Fitness Seller

1e aankoop Ajax bijna rond

Bezoekers in dit topic

Daar zat ik ook aan te denken, