AndroidHealthClinic

1e aankoop Ajax bijna rond

Honda een jeugdspeler? Hij is 23.

Ik ken de speler alleen maar uit samenvattingen, maar vijf miljoen voor een jeugdspeler uit de tweede divisie.. Heb ik toch wel mijn bedenkingen bij.
Al schijnt het echt wel een supertalent te zijn, en ik vond hem gistre zeker niet slecht spelen tegen Psv.

Al is de kern van ajax al ruim genoeg voor nog zo een speler erbij te halen.

Lijkt me veel eerder een speler voor een club als Psv te zijn.
Die kunnen hem gebruiken ook
:D

De trainer van VVV was afgelopen zondag bij studio voetbal, en die gaf aan dat Honda bij Ajax of AZ het beste zou kunnen spelen, aangezien dat ploegen zijn die aanvallend voetbal willen spelen.

Manucharyan op weg naar HFC Haarlem
Edgar Manucharyan speelt het komende seizoen zo goed als zeker op huurbasis voor HFC Haarlem. De Armeense aanvaller wordt tijdelijk overgenomen van Ajax.

Een woordvoerder van Haarlem laat aan VoetbalPrimeur weten dat Manucharyan dinsdag met de selectie van de club meetraint. De overgang van de Armeniër naar de Jupiler League-club is echter nog niet officieel rond.

Manucharyan kon bij Ajax dit seizoen wederom op weinig speeltijd rekenen. Een verhuurperiode was voor beide partijen de beste oplossing. "Hij hoopt zich op deze manier in de kijker te kunnen spelen bij andere clubs", zegt zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker in De Telegraaf.

De aanvaller kwam in zijn eerste twee seizoenen bij Ajax tot negen optredens in de hoofdmacht. De afgelopen twee jaar speelde hij geen competitiewedstrijd meer namens de Amsterdammers.

En dan hopelijk volgend jaar verkopen.

Sno hopelijk naar Hertha, Manublabla naar Haarlem, Bakircoglu naar Quick Boys, Luque naar Malaga. Toch wel lekker dat al die poepmongolen weggaan.

LOL :D

Nou k heb iig alweer zin in de eerste thuiswedstrijd aanstaande zaterdag!

@the Rock: is het dan geen optie om obradovic ook zonder tussenkomst van die zaakwaarnemer binnen te slepen? Wat hebben we nou aan zo'n lapzwans..

Laatst bewerkt:
LOL :D

Nou k heb iig alweer zin in de eerste thuiswedstrijd aanstaande zaterdag!

@the Rock: is het dan geen optie om obradovic ook zonder tussenkomst van die zaakwaarnemer binnen te slepen? Wat hebben we nou aan zo'n lapzwans..

Ik ook, ik ben aanwezig in de Arena.

Een speler kopen zonder tussenkomst van de zaakwaarnemer is bijna onmogelijk, zeker bij zulke clubs vandaan. Lemic zit helemaal diep in die club met zijn maffia praktijken. Voorbeeldje, AZ had jaren geleden Sulejmani op proef en zag dat het een goede speler was, maar door de schimmige praktijken om hem heen van zijn zaakwaarnemers (o.a. Lemic) hebben ze hem toen niet gekocht, en is hij naar Heerenveen gegaan. Als je spelers wilt uit landen zoals Servië, zal je met Lemic om de tafel moeten. Lemic is niet voor niets er uit gewerkt bij PSV, zelfs na dat hij verantwoordelijk was voor transfers zoals die van Kezman, Gomes en de huur van Alex. Hij kreeg te veel macht, aangezien hij ook de zaken regelt voor spelers als Lazovic, Cassio Ramos, Reis, Alcides etc. En dit terwijl Lemic niet eens over officiële papieren beschikt, en in naam slechts "adviseur" is.

Tegenwoordig gaat het jammer genoeg niet allemaal meer zo makkelijk, en moet je als club eerst praten met invloedrijke zaakwaarnemers die niet het beste voor hebben met hun speler, maar kijken waar ze zelf het meeste kunnen verdienen.

‘Petrovic volgt Jol alsnog richting Amsterdam’Geschreven op dinsdag, 4 augustus om 11:17

Zeljko Petrovic verkast mogelijk alsnog naar Ajax. De Montenegrijn was het afgelopen seizoen werkzaam bij Hamburger SV als assistent van Martin Jol, maar nadat de coach besloot in te gaan op een aanbieding van Ajax bleef hij werkloos achter. Waar het in eerste instantie niet tot een hereniging tussen beiden leek te komen, meldt AD/Sportwereld dinsdag dat een nieuwe samenwerking toch weer in het vat zit. De krant zegt te weten dat de Amsterdammers de voormalig speler van onder meer PSV en RKC Waalwijk graag bij de technische staf willen halen. Het afgelopen seizoen functioneerde Petro bij HSV naar tevredenheid van Jol, die hem echter niet meteen meenam naar de hoofdstad. Destijds gaf Petrovic zelf te kennen dat niet vreemd te vinden. “Ik wil niet dat Martin me haalt als vriend, maar alleen als ik een toegevoegde waarde heb”, zei hij.

Na twee werkmaanden bij Ajax zou Jol alsnog tot het inzicht zijn gekomen dat hij zijn technische kader uit wil breiden. Petrovic zelf, die ook werkzaam was als assistent van Ruud Gullit bij Feyenoord en op eigen benen stond bij het Portugese Boavista en RKC Waalwijk, heeft nog niet gereageerd op de geruchten.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=83386

was het niet zo dat Ajax dit eerst absoluut niet wilde om het 'vriendjespolitiek' te verdrijven??

