XXL Nutrition

1e aankoop Ajax bijna rond

ok jammer van obradovic... :(

Maarja in de winterstop zou ook niet verkeerd zijn!

Zou zo graag een goede nummer 10 zien.... maar misschien gaat aisatti ons verrassen!!
Aan het eind van t seizoen was ik t zo zat dat ik niet van plan was nog te gaan maar kan nu al bijna niet meer wachten tot t seizoen begint :D

Inderdaad jammer van Obradovic. Het enige wat er nog kan gebeuren is dat Partizan een opvolger aantrekt en Obradovic alsnog laat gaan, maar dat zie ik niet snel gebeuren.

Ik hoop ook dat Aissati het goed gaat doen dit seizoen, en vooral ook dat hij fit blijft. Na hem heeft Ajax geen creatieve mensen op het middenveld. In de jeugd wel, maar goed.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zien jullie ajax het liefst dit jaar?

Ik dacht aan dit:

Doel: Steek/Vermeer
Achterin: Vd Wiel - Olegeur - Aankoop/Vertonghen(Maar het liefst een aankoop) - Atouba
Middenveld: Gabri/Enoh-Aissati-Emanuelson/Aankoop
Voorin: Suarez-Cvitanich-Suljemani

Hoe zien jullie ajax het liefst dit jaar?

Ik dacht aan dit:

Doel: Steek/Vermeer
Achterin: Vd Wiel - Olegeur - Aankoop/Vertonghen(Maar het liefst een aankoop) - Atouba
Middenveld: Gabri/Enoh-Aissati-Emanuelson/Aankoop
Voorin: Suarez-Cvitanich-Suljemani

Ik zie Ajax graag in de volgende samenstelling, gezien het materiaal wat nu aanwezig is;).

Stekelenburg
v/d Wiel-Wielaert-Vertonghen-Atouba
Enoh-Aissati-Emanuelson
Suarez-Cvitanich-Suljemani

Ben zelf niet zo'n fan van Cvitanich en Suljemani...daar hadden voor mij best
andere spelers mogen staan, Ajax heeft trouwens een giga overschot aan middenvelders....hoop dat er komende dagen toch echt eens wat gaan vertrekken, ze zijn er druk mee maar doordat ze zich de laatste jaren hebben laten verleiden om aan sommige spelers mega salarissen te gaan betalen wordt je sommigen aan de straatstenen niet meer kwijt:o.

Hier nog de ins en outs over de transfer van Obradovic:

Afgelopen zondag heeft Ajax laten weten af te zien van de transfer van Ivan Obradovic naar Ajax. Ondanks eerdere berichten lijkt de transfer voorlopig van de baan. Struikelblok was Partizan Belgrado, de club van Obradovic, die hem nog tot en met het kwalificatietoernooi van de Champions League hoopte te kunnen gebruiken. Dat zou betekenen dat hij niet beschikbaar is voor Ajax tijdens de Europese campagne.

Ajax blijft echter interesse houden in de jonge Servische linksback, in wie ze een interessante speler voor de toekomst zien. Om die reden is Rik van den Boog een gesprek aangegaan met de zaakwaarnemer van Obradovic, Nikola Damjanac, en met een vertegenwoordiger van Partizan Belgrado. Het resultaat van dit gesprek is dat Ajax een eerste optie tot koop op de Serviër heeft verworven, wat tijdens de volgende transferperiode gebruikt kan worden. Dit is onder de voorwaarde dat er geen niet-te-weigeren aanbod komt van een andere club. Dat is dan ook de reden dat deze eerste optie pas geldt vanaf 1 september.

De voorzitter van Partizan heeft deze afspraak vandaag bevestigd tijdens een bestuursvergadering en hij heeft meteen een transfer naar Ajax geblokkeerd voor de zomer transferperiode. Het voorlopig afketsen van deze transfer zou de transfer van Thimothée Atouba in een stroomversnelling hebben gezet.

Ik hoor sterkere verhalen over Rivas. Dat zou het einde voor Wielaert betekenen.

Burdisso, Suazo en Obinna mogen ook weg bij inter. Ik zou het eerder toejuichen als 1 van die 3 bij ajax komt spelen.

