- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
En terecht natuurlijk. Ik zie de Zeeuw liever naar een grote buitenlandse club waar hij wekelijks speelt vertrekken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, iedereen schrikt van het geen die jongens verdienen en zijn dus voor de
.
...mocht je dan ook nog eens een middenvelder extra Ben geen FC Twente man maar met Parker hebben ze een heel slimme aankoop gedaan, € 1 miljoen...daar verkoop je je nooit aan terwijl je een van de smaakmakers van Zuid-Afrika binnenhaalt...zit hij straks bij de WK-selectie van Zuid-Afrika en speelt hij straks ook een paar keer, dan verdriedubbelt hij
zomaar z'n transfergeld. Hij kwam trouwens ook voor in de scoutings-rapporten van Ajax.....
Betis schijnt ook nog in de markt te zijn 
...ik denk dat als ze er 6 a 7 ton bij doen, dat de deal van de grond komt.Al mogen ze van mij ook eerst gaan testen met die spits van Ajax Cape Town en Parker (die nog niet rond schijnt te zijn met FC Twente).
Parker is 99,9% rond met Twente, net als Ruiz. Ajax heeft Cvitanich vorig jaar voor 7 miljoen gekocht, dus ze zullen hem niet makkelijk laten gaan. Met de verkoop van Cvitanich zou Ajax een gigantisch probleem hebben, aangezien de goede spitsen niet zomaar voor het oprapen liggen voor Ajax. Wat ik trouwens vreemd vind is dat Darko Bodul weer terug is gezet naar het tweede. Marcus Berg zou een goede aankoop zijn, al denk ik dat Berg liever naar HSV gaat dan naar Ajax.
Berg is geen ajax-spits. Hij zou wel passen in een 4-4-2. Maar niet in een 4-3-3. Het kan wel leuk voetballen en scoren, maar ik hoop niet dat Ajax het doet. Voor hem zie ik een soortgelijke scenario ala suljemani. Ajax moet gewoon naar Brazilie gaan. Voor 5-7m kan je daar makkelijk een sterke, technische, snelle spits halen.

Parker is 99,9% rond met Twente, net als Ruiz. Ajax heeft Cvitanich vorig jaar voor 7 miljoen gekocht, dus ze zullen hem niet makkelijk laten gaan. Met de verkoop van Cvitanich zou Ajax een gigantisch probleem hebben, aangezien de goede spitsen niet zomaar voor het oprapen liggen voor Ajax. Wat ik trouwens vreemd vind is dat Darko Bodul weer terug is gezet naar het tweede. Marcus Berg zou een goede aankoop zijn, al denk ik dat Berg liever naar HSV gaat dan naar Ajax.
...een vervanger gaat iets meer kosten maar b.v. Berg zou een goede optie zijn kwa leeftijd, potentieel etc....jammer vind ik nog steeds dat ze die € 3 miljoen voor van Wolfswinkel niet over hadden want dat was natuurlijk een prima investering geweest voor nu en in de toekomst.Idd Ajax mag hem niet zonder slag of stoot laten gaan maar als er een gek is die € 7,5 wil betalen moet je er gelijk een strik om doen en hoppaaa...een vervanger gaat iets meer kosten maar b.v. Berg zou een goede optie zijn kwa leeftijd, potentieel etc....jammer vind ik nog steeds dat ze die € 3 miljoen voor van Wolfswinkel niet over hadden want dat was natuurlijk een prima investering geweest voor nu en in de toekomst.

V.Wolfswinkel
Ik heb hem laatst aan het werk gezien op dat jeugtoernooitje in Toulon, die gozer is echt een prutsertje 1e klas. En ook bij Vitesse hielp hij teveel kansen om zeep. Hij is teveel gehyped door de media. Bodul en Castillon(a1) hebben meer kwaliteiten dan hem. Ik vind het jammer dat Bodul niet mee is op trainingskamp in Engeland.
Zeker niet ajax-waardig. Hij past in het rijtje: Sikora-Sonck-Soetaers-De Mul-Van Der Gun etc. etc. Gedoemd om te falen. Om vervolgens na 2 seizoenen in anonimiteit te verkassen naar Westerlo oid.
Het probleem is dat al die spelers met kwaliteiten liever verder kijken dan ajax. Ze spelen liever voor een Bolton, Hertha of Real Mallorca.
. Castillon is zekersss een groot talent, die gaat Ajax 1 op zeker halen, Bodul is wat grilliger maar heeft nog kansen en is dacht ik ook pas 20, spelers van die leeftijd moet je rustig brengen en verder opleiden in het systeem.
, misschien zijn ze al geschrokken van het salaris in de orientatie ronde
.V.Wolfswinkel
Ik heb hem laatst aan het werk gezien op dat jeugtoernooitje in Toulon, die gozer is echt een prutsertje 1e klas. En ook bij Vitesse hielp hij teveel kansen om zeep. Hij is teveel gehyped door de media. Bodul en Castillon(a1) hebben meer kwaliteiten dan hem. Ik vind het jammer dat Bodul niet mee is op trainingskamp in Engeland.
Zeker niet ajax-waardig. Hij past in het rijtje: Sikora-Sonck-Soetaers-De Mul-Van Der Gun etc. etc. Gedoemd om te falen. Om vervolgens na 2 seizoenen in anonimiteit te verkassen naar Westerlo oid.
Het probleem is dat al die spelers met kwaliteiten liever verder kijken dan ajax. Ze spelen liever voor een Bolton, Hertha of Real Mallorca.

@ Dave Hawk..
We zetten hem gewoon 3 maanden op Robbers Tripple.. dan is hij dat buikje zo kwijt.

Ja je was toch zo opgewonden over hem. Na februari heb ik je niet meer gehoord? Na februari heeft hij ook geen knikker meer geraakt. Ik zei het je toen al dat hij het toch zal laten afweten tijdens die cl-wedstrijden en hij was onzichtbaar. En daarna heeft hij niks fatsoenlijks meer gedaan. Vandaar dat hij ook mag oprotten
![]()

Beste speler van Real Madrid afgelopen seizoen, met afstand. Dat hij weg moet zegt me echt niks. Van Nistelrooij moet ook weg.![]()

De beste zijn in een elftal met Guti, Drenthe, Vd Vaart en Salgado pfoe pfoe![]()