- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken de speler alleen maar uit samenvattingen, maar vijf miljoen voor een jeugdspeler uit de tweede divisie.. Heb ik toch wel mijn bedenkingen bij.
Al schijnt het echt wel een supertalent te zijn, en ik vond hem gistre zeker niet slecht spelen tegen Psv.
Al is de kern van ajax al ruim genoeg voor nog zo een speler erbij te halen.
Lijkt me veel eerder een speler voor een club als Psv te zijn.
Die kunnen hem gebruiken ook![]()

LOL
Nou k heb iig alweer zin in de eerste thuiswedstrijd aanstaande zaterdag!
@the Rock: is het dan geen optie om obradovic ook zonder tussenkomst van die zaakwaarnemer binnen te slepen? Wat hebben we nou aan zo'n lapzwans..
"Klaas-Jan Huntelaar is overbodig bij Real Madrid en mag vertrekken. De 25-jarige spits werd genoemd bij VfB Stuttgart, Tottenham Hotspur, Olympique Lyon, AS Roma, Arsenal en nog enkele andere clubs. Het is AC Milan geworden, meldt Corriere dello Sport.
De Rossoneri betalen ongeveer vijftien miljoen euro voor de 23-voudig international. Indien de medische keuring geen problemen oplevert tekent Huntelaar een verbintenis voor vier seizoenen, met een salaris van 3,5 miljoen euro per jaar"
Bron: Vi.nl
Het zat er dik in dat ze hem nooit naar amsterdam konden halen. Jammer voor klaasie dat er zo met hem gespeeld werd in Madrid. Eerst wordt je gehaald als nieuwe spits, en vervolgens mag je meedoen met het derde.
Hoop voor hem dat hij in Milaan laat zien dat Real een grote fout heeft gemaakt.
...er waren teveel grote jongens op de markt, die € 3,5 was denk ik voor Ajax ook haalbaar geweest kwa salaris, als ze hem hadden kunnen huren.
.
Ajax heeft toch wel veruit de beste indruk achtergelaten tot nu toe. Jol lijkt het niet te zien zitten in Aisatti, maarja.. de resultaten spreken voor zich
Ook al staan ze 6-1 na twee duels, wil ik toch een spits zien komen, want Suarez gaat er niet elke week drie inschoppen. Cvitanich ging naar River Plate toch?
....maar River Plate is zich waarschijnlijk rot geschrokken van zijn salaris en ze hebben denk ik niet zomaar € 7,5 miljoen voorhanden want daar zit nou eenmaal geen geld
....mocht hij weg gaan dan mag feyenoord Bodul huren en neemt Ajax Makaay een jaartje.Ajax heeft toch wel veruit de beste indruk achtergelaten tot nu toe. Jol lijkt het niet te zien zitten in Aisatti, maarja.. de resultaten spreken voor zich
Ook al staan ze 6-1 na twee duels, wil ik toch een spits zien komen, want Suarez gaat er niet elke week drie inschoppen. Cvitanich ging naar River Plate toch?