"Ajax heeft bijna zijn tweede aankoop van deze zomer binnen. De Amsterdammers en FC Volendam zijn het nagenoeg eens over een transfer van Jeroen Verhoeven.

Volgens De Telegraaf zijn Volendam en Ajax elkaar genaderd wat betreft de transfersom. De Wijdbroeken vroegen aanvankelijk 375 duizend euro voor de 29-jarige doelman, terwijl de Amsterdamse club de onderhandelingen begon met een bod van 250 duizend euro. Woensdag denken beide partijen tot een akkoord te komen.

Verhoeven zelf wil graag terugkeren naar Ajax, de club waar hij tot zijn achttiende voor speelde. Hij stond de laatste zes seizoenen onder de lat bij Volendam. Bij die club heeft hij een contract tot medio 2010"

Het ziet er toch naar uit dat "lunchbox" met ajax mee mag trainen dit seizoen...

was het nou niet ook zo dat ajax in verband werd gebracht met Berg? of was dat alleen dat mensen vonden dat Berg gehaald moest worden?

'Berg voor vijf jaar naar Hamburg'
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=81766

"Ajax heeft bijna zijn tweede aankoop van deze zomer binnen. De Amsterdammers en FC Volendam zijn het nagenoeg eens over een transfer van Jeroen Verhoeven.

Volgens De Telegraaf zijn Volendam en Ajax elkaar genaderd wat betreft de transfersom. De Wijdbroeken vroegen aanvankelijk 375 duizend euro voor de 29-jarige doelman, terwijl de Amsterdamse club de onderhandelingen begon met een bod van 250 duizend euro. Woensdag denken beide partijen tot een akkoord te komen.

Verhoeven zelf wil graag terugkeren naar Ajax, de club waar hij tot zijn achttiende voor speelde. Hij stond de laatste zes seizoenen onder de lat bij Volendam. Bij die club heeft hij een contract tot medio 2010"

Het ziet er toch naar uit dat "lunchbox" met ajax mee mag trainen dit seizoen...

Dit moet nog steeds een 1 april grap zijn die te vroeg is uitgelekt:D...mocht het echt zo zijn, dan mag Jol direct weer oprotten bij Ajax...dan moet hij gewoon lekker bij Volendam op de bank gaan zitten...tjonge jonge die gast loopt gewoon het hele scoutingsapparaat van Ajax voorbij en gaat op eigen houtje wazige types binnen halen, die niets aan Ajax toevoegen en alleen maar geld kosten:(.

Nee Berg heeft net een 5-jarig contract getekend bij HSV.
als je kijkt staat dat ook gewoon in die post...
het was alleen van dat Berg ook vaak geroepen werd om naar ajax te gaan en daarom dat ik die link zet dat hij ook HSV gaat...

wist alleen niet of ze er echt meebezig waren

Ajax wordt kampioen, dat kan niet anders. Jeroen Verhoeven. :mc:

als je kijkt staat dat ook gewoon in die post...
het was alleen van dat Berg ook vaak geroepen werd om naar ajax te gaan en daarom dat ik die link zet dat hij ook HSV gaat...

wist alleen niet of ze er echt meebezig waren

Foutjuh... heb indderdaad niet goed gelezen ;)

Er waren indd geruchten dat ajax interesse had in Berg. Alleen valt er op het moment geen peil te trekken bij ajax. Je weet niet waar ze mee bezig zijn en wat ze nou willen hebben.

Ajax heeft met Verhoeven tweede aankoop binnen

Bron: VI.nl

Jeroen Verhoeven speelt de komende drie jaar voor Ajax. De club uit Amsterdam bereikte woensdag een akkoord met FC Volendam over de transfer van de 29-jarige doelman.

Verhoeven is bij Ajax de opvolger van derde doelman Dennis Gentenaar, die transfervrij de overstap maakte naar VVV-Venlo. Maarten Stekelenburg en Kenneth Vermeer strijden samen om een plek in de basis van de ploeg van trainer Martin Jol.

Sinds zijn debuut in het seizoen 2003/04 speelde Verhoeven 152 competitiewedstrijden voor Volendam. Afgelopen seizoen degradeerde de doelman met De Wijdbroeken naar de Jupiler League. Verhoeven had in Volendam nog een contract voor één jaar.

