XXL Nutrition

1e aankoop Ajax bijna rond

Ja, maar liever een verdediger dan een spits. Goals vallen er voorin wel, alleen helaas achterin ook meestal. Het hebben van een targetman zou het wel een stuk makkelijker maken voorin, alleen ben je dan wel geforceerd 4-3-3 te spelen, of je moet Sulejmani of Suarez op de bank zetten.

Lugano heeft trouwens aangegeven aankomende zondag bij een Europese club te gaan tekenen, dus dan weten we definitief wat er daarmee is gebeurd. Al denk ik dat hij naar Lazio Roma gaat.

Boulahrouz was trouwens afgelopen zaterdag in de Arena, maar hoogstwaarschijnlijk alleen om naar Ajax-RKC te komen kijken.

Ja, ik zie ook liever een fitte linksback komen (hoe ****ing lang duurt het om in shape te komen? Dat duurt verdomme misschien 3 weken man). volgens mij krijg je echt van die collins john praktijken bij atouba. een dikke n*ger die zich helemaal volvreet met kentucky fried chicken als hij van het trainingsveld afstapt.

en een centrale verdediger zie ik ook graag komen, maarja... niemand wil naar ajax. en beter geen verdediger dan nog zo'n pauper. ik ben nog steeds van mening dat Douglas ook een hele goede optie is voor Ajax. gewoon ruilen voor wielaert :roflol:

Ja, ik zie ook liever een fitte linksback komen (hoe ****ing lang duurt het om in shape te komen? Dat duurt verdomme misschien 3 weken man). volgens mij krijg je echt van die collins john praktijken bij atouba. een dikke n*ger die zich helemaal volvreet met kentucky fried chicken als hij van het trainingsveld afstapt.

en een centrale verdediger zie ik ook graag komen, maarja... niemand wil naar ajax. en beter geen verdediger dan nog zo'n pauper. ik ben nog steeds van mening dat Douglas ook een hele goede optie is voor Ajax. gewoon ruilen voor wielaert :roflol:

Douglas laat vooral aanvallend goede dingen zien, maar laat verdedigend nog weleens een steekje vallen.

Ajax had vorig jaar interesse in Henrique van Barcelona. Die werd destijds een jaar verhuurd aan Stuttgart, maar zit volgens mij nu weer bij Barcelona in de jeugd. Misschien kunnen ze eens een belletje wagen om die gozer te huren.

Dat Atouba nog niet fit is begrijp ik ook niet. Hij zegt in zijn vakantie getraind te hebben, heeft vervolgens een trainingsschema van Jol meegekregen wat hij thuis moest volgen, is nu 3 weken bij de club en is nog steeds niet fit. Hij heeft inmiddels wel met jong Ajax meegedaan, en ik verwacht dat hij tegen PSV zijn eerste speelminuten zal krijgen. Als het maar geen tweede Kuffour is ofzo :D

Aanvallend valt het wel mee. Douglas is op zijn best als die de opdracht mee krijgt om zijn tegenstander uit te schakelen. Geweldige speler en nog jong ook.

Ik bedoelde meer bij dode spelmomenten voorin :) Zijn kopkracht bij vrije trappen en corners is geweldig, altijd gevaarlijk.

Wielaert mogen jullie houden. We zijn tevreden met Wisgerhof. Laat Wielaert samen met Bakircioglu mooi naar Haarlem gaan :D

Ik bedoelde meer bij dode spelmomenten voorin :) Zijn kopkracht bij vrije trappen en corners is geweldig, altijd gevaarlijk.

Dan had ik je verkeerd begrepen :) Je hebt gelijk dat die bij vrije trappen en corners altijd gevaarlijk is. Dit seizoen heeft die er al 2 inliggen.

Ja, en zo iemand mist Ajax dus :) Een gozer die achterin een man kan uitschakelen en alles weg kopt, en die bij corners en vrije trappen oorlog kan maken en altijd gevaarlijk is. Van de luchtmacht van Ajax wordt niemand bang. Vertonghen is iets van 1.87m dacht ik, maar meer dan een balletje breed koppen op het middenveld kan die toch ook niet in de lucht.

• Topic Starter Topic Starter
Ajax schijnt bezig te zijn met Afonso Alves! Alleen willen ze eerst nog enkele spelers verkopen. Van mij is deze jongen van harte welkom. Dan mag Cvita naar River Plate.

Met Alves en Suarez voorin en nog een een extra verdediger moet ajax toch echt klaar zijn voor het verdere verloop van dit seizoen.

Ook Honda schijnt nog te duur te zijn. Maar met Miralem en Aisatti achter hand acht ik de komst van Honda niet noodzakelijk.

Alves zou, in zijn Heerenveen vorm, een fantastische aanwinst zijn. Alleen is het een lastige jongen met een Engels salaris. Ik verwacht niet dat hij komt. Ajax moet eerst nog een stuk of 6 spelers zien te verkopen en een aantal zien te verhuren, dat heeft nu de hoogste prioriteit. Doelpunten vallen toch wel voorin. Als Ajax toch geld gaat uitgeven, kunnen ze dat beter doen aan een verdediger.

Suarez! Wat een geweldenaar.

Hopelijk komt er nu geen europese topclub die hem even meeneemt, want dan wordt het een rampjaar voor ajax.

hahaha dat zou wel prachtig zijn maar als feyenoordre moet ik ook zeggen dat ik hem liever bij ajax zie. Onze competitie mist genoeg van zulke spelers :(

Honda halen.

en een goede verdediger.
want ik snap het niet hoor, ze verkochten Hunterlaar voor kaolo veel cash.
en kopen een verdediger als Wielaert..

durf dan eens geld uit te geven en haal een topverdediger.

Honda halen.

en een goede verdediger.

dat kan niet...lees jij niets ofzo?

Ajax kan niet elk jaar 30M uitgeven zeker niet wanneer ze geen CL spelen.

dat kan niet...lees jij niets ofzo?

Ajax kan niet elk jaar 30M uitgeven zeker niet wanneer ze geen CL spelen.

Tuurlijk lees ik wel.
maar ze hbben de grootste begroting.
maar door beursnotering draait alles maar om geld in de club te houden.
van dat geld wat ze voor Huntelaar en Vermaelen kregen kunnen ze best een betere verdediger halen dan Wielaert;)

durf te investeren.

Honda halen.

en een goede verdediger.

Honda is overbodig. En daarbij is iedereen vergeten hoe goed sulejmani was bij Heerenveen? Laat honda lekker bij vvv blijven. Ajax heeft genoeg jongens op de 10 positie(o.a suljemani en aisattie)

Ajax moet proberen Granqvist te halen van Groningen. Hij is linksbening.

En Alves voor in de spits. Maar dan moeten er binnen nu en 10 dagen wel een stuk of 4 spelers verkassen.

Honda is niet echt heel erg nodig nee, maar het is wel een leuke speler.

Alves hebben we niet nodig, we hebben suarez..
Granqvist komt toch niet, teveel gezeur altijd met transfers van Groningen naar Ajax xD

Honda is niet echt heel erg nodig nee, maar het is wel een leuke speler.

Alves hebben we niet nodig, we hebben suarez..
Granqvist komt toch niet, teveel gezeur altijd met transfers van Groningen naar Ajax xD

Suarez - Alves voorin. Garantie voor minimaal 50 doelpunten van die 2 bij elkaar.

Dan hoef ik me ook niet meer aan Rommedahl te ergeren.

En dat van Granqvist klopt inderdaad. Maar ik zou zeggen gewoon Kennedy, Lindgren en Sarpong(huurbasis) aanbieden aan Groningen. Of Kennedy en Lindgren + een paar miljoen euro. Groningen heeft spelers nodig van hun niveau, anders gaan ze dit jaar spelen voor degradatie. Dus ze moeten niet zo zeuren daar.

Laatst bewerkt:
true true.
maar rommedahl doet t wel aardig vind ik.
beter dan vorig jaar.
maar ik zie liever iemand anders daar.

maar volgens mij is de aanval niet de plek die prioriteit heeft qua versterkingen.

Ik las net op een ander forum dat Ajax akkoord is met Barcelona over de transfer van Eidur Gudjohnsen, alleen komen ze (nog) niet rond met de speler. Alves schijnt meer een rookgordijn te zijn. Mocht de transfer van Gudjohnsen niet lukken komt Vennegoor of Hesselink in beeld. De bron die dit nieuws bracht zit vaak goed met zijn info.

Ook werd er gemeld dat 2 clubs zich hebben gemeld voor Emanuelson, en 1 daarvan is Everton. Ajax wil niet onder de 8 miljoen verkopen. Als Emanuelson wordt verkocht, wil Ajax Honda als vervanger.

Suarez schijnt ook op het lijstje te staan van Arsenal en Manchester United, maar hebben slechts navraag gedaan en hebben zich niet officieel gemeld bij Ajax.

Ajax heeft ook interesse in Henrique van Barcelona, maar die wil niet naar Ajax. Ajax kijkt nu naar Igor Prahic, een links benige Kroatische centrale verdediger.

Ik weet niet in hoeverre deze berichten waar zijn, maar toch wel interessant.

emanuelson verkopen en honda halen :P mooier krijg je het niet.

Inderdaad. Oleguer staat trouwens op het punt om te vertrekken. Hij had gisteren zelf gevraagd om buiten de selectie te blijven.

Terug
Naar boven