Fitness Seller

1e aankoop Ajax bijna rond

Wat was eigenlijk de reden dat het niet door is gegaan met Obradovic? Zie net dat die voor 3,5 miljoen naar Real Zaragoza is gegaan. Dat had Ajax toch ook wel kunnen betalen ofniet?

Dat komt door zijn zaakwaarnemer (Lemic) die op slechte voet staat met Danny Blind. Die wilde onder geen beding dat Obradovic naar Ajax ging.

Er is trouwens opheldering over het shirt van Suarez. De letter "Z" en het cijfer "0" zijn op dit moment uitverkocht, en daarom kan een shirt van Suarez op dit moment niet gedrukt worden.

Dat komt door zijn zaakwaarnemer (Lemic) die op slechte voet staat met Danny Blind. Die wilde onder geen beding dat Obradovic naar Ajax ging.

Er is trouwens opheldering over het shirt van Suarez. De letter "Z" en het cijfer "0" zijn op dit moment uitverkocht, en daarom kan een shirt van Suarez op dit moment niet gedrukt worden.

gelukkig :P anders dit jaar weer geen kampioen:cool:

aan een talent wat zich nog niet bewezen heeft heb je niets...die henrique en gudjanson is ook k*t

Henrique deed het niet onaardig bij leverkusen en zal dus het niveau ajax (NL competitie ) ook wel aankunnen. Gudjohnson is ook gewoon een goede speler die hier zeker een meerwaarde heeft en over bojan hoef ik niet te beginnen denk ik.

Je gaat er dus echt niet op achteruit mocht het door gaan.

Gudjohnson verdient gewoon teveel en is geen scorende spits

[Link niet meer beschikbaar]

wel geitenneuk commentaar maarja

t*ring zoveel kansen

meeste strijd ook...meer dan 2 seizoenen bij elkaar ofzo :D

wat een prutsers zeg zoveel kansen

tja.. weer punten verspeeld

Ajax is gewoon te afhankelijk van Suarez, als die een slechte dag heeft dan is heel Ajax k*t

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

dit is gewoon niet normaal joh...

is het ook niet, gewoon schandalig

Snap ik ook niet waarom jol dan die suljemani erin zet en niet gewoon een centrum spits voor een verdediger. Suljemani speelt al weken niets klaar

Ben benieuwd wat commentaar van jol is.

beter Cvitanich erin gegooid voor een verdediger.
geen suljemani

De naam Lemic hoor je steeds vaker terwijl die man officeel helemaal geen zaakwaarnemer is. Raar dat die toch betrokken is bij transfers. Rajkovic en Stoch zijn via hem bij Twente terecht gekomen. Hij zou ook betrokken zijn geweest bij de Arnautovic naar Internazionale.

Hoofdtrainer Martin Jol baalt van de gemiste kansen van Ajax tegen Sparta Rotterdam. Tegenover Eredivisie Live laat de Scheveninger zijn teleurstelling blijken, maar hij geeft tevens aan dat hij niet teleurgesteld is.

'Ik denk dat Sparta alles gedaan heeft wat in hun mogelijkheden lag en ik denk dat wij alles hebben gedaan wat in onze mogelijkheden lag', aldus Jol. 'Op basis van de tweede helft hadden we de wedstrijd moeten winnen. Verdedigend en opbouwend hebben we het goed gedaan, ook via de vleugels. Het is jammer dat we dan uiteindelijk niet scoren.'

Jol heeft wel een verklaring voor het groot aantal gemiste kansen. 'We speelden te slordig. Suarez kaatste een aantal keren terwijl hij de bal vast moest houden. We misten vandaag de scherpte om te winnen. In de balans zou het daarom natuurlijk wel aardig zijn als we een grote spits hebben.'

Toch is Jol niet boos op zijn spelers. 'We hebben er alles aan gedaan om te winnen en nu dat niet gelukt is, ben ik niet boos.'

Terug
Naar boven