Ajax versterkte zich dinsdag al met Thimothée Atouba. De linksback werd transfervrij overgenomen van Hamburger SV, waar hij al samenwerkte met Jol.

Weinig boeiend, derde keeper...

Maar het is inderdaad een vreemde transferperiode voor ajax. Wel naar buiten brengen met grote namen bezig te zijn geweest zoals Seedorf en VdVaart, maar vervolgens niet te betrappen zijn op een kwalitatief hoogwaardige aankoop. Lijkt wel of ze enkel bezig zijn om per sé niet te veel geld uit te willen geven in plaats van per sé goede spelers binnen te halen.

Volgens het Zwiterse medium Blick houdt Ajax de optie open om Johann Vogel (32) een contract aan te bieden. De clubloze middenvelder stond voor het laatst op de loonlijst bij Blackburn Rovers, maar liet daar in april zijn verbintenis ontbinden. Naast de Amsterdammers hebben ook enkele clubs uit Italië belangstelling.

Ajax-trainer Martin Jol liet onlangs al doorschemeren dat de hoofdstedelingen nog op zoek zijn naar een geroutineerde middenvelder. De naam van onder andere Sebastian Prediger passeerde de revue, maar vooralsnog lijkt de overgang niet concreet.

Vogel maakte zijn succesjaren door bij PSV. De international van Zwitserland vormde daar een uitstekend middenveld met onder andere Philip Cocu en Mark van Bommel. Na zijn periode in Eindhoven speelde de routinier nog voor AC Milan, Real Betis Sevilla en Blackburn Rovers.

Hehe :roflol: Mag toch aannemen dat dit een stukje reclame is van een zaakwaarnemer. Ik kan me niet voorstellen dat Ajax echt in hem geïnteresseerd is.

Hehe :roflol: Mag toch aannemen dat dit een stukje reclame is van een zaakwaarnemer. Ik kan me niet voorstellen dat Ajax echt in hem geïnteresseerd is.

Niet eens zo'n verkeerde speler vond ik dat maar idd een stunt van een zakenwaarnemer...Ajax heeft geloof ik al meer dan 10 middenvelders in haar selectie:eek:.

Ongelooflijk:eek:...net bereikt mij het bericht dat de transfer van verhoeven officieel is:no:...dit geloof je toch niet.....Jol moet direct zijn biezen pakken
en wegwezen, had al wat bedenkingen bij zijn aanstelling maar in een vroeg stadium wordt duidelijk dat hij niet bij Ajax past:mad:.

Ongelooflijk:eek:...net bereikt mij het bericht dat de transfer van verhoeven officieel is:no:...dit geloof je toch niet.....Jol moet direct zijn biezen pakken
en wegwezen, had al wat bedenkingen bij zijn aanstelling maar in een vroeg stadium wordt duidelijk dat hij niet bij Ajax past:mad:.

Relax ouwe. Het is maar een 3e keeper. Toen ajax Heijblok had gehaald, was er ook nauwelijks ophef. Verhoeven zal zelden op de bank plaatsnemen in het 1e. Al denk ik dat Vermeer misschien nog zou kunnen gaan, omdat ik niet denk dat hij bij zal tekenen. Dan zou het betekenen dat Verhoeven 2e keeper zou worden. En dat zou wel ernstig zijn.

:roflol: @ Dave Hawk..

We zetten hem gewoon 3 maanden op Robbers Tripple.. dan is hij dat buikje zo kwijt.

Hahaha meteen z'n biezen pakken, dan hadden ze jou ook wel bij xxl- nutrition kunnen wegtrappen :roflol:

Snap het ook niet zo goed dat ze hem halen, maar pad(t)? was geblesseerd geloof ik.

Hahaha meteen z'n biezen pakken, dan hadden ze jou ook wel bij xxl- nutrition kunnen wegtrappen :roflol:

Snap het ook niet zo goed dat ze hem halen, maar pad(t)? was geblesseerd geloof ik.

Padt is 6 weken geblesseerd inderdaad, en inmiddels nog 5 denk ik.

Terug
Naar boven