Vandaag melden verschillende sites dat Ajax slechts een kennismakingsgesprek had met Petrovic en dat ze op dit moment geen functie voor hem hebben.

Als Ajax geen vriendjespolitiek wilde hadden ze de komst van c**k Jol ook wel geweigerd.

"Klaas-Jan Huntelaar is overbodig bij Real Madrid en mag vertrekken. De 25-jarige spits werd genoemd bij VfB Stuttgart, Tottenham Hotspur, Olympique Lyon, AS Roma, Arsenal en nog enkele andere clubs. Het is AC Milan geworden, meldt Corriere dello Sport.

De Rossoneri betalen ongeveer vijftien miljoen euro voor de 23-voudig international. Indien de medische keuring geen problemen oplevert tekent Huntelaar een verbintenis voor vier seizoenen, met een salaris van 3,5 miljoen euro per jaar"

Bron: Vi.nl

Het zat er dik in dat ze hem nooit naar amsterdam konden halen. Jammer voor klaasie dat er zo met hem gespeeld werd in Madrid. Eerst wordt je gehaald als nieuwe spits, en vervolgens mag je meedoen met het derde.

Hoop voor hem dat hij in Milaan laat zien dat Real een grote fout heeft gemaakt.

"Klaas-Jan Huntelaar is overbodig bij Real Madrid en mag vertrekken. De 25-jarige spits werd genoemd bij VfB Stuttgart, Tottenham Hotspur, Olympique Lyon, AS Roma, Arsenal en nog enkele andere clubs. Het is AC Milan geworden, meldt Corriere dello Sport.

De Rossoneri betalen ongeveer vijftien miljoen euro voor de 23-voudig international. Indien de medische keuring geen problemen oplevert tekent Huntelaar een verbintenis voor vier seizoenen, met een salaris van 3,5 miljoen euro per jaar"

Bron: Vi.nl

Het zat er dik in dat ze hem nooit naar amsterdam konden halen. Jammer voor klaasie dat er zo met hem gespeeld werd in Madrid. Eerst wordt je gehaald als nieuwe spits, en vervolgens mag je meedoen met het derde.

Hoop voor hem dat hij in Milaan laat zien dat Real een grote fout heeft gemaakt.

Yep:(...er waren teveel grote jongens op de markt, die € 3,5 was denk ik voor Ajax ook haalbaar geweest kwa salaris, als ze hem hadden kunnen huren.
AC Milan wilde kopen en dat was voor Real natuurlijk de beste optie want ze hebben cash nodig daar....deze transfer is voor Ajax trouwens interessant omdat ze een aardige cent direct gaan opstrijken:D.

ze betalen 15M in 3 termijnen :roflol: maar real moet gelijk 7M overmaken naar ajax :D

Dat van die 7 miljoen direct naar Ajax is een fabeltje geloof ik. Ajax heeft recht op 7 miljoen euro als Real Madrid bepaalde doelstellingen haalt, met of zonder Huntelaar. Als Real Madrid deze doelstellingen niet haalt, hoeven ze ook Ajax niet te betalen volgens mij.

Ons aller Ajax staat eindelijk weer is waar zij behoort :cool:

Feyenoord speelt een gare 0-0 in Arnhem, had toch meer verwacht van M Been.
Het is nu wachten op Twente - PSV.

Jammer trouwens dat AZ gewonnen heeft :p

Als Ajax aanstaande zondag van PSV wint is het verschil al 7 punten na 3 wedstrijden. Dat zou een welkome voorsprong zijn.

Ajax heeft toch wel veruit de beste indruk achtergelaten tot nu toe. Jol lijkt het niet te zien zitten in Aisatti, maarja.. de resultaten spreken voor zich :o

Ook al staan ze 6-1 na twee duels, wil ik toch een spits zien komen, want Suarez gaat er niet elke week drie inschoppen. Cvitanich ging naar River Plate toch?

Ajax heeft toch wel veruit de beste indruk achtergelaten tot nu toe. Jol lijkt het niet te zien zitten in Aisatti, maarja.. de resultaten spreken voor zich :o

Ook al staan ze 6-1 na twee duels, wil ik toch een spits zien komen, want Suarez gaat er niet elke week drie inschoppen. Cvitanich ging naar River Plate toch?

Nee naar Feyenoord ze ruilen hem voor Makaay.

Nee naar Feyenoord ze ruilen hem voor Makaay.

Van mij mag het;)....maar River Plate is zich waarschijnlijk rot geschrokken van zijn salaris en ze hebben denk ik niet zomaar € 7,5 miljoen voorhanden want daar zit nou eenmaal geen geld:(....mocht hij weg gaan dan mag feyenoord Bodul huren en neemt Ajax Makaay een jaartje.

voor 10 miljoen mag je em kopen.

Ja, maar liever een verdediger dan een spits. Goals vallen er voorin wel, alleen helaas achterin ook meestal. Het hebben van een targetman zou het wel een stuk makkelijker maken voorin, alleen ben je dan wel geforceerd 4-3-3 te spelen, of je moet Sulejmani of Suarez op de bank zetten.

Lugano heeft trouwens aangegeven aankomende zondag bij een Europese club te gaan tekenen, dus dan weten we definitief wat er daarmee is gebeurd. Al denk ik dat hij naar Lazio Roma gaat.

Boulahrouz was trouwens afgelopen zaterdag in de Arena, maar hoogstwaarschijnlijk alleen om naar Ajax-RKC te komen kijken.

Terug
Naar boven