- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Ja, maar liever een verdediger dan een spits. Goals vallen er voorin wel, alleen helaas achterin ook meestal. Het hebben van een targetman zou het wel een stuk makkelijker maken voorin, alleen ben je dan wel geforceerd 4-3-3 te spelen, of je moet Sulejmani of Suarez op de bank zetten.
Lugano heeft trouwens aangegeven aankomende zondag bij een Europese club te gaan tekenen, dus dan weten we definitief wat er daarmee is gebeurd. Al denk ik dat hij naar Lazio Roma gaat.
Boulahrouz was trouwens afgelopen zaterdag in de Arena, maar hoogstwaarschijnlijk alleen om naar Ajax-RKC te komen kijken.
Ja, ik zie ook liever een fitte linksback komen (hoe ****ing lang duurt het om in shape te komen? Dat duurt verdomme misschien 3 weken man). volgens mij krijg je echt van die collins john praktijken bij atouba. een dikke n*ger die zich helemaal volvreet met kentucky fried chicken als hij van het trainingsveld afstapt.
en een centrale verdediger zie ik ook graag komen, maarja... niemand wil naar ajax. en beter geen verdediger dan nog zo'n pauper. ik ben nog steeds van mening dat Douglas ook een hele goede optie is voor Ajax. gewoon ruilen voor wielaert

Zijn kopkracht bij vrije trappen en corners is geweldig, altijd gevaarlijk.

mooier krijg je het niet.