaad. Rond deze tijd is de selectie van Ajax nu al nagenoeg rond, en nu is er amper wat gebeurt. Vermaelen is weg, en Schilder uiteraard ook, maar voor de rest is er weinig actie. Maar goed, misschien is het stilte voor de storm en worden er straks binnen een week plots 3 spelers gepresenteerd. Al heb ik het idee dat de onderhandelingen niet echt soepel gaan bij de spelers die ze willen hebben. Je leest ook veel verschillende namen, waar ook uit blijkt dat Ajax onderhand al aan het C- of misschien wel D-lijstje begonnen is.

Real Madrid is lekker bezig ja :D Ribery is vandaag bij de training van Bayern weggelopen, dus dat schiet lekker op.

Elia overweegt rechtzaak tegen FC Twente

Eljero Elia heeft tegenover Enschede FM laten weten dat hij een een rechtzaak overweegt als hij niet naar Ajax mag vertrekken. Joop Munsterman, voorzitter van FC Twente, vraagt een belachelijk hoge transfersom en komt zijn afspraken met Elia niet na.
Elia verlengde in de winterstop zijn contract tot medio 2013. De 22-jarige aanvaller zou dan in de huidige zomerstop mogen vertrekken naar een andere werkgever. Munsterman ging daarmee akkoord, maar lijkt nu niet mee te willen werken aan een overgang van de Nederlands international.

FC Twente wil Elia liever niet verkopen aan Ajax, omdat ze de Amsterdamse club als een concurrent zien. Eerder werd een bod van acht miljoen euro van de hand gedaan. FC Twente vraagt minimaal veertien miljoen euro voor de oud-aanvaller van ADO Den Haag.

Daar gaan we weer... En nu zal op de een of andere manier Ajax wel weer de schuld krijgen :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoorde dat Ajax achter de schermen bezig is met Prediger? Dat zou wel heel erg goed nieuws zijn als dit waar s.. Hij kost maar 4 miljoen en hij was recentelijk opgeroepen voor het nationale team van Argentinie. Maar het zou van harte welkom zijn, dan heb je eindelijk een gozer van boven de 1m80 op het middenveld. Al denk ik dat hij eerder naar Udinese gaat.

Joaquín wordt mogelijkerwijs de volgende Spanjaard die op de loonlijst van Ajax komt te staan. De Amsterdamse club heeft bij Valencia naar de vleugelaanvaller geïnformeerd maar schrok van de vraagprijs van vijftien miljoen euro. Joaquín heeft niet zijn beste seizoen in carrière achter de rug en werd vorig seizoen al aan een transfer naar buitenland gelinkt. Zijn contract loopt nog drie jaar door

En dit is natuurlijk belachelijk. Hij is allang over zn top heen. Gelukkig doet ajax het ook niet. Maar anders liever 2/3m bijdoen voor Elia.

Ik hoorde dat Ajax achter de schermen bezig is met Prediger? Dat zou wel heel erg goed nieuws zijn als dit waar s.. Hij kost maar 4 miljoen en hij was recentelijk opgeroepen voor het nationale team van Argentinie. Maar het zou van harte welkom zijn, dan heb je eindelijk een gozer van boven de 1m80 op het middenveld. Al denk ik dat hij eerder naar Udinese gaat.

Joaquín wordt mogelijkerwijs de volgende Spanjaard die op de loonlijst van Ajax komt te staan. De Amsterdamse club heeft bij Valencia naar de vleugelaanvaller geïnformeerd maar schrok van de vraagprijs van vijftien miljoen euro. Joaquín heeft niet zijn beste seizoen in carrière achter de rug en werd vorig seizoen al aan een transfer naar buitenland gelinkt. Zijn contract loopt nog drie jaar door

En dit is natuurlijk belachelijk. Hij is allang over zn top heen. Gelukkig doet ajax het ook niet. Maar anders liever 2/3m bijdoen voor Elia.

Dat gerucht over Prediguer geloof ik niet echt. Alle Nederlandse sites spellen zijn naam verkeerd, zelfs in nieuwere berichten. Niet echt geloofwaardig.

Net las ik weer dat Ajax interesse heeft in Inter verdediger Nelson Rivas. Inter wil hem alleen verhuren, en in ruil daarvoor willen ze een vrije keuze uit een speler uit de jeugdopleiding van Ajax. Niet echt een goed idee.

Joaquin is onhaalbaar voor Ajax, ook al speelt hij al 2 jaar slecht. Nadat Koeman bij Valencia heeft gewerkt, heeft die gozer geen wedstrijd meer goed gevoetbald. Wel zonde, was een enorm talent.

Dat gerucht over Prediguer geloof ik niet echt. Alle Nederlandse sites spellen zijn naam verkeerd, zelfs in nieuwere berichten. Niet echt geloofwaardig.

Net las ik weer dat Ajax interesse heeft in Inter verdediger Nelson Rivas. Inter wil hem alleen verhuren, en in ruil daarvoor willen ze een vrije keuze uit een speler uit de jeugdopleiding van Ajax. Niet echt een goed idee.

Joaquin is onhaalbaar voor Ajax, ook al speelt hij al 2 jaar slecht. Nadat Koeman bij Valencia heeft gewerkt, heeft die gozer geen wedstrijd meer goed gevoetbald. Wel zonde, was een enorm talent.

Rivas, hahaha, die heb ik met Ajax in FM2009 ook gehaald. Dat was echt een topper. Louter 8en en 9ens. Halen dus die kerel!!

wat voor een soort middenvelder is die predig(u)er eigenlijk, creatieve nummer 10, of een verdedigende middenvelder?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is die soap ook afgelopen.

Gelukkig is die weg. En gelukkig is die niet naar Ajax.

Ben blij dat Elia weg is bij Twente, en ook dat Ajax het geld in z'n zak heeft gehouden.

Indien Ajax daadwerkelijk concrete interesse heeft voor Sebastián Prediger zal het in actie moeten komen. De leiding van Boca Juniors bracht vandaag rondom het duel Colon - Boca Juniors (1-3) een formeel bod uit op de middenvelder, zo meldt LT10digital.com. Boca zou een bedrag van 2 miljoen euro hebben geboden voor 90% van de transferrechten. Colon zou ongeveer het dubbele vragen voor een volledige transfer. Naar verluidt was bij het duel tussen Colon en Boca Juniors ook een delegatie van Ajax aanwezig.

Als hij echt goed is, moet Ajax makkelijk dit bod kunnen overtreffen.

FCT blij, jullie blij en Elia blij ;) Las net een stukje dat Oneywu transfervrij jullie kant op aan komt

FCT blij, jullie blij en Elia blij ;) Las net een stukje dat Oneywu transfervrij jullie kant op aan komt

Ajax heeft Onyewu inderdaad op de korrel, maar er zijn ook 2 clubs uit de Serie A die hem willen hebben geloof ik. Wordt dus al lastig genoeg.

Net nog dit bericht gevonden:

'Ajax biedt op Argentijn Prediger'

Ajax heeft een bod gedaan van 3,5 miljoen op Sebastiaan Prediger. Dat schrijft de Argentijnse krant Ole.

De verdediger van Colon staat in de belangstelling van verschillende clubs, maar Ajax biedt vooralsnog het meest. Boca Juniors, dat dit weekend tegen Colon speelde, zou rondom het duel eveneens een bod hebben weggelegd, maar de president van de club kreeg niet veel later een fax vanuit Amsterdam.

Ajax zoekt sinds het vertrek van Thomas Vermaelen naar een defensieve versterking. Naast Obradovich lijkt dus ook Prediger kandidaat. Ook Benfica ligt op de loer voor de verdediger die dit jaar voor het eerst werd opgeroepen door bondscoach Diego Armando Maradona.

Grappig bericht, aangezien het een middenvelder is. Maar het zou best kunnen dat Ajax geboden heeft, er was een delegatie van Ajax naar Argentinië dit weekend.

• Topic Starter Topic Starter
Ajax presenteert morgen waarschijnlijk een 3e keeper?

Ik val echt van mn stoel als Jol, Sinouh gaat halen:D

Ajax presenteert morgen waarschijnlijk een 3e keeper?

Ik val echt van mn stoel als Jol, Sinouh gaat halen:D

Wordt Onyewu;)...:Dkeepers zullen ze niet halen met Stekelenburg, Vermeer en Padt achter de hand, er loopt trouwens ook nog een aardig keeper in de jeugd.

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

Wordt Onyewu;)...:Dkeepers zullen ze niet halen met Stekelenburg, Vermeer en Padt achter de hand, er loopt trouwens ook nog een aardig keeper in de jeugd.
.

Ben zelf gecharmeerd van Bocanegra...maar ben bang dat ze die nog niet goed in het huidige scoutingsbeleid hebben zitten, is wel voor onder de
€ 4 miljoen nog te halen...dus zou het een verantwoorde investering zijn.

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

.

Ben zelf gecharmeerd van Bocanegra...maar ben bang dat ze die nog niet goed in het huidige scoutingsbeleid hebben zitten, is wel voor onder de
€ 4 miljoen nog te halen...dus zou het een verantwoorde investering zijn.

Jol heeft aangegeven deze week een derde doelman aan te willen trekken. Wordt voor 90% zeker Khalid Sinouh.

De aanwinst die ze morgen willen presenteren zal inderdaad wel Onyewu zijn. Ik ben benieuwd naar deze man. Ik denk dat hij wel de power heeft die Ajax achterin nodig heeft. Voor een voetballer is het in ieder geval een flinke kerel:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Onyewu is een centrale verdediger ofniet? Gaat Oleguer nog weg?

Onyewu is een centrale verdediger ofniet? Gaat Oleguer nog weg?

Onyewu speelt inderdaad centraal. De geruchten rond Oleguer zijn al een poosje verdwenen, dus het ziet er uit als of hij gewoon blijft. Ikzelf heb het idee dat Jol het niet zo in Wielaert ziet zitten.

Terug
Naar boven