XXL Nutrition

1e aankoop Ajax bijna rond

• Topic Starter Topic Starter
Noem anders even de spelers op die er nooit in staan. :roflol:

Nee Huntelaar. Marcelo, Cannavaro, Heinze(met hun honderd blunders) zijn wel goed?:roflol:

Higuain en Raul hebben de ploeg op de sleeptouw genomen in de maanden februari, maart en april zodat Real nog lang kon strijden voor de titel. Robben was nergens te bekennen toen.

Nee Huntelaar. Marcelo, Cannavaro, Heinze(met hun honderd blunders) zijn wel goed?:roflol:

Higuain en Raul hebben de ploeg op de sleeptouw genomen in de maanden februari, maart en april zodat Real nog lang kon strijden voor de titel. Robben was nergens te bekennen toen.

Nutteloze discussie, maar Robben is gewoon een topspeler en zou volgend seizoen zeker een toevoeging zijn.

Zegt genoeg dat de Real Madrid fans liever Robben hebben dan Ribery.

Even wat nieuwe ontwikkelingen;)...De Zeeuw is uit de selectie gelaten voor de oefenwedstrijd die Az speelt tegen HSV...hij zou niet voldoende gemotiveerd zijn:evil2:, Ajax heeft tot nu toe € 4 miljoen geboden, terwijl Az zeker € 2,5 miljoen meer wil hebben...even afwachten maar ik denk dat ze elkaar dan misschien zullen vinden ergens bij de € 5,5 miljoen:o.

Het is absoluut een zeer bruikbare speler, die ik er ook best graag bij zie maar
wat met die andere 10 middenvelders:eek:...en dat terwijl ze verder ook nog met een overschot zitten m.b.t. Rommedahl, Luque, Barinogwat, Manucharyan, Ogararu en dus straks ook middenvelders als van der Heijden, Anita, Sno, de Jong, Donald...Ik blijf erbij dat dit niet kan en dat een management al veel meer tijd had moeten steken om al die overbodige spelers kwijt te raken of te betrekken in een ruil/verhuur, dan had je dat geld voor De Zeeuw + salaris er nu uit gehad.

River Plate heeft voorlopig ook niets meer laten horen m.b.t. Cvitanisch.
Ik denk dat ze zijn geschrokken van zijn salaris, die € 7 a 8 miljoen aan
transfergeld hadden ze volgens mij wel in het achterhoofd.

Even wat nieuwe ontwikkelingen;)...De Zeeuw is uit de selectie gelaten voor de oefenwedstrijd die Az speelt tegen HSV...hij zou niet voldoende gemotiveerd zijn:evil2:, Ajax heeft tot nu toe € 4 miljoen geboden, terwijl Az zeker € 2,5 miljoen meer wil hebben...even afwachten maar ik denk dat ze elkaar dan misschien zullen vinden ergens bij de € 5,5 miljoen:o.

Het is absoluut een zeer bruikbare speler, die ik er ook best graag bij zie maar
wat met die andere 10 middenvelders:eek:...en dat terwijl ze verder ook nog met een overschot zitten m.b.t. Rommedahl, Luque, Barinogwat, Manucharyan, Ogararu en dus straks ook middenvelders als van der Heijden, Anita, Sno, de Jong, Donald...Ik blijf erbij dat dit niet kan en dat een management al veel meer tijd had moeten steken om al die overbodige spelers kwijt te raken of te betrekken in een ruil/verhuur, dan had je dat geld voor De Zeeuw + salaris er nu uit gehad.

River Plate heeft voorlopig ook niets meer laten horen m.b.t. Cvitanisch.
Ik denk dat ze zijn geschrokken van zijn salaris, die € 7 a 8 miljoen aan
transfergeld hadden ze volgens mij wel in het achterhoofd.

Vers van de pers Bodul staat ook op het lijstje van spelers die verhuurt mogen worden i.v.m. de weinige speeltijd die hij zou krijgen:o. Snap er echt niets meer van:eek:, dat zou beteken dat je nog maar 1 echte spits hebt
(Cvitanich), die ook nog eens in de belangstelling staat van een andere
grote club...maar goed ze hebben in ieder geval 10 middenvelders + dat ze er nog een bij willen hebben:no:.

Ajax gaat falen dit seizoen.

Ajax word kampioen met 2 vingers in de neus! :D

De Zeeuw is gewoon een goede aanvulling, maar tegelijkertijd krijgt de eigen jeugd minder kans (De Jong, Donald, etc)

Er moet een spits bij komen, dat lijkt me wel duidelijk.

RETTEKETETTEKETTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!! AZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!

Ter illustratie:
http://www.youtube.com/watch?v=8pvRxRq4tfk

Maw: AZ prolongeert zijn titel in 2009-2010. Al trekt ajax Bojan + De Zeeuw aan. Maakt allemaal niet uit.

:orly:

AZ heeft woensdag de laatste oefenwedstrijd in de voorbereiding op het nieuwe seizoen verloren. De landskampioen moest in het DSB Stadion zijn meerdere erkennen in Hamburger SV (0-1). Mladen Petric maakte na een kwartier spelen het enige doelpunt voor de club uit de Bundesliga.

HSV speelde bijna de gehele tweede helft met tien man nadat Guy Demel zijn tweede gele kaart had gekregen van scheidsrechter Pieter Vink. Marcus Berg maakte in Alkmaar zijn debuut voor de Duitsers. De Zweedse spits werd na lang onderhandelen overgenomen van FC Groningen. Ook de Nederlanders Joris Mathijsen, Eljero Elia en Romeo Castelen kwamen in actie bij HSV.

:D

hahaha, tja das minder, wordt weer gelijk afgestraft met mijn grote bek, maar goed, zijn maar oefenpotjes.:D

Enfin, Ajax zal het Amsterdam Tournament wel winnen komend weekend, maar zegt toch allemaal niks joh. Ken me nog herinneren dat Az 2 seizoenen geleden Inter Milan van de mat tikte in de voorbereiding en daarna dat ramp seizoen had. Als het dalijk om het "echie" gaat praten we wel weer verder.;)

hahaha, tja das minder, wordt weer gelijk afgestraft met mijn grote bek, maar goed, zijn maar oefenpotjes.:D

Enfin, Ajax zal het Amsterdam Tournament wel winnen komend weekend, maar zegt toch allemaal niks joh. Ken me nog herinneren dat Az 2 seizoenen geleden Inter Milan van de mat tikte in de voorbereiding en daarna dat ramp seizoen had. Als het dalijk om het "echie" gaat praten we wel weer verder.;)

Stoere woorden van een 'succes supporter' :roflol:

Je was voor ajax, bent nu voor az en je komt uit rotterdam?

Fail.

Fail.

:roflol:

Hij slaapt niet

KTSTZ2-IMG_0956overloper.jpg

Fail.

Ben je nu gewoon zo dom? Of doe jeje alleen maar zo dom voor? Waar lees jij dat ik Ajax-supporter ben? Ik ben niet NU voor AZ, ik ben gewoon AZ-supporter. Vroeger nog vaak zat in de Hout gezeten. Omdat ik nu toevallig in Rotterdam woon moet ik volgens jou redenatie ook maar gelijk fan worden van Feyenoord of Sparta?

Terug
Naar boven