XXL Nutrition

1e aankoop Ajax bijna rond

grote kans dat cvitanich weg is...

[Link niet meer beschikbaar]

Argentijnse clubs zetten Cvitanich op spelerslijst
21 augustus 2009

De Argentijnse clubs River Plate en San Lorenzo hopen Ajax-spits Dario Cvitanich op korte termijn aan de selectie te kunnen toevoegen. Beide clubs hebben de aanvaller zelfs op hun officiële spelerslijst gezet bij de Argentijnse voetbalbond.

Clubs in Argentinië moesten donderdag de spelerslijst voor komend seizoen inleveren. Omdat de transfermarkt nog open is, kunnen hier ook spelers op gezet worden die momenteel nog elders voetballen. Blijkbaar hebben River Plate en San Lorenzo interesse in Cvitanich, want beide clubs hebben de spits op hun lijst gezet.

De 25-jarige Cvitanich speelt pas één jaar bij Ajax. In zijn eerste seizoen kwam hij tot negen doelpunten in achttien competitiewedstrijden. Een basisplaats wist de Argentijn, die ook een Kroatisch paspoort heeft, echter nog niet te veroveren.

stuur m anders op huurbasis ergens geloof ik nog wel dat het een aardige spits is

Suarez is een beest en ik denk dat je er ook goed aan zal doen om die paolo henrique te kopen van heerenveen.. zit ook wel potentie in denk ik

grote kans dat cvitanich weg is...

[Link niet meer beschikbaar]

Argentijnse clubs zetten Cvitanich op spelerslijst
21 augustus 2009

De Argentijnse clubs River Plate en San Lorenzo hopen Ajax-spits Dario Cvitanich op korte termijn aan de selectie te kunnen toevoegen. Beide clubs hebben de aanvaller zelfs op hun officiële spelerslijst gezet bij de Argentijnse voetbalbond.

Clubs in Argentinië moesten donderdag de spelerslijst voor komend seizoen inleveren. Omdat de transfermarkt nog open is, kunnen hier ook spelers op gezet worden die momenteel nog elders voetballen. Blijkbaar hebben River Plate en San Lorenzo interesse in Cvitanich, want beide clubs hebben de spits op hun lijst gezet.

De 25-jarige Cvitanich speelt pas één jaar bij Ajax. In zijn eerste seizoen kwam hij tot negen doelpunten in achttien competitiewedstrijden. Een basisplaats wist de Argentijn, die ook een Kroatisch paspoort heeft, echter nog niet te veroveren.

Jol heeft in een interview aangegeven dat Cvitanich op dit moment niet mag vertrekken, aangezien het de tweede spits in de selectie is en hij ook samen met Suarez voorin zou kunnen spelen. Maar ik denk wel dat als Ajax met een andere spits rond komt dat Cvitanich deze week nog naar Argentinië vertrekt, mits er een redelijk bod komt. Ajax wil het grootste deel van de 7 miljoen euro terug verdienen.

Als de bron correct is, is er maandag een gesprek tussen Ajax en de zaakwaarnemer van Gudjohnsen. Gudjohnsen zou zelf het liefst naar de Premier League willen, maar tot nu toe heeft hij geen aanbiedingen uit de Premier League gehad.

Emanuelson heeft aangegeven graag bij Ajax te blijven, maar wil dit weekend en volgend weekend nog aankijken. Zit hij dan weer op de bank, net als tegen Slovan, is de kans groot dat hij naar Everton verkast. Ajax zal dan snel moeten handelen om Honda nog op te kunnen halen, mocht hij nog niet verkocht zijn.

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren :)

Er schijnt een Japanse investeerder te zijn die Honda naar Feyenoord wil halen. ;)
Bron: VI

Dat las ik ook, maar dat bericht is inmiddels alweer van de VI website af. Het staat nog wel op voetbalzone en andere websites.

Ik denk ook niet dat het op waarheid berust, je leest zoveel verhalen over investeerders en Feyenoord. Als alles waar was geweest hadden ze nu Gomes of Ochoa op de bank gehad en waren ze schuldenvrij geweest.

Als de bron correct is, is er maandag een gesprek tussen Ajax en de zaakwaarnemer van Gudjohnsen. Gudjohnsen zou zelf het liefst naar de Premier League willen, maar tot nu toe heeft hij geen aanbiedingen uit de Premier League gehad.

Emanuelson heeft aangegeven graag bij Ajax te blijven, maar wil dit weekend en volgend weekend nog aankijken. Zit hij dan weer op de bank, net als tegen Slovan, is de kans groot dat hij naar Everton verkast. Ajax zal dan snel moeten handelen om Honda nog op te kunnen halen, mocht hij nog niet verkocht zijn.

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren :)

Gudjohnson moeten ze niet doen:finger:, dat gaat weer de kant op van Luque, Oleguer, Barinogwat etc.....ik denk dat ze het moeten doen met de huidige selectie en eventueel in de winterstop nog ff moeten kijken als ze b.v.
dan nog in Europa, de beker en actief mee doen om het kampioenschap.

Emanuelson moet Jol weer gewoon op de linksback plaats neer zetten met Atouba daar als reserve achter;), op die plaats deed hij het altijd vrij goed en heeft daar ook wel een meerwaarde...een vertrek naar Everton zou zonde zijn
want ik denk dat hij volgend jaar ook nog wel te verkopen is voor € 6-8 miljoen, van mij mag hij ook nog gewoon jaren bij Ajax blijven spelen.

Nog 8 dagen spanning:D waar gaan Sarpong, Bodul, Martina, Oleguer, Sno, Barinogwat, Lindgren, Ogararu, Blind en Verhoeven naar toe???.
Cvitanich staat idd al maanden in de belangstelling van River Plate maar de
€ 7,5 miljoen + zijn giga salaris is voor die Argentijnen nog steeds een obstakel. Komt alles een beetje op gang, dan kan het maar zo zijn dat Ajax komende dagen meer dan € 10 miljoen gaat verdienen met de verkoop van een aantal overbodige spelers.

Bodul heeft aangegeven niet te willen worden verhuurd aan Haarlem. Beetje vreemd, want dit zou wel goed voor hem zijn. Maar volgens mij heeft Sparta ook interesse en is Rose weg naar de Graafschap, dus dit zou kunnen werken. Morgen is de wedstrijd Ajax - Sparta, dus misschien komt er daarna nieuws. Martina is op stage bij Bari, hopelijk blijft hij ook daar. Koster wilde Ogararu naar Brugge halen, maar daar is inmiddels al een andere back aangetrokken, jammer genoeg. Voor de rest is geen interesse volgens mij, al verwacht ik wel dat aankomende week wat spelers de overstap naar Haarlem gaan maken. Spelers zoals Blind, Anita en Sarpong zouden daar prima kunnen spelen.

Ajax vraagt trouwens 8 miljoen euro voor Emanuelson, en als Everton dit wil betalen mogen ze van mij direct verkopen, vooral als Honda dan terug te halen is. Honda heeft nu al meer laten zien dan Emanuelson in de afgelopen 3 jaar.

Gudjohnsen was ook niet de eerste naam waar ik aan zou denken bij Ajax, maar als een balvaste spits zou hij het toch aardig kunnen doen. Het is zeker geen doelpuntenmachine, maar Gudjohnsen in de spits en Suarez daarom heen zou zeker kunnen werken. Maar goed, waarschijnlijk vraagt Gudjohnsen te veel salaris of wacht hij nog 1,5 week op een Premier League club, die vast wel komt.

Volgens bronnen is er nog steeds belangstelling van Espagnol, Fiorentina en op de achtergrond nog steeds Galatasaray voor Oleguer, Espagnol lijkt het meest serieus op dit moment en lijken bereid € 3,5 miljoen voor hem neer te tellen.

Verder hopen dat Bari idd Martina over wil nemen, pakt Ajax toch ff snel € 0,5 miljoen.

Voor Ogararu, Sarpong, Anita is er wat belangstelling maar ook deze spelers moeten ongeveer een € 0,8 kosten, voor een hoop (Nederlandse/Begische) clubs veel geld + dat deze spelers natuurlijk ook het e.a. willen verdienen.

Cvitanich, blijft afwachten maar die € 7,5 miljoen is nog ff een drempeltje...
Emanuelson moet lekker blijven, die heeft nog wel toekomst bij de club en is
een goede schakel in de verdediging als hij op gang komt.

Lindgren, staat in de belangstelling van diverse clubs maar ook voor hem geld dat de transfersom, denk iets van € 1,5 a 2,5 miljoen nogal zwaar weegt.

Barinogwat, Blind, Bodul, Verhoeven etc. kunnen dan een jaartje ervaring op doen bij Haarlem. Zou me niet verbazen als Sparta zich nog gaat melden voor Bodul, zou nog een leuke huursom op kunnen brengen...

• Topic Starter Topic Starter
Bodul heeft aangegeven niet te willen worden verhuurd aan Haarlem. Beetje vreemd, want dit zou wel goed voor hem zijn. Maar volgens mij heeft Sparta ook interesse en is Rose weg naar de Graafschap, dus dit zou kunnen werken. Morgen is de wedstrijd Ajax - Sparta, dus misschien komt er daarna nieuws. Martina is op stage bij Bari, hopelijk blijft hij ook daar. Koster wilde Ogararu naar Brugge halen, maar daar is inmiddels al een andere back aangetrokken, jammer genoeg. Voor de rest is geen interesse volgens mij, al verwacht ik wel dat aankomende week wat spelers de overstap naar Haarlem gaan maken. Spelers zoals Blind, Anita en Sarpong zouden daar prima kunnen spelen.

Ajax vraagt trouwens 8 miljoen euro voor Emanuelson, en als Everton dit wil betalen mogen ze van mij direct verkopen, vooral als Honda dan terug te halen is. Honda heeft nu al meer laten zien dan Emanuelson in de afgelopen 3 jaar.

Gudjohnsen was ook niet de eerste naam waar ik aan zou denken bij Ajax, maar als een balvaste spits zou hij het toch aardig kunnen doen. Het is zeker geen doelpuntenmachine, maar Gudjohnsen in de spits en Suarez daarom heen zou zeker kunnen werken. Maar goed, waarschijnlijk vraagt Gudjohnsen te veel salaris of wacht hij nog 1,5 week op een Premier League club, die vast wel komt.

Wat hebben jongens als Anita, Blind, Sarpong en Bodul in hemelsnaam bij Haarlem te zoeken? Deze 4 jongens kunnen makkelijk mee bij een middenmoter of degradatiekandidaat. Roda JC had toch interesse in Sarpong. En Willem 2 wilde ook nog 1/2 spelers van Ajax overnemen. Bodul zou inderdaad weleens naar Sparta kunnen verkassen. Deze 4 jongens moeten gewoon een plekje zoeken bij een eredivisieclub want er zit wel degelijk potentie in deze jongens. Laat Haarlem maar jongens huren die bij ajax2 niet aan de bak kunnen komen.

Gudjohnsen is geen topper nee, maar ik denk dat hij bij Ajax wel nuttig kan zien als hij in dienst van Suarez kan spelen. Daarbij komt dat hij bij PSV is opgegroeid dus hij kent Nederland vrij goed.

Verder komt er 100% zeker een centrumverdediger. Vooral als Olegeur verkast. Dus ik ben benieuwd wie Ajax nu gaat halen. In de eredivisie is alleen Granqvist geschikt en betaalbaar. Douglas zou mooi zijn, maar hij is te duur voor ajax. Ik geef de voorkeur aan een Nederlands sprekende verdediger. Misschien dat Ajax een speler in Belgie kan ophalen.

Wat hebben jongens als Anita, Blind, Sarpong en Bodul in hemelsnaam bij Haarlem te zoeken? Deze 4 jongens kunnen makkelijk mee bij een middenmoter of degradatiekandidaat. Roda JC had toch interesse in Sarpong. En Willem 2 wilde ook nog 1/2 spelers van Ajax overnemen. Bodul zou inderdaad weleens naar Sparta kunnen verkassen. Deze 4 jongens moeten gewoon een plekje zoeken bij een eredivisieclub want er zit wel degelijk potentie in deze jongens. Laat Haarlem maar jongens huren die bij ajax2 niet aan de bak kunnen komen.

Gudjohnsen is geen topper nee, maar ik denk dat hij bij Ajax wel nuttig kan zien als hij in dienst van Suarez kan spelen. Daarbij komt dat hij bij PSV is opgegroeid dus hij kent Nederland vrij goed.

Verder komt er 100% zeker een centrumverdediger. Vooral als Olegeur verkast. Dus ik ben benieuwd wie Ajax nu gaat halen. In de eredivisie is alleen Granqvist geschikt en betaalbaar. Douglas zou mooi zijn, maar hij is te duur voor ajax. Ik geef de voorkeur aan een Nederlands sprekende verdediger. Misschien dat Ajax een speler in Belgie kan ophalen.

Voor die jongens is er wel belangstelling maar niet concreet omdat er geen geld bij een hoop clubs is, Haarlem is dan een optie...;). Ik denk zelf dat er nog wel wat los komt voor deze spelers m.b.t. verkoop/verhuur.

Jeffrey Bruma van Chelsea wordt gevolgd, goede verdediger met veel mogelijkheden voor de toekomst..en belangrijk, is financieel zeker haalbaar.

• Topic Starter Topic Starter
Voor die jongens is er wel belangstelling maar niet concreet omdat er geen geld bij een hoop clubs is, Haarlem is dan een optie...;). Ik denk zelf dat er nog wel wat los komt voor deze spelers m.b.t. verkoop/verhuur.

Jeffrey Bruma van Chelsea wordt gevolgd, goede verdediger met veel mogelijkheden voor de toekomst..en belangrijk, is financieel zeker haalbaar.

Een vriend van me kent Bruma persoonlijk. En hij is vastbesloten het te gaan maken bij Chelsea. Trainde vorig seizoen al vaak mee met het 1e. En het lijkt erop dat hij dit jaar al wat minuten gaat krijgen. Dus het lijkt me niet dat hij naar ajax zal komen. En daarbij verdient deze jongen een fortuin bij chelsea.

Vreselijk nieuws uit het Ajax kamp, Suarez gaat waarschijnlijk toch weg !
Een oplettende Ajacied keek op de Ajax site waar hij graag een nieuw Ajax shirt wilde met Luis Suarez achterop, maar wat er nu aan de hand is, dat kan helemaal niet!

Wie naar de officiele website gaat van de Ajax Fanshop en een nieuw shirt wilt gaan bestellen met een bedrukking, is het niet meer mogelijk Luis Suarez te kiezen.

Waarschijnlijk heeft Ajax intern al een overeenkomst bereikt met een andere club over Suarez, en zijn ze nu voorbereidingen aan het treffen voor het officiele nieuws.

Is dit gewoon een fout van de Website of gaat Suarez echt weg?

Dacht dat dit een bullshit bericht was maar zelf ff gekeken in de officiële fanshop :eek: tis waar. Je kan geen shirt van Suarez bestellen...het zou toch niet? Mag hopen voor 50M+

zou zonde zijn voor de eredivisie weer een geweldenaar weg.. suarez is de enige die het niveau van ajax haalt.. of in ieder geval waar ze naar zouden moeten streven.

Dacht dat dit een bullshit bericht was maar zelf ff gekeken in de officiële fanshop :eek: tis waar. Je kan geen shirt van Suarez bestellen...het zou toch niet? Mag hopen voor 50M+

Suarez heeft toch al europees gespeeld? Welke europese topclub gaat er nu nog zoveel geld uitgeven aan een speler die geen europees meer mag spelen?

Ik hoop in ieder geval voor Ajax dat hij blijft.

Als Suarez vertrekt, is Ajax de lul. Maar het is haast niet voor te stellen dat Ajax dit doet. Al heb ik wel geruchten opgevangen dat Ajax graag een ruildeal ziet met Barcelona. Bij Ajax schijnt het idee te leven dat Ajax 20 miljoen euro + Gudjohnsen + Henrique krijgt en Bojan huurt, en dat Suarez de andere kant op gaat. De persoon die deze berichtgeving deed zit vaak goed, maar ik kan het me bijna niet voorstellen.

Zou opzich geen verkeerde deal zijn toch? Ga je er zeker niet op achteruit (op korte termijn sowieso niet met bojan)

aan een talent wat zich nog niet bewezen heeft heb je niets...die henrique en gudjanson is ook k*t

Wat was eigenlijk de reden dat het niet door is gegaan met Obradovic? Zie net dat die voor 3,5 miljoen naar Real Zaragoza is gegaan. Dat had Ajax toch ook wel kunnen betalen ofniet?

Terug
Naar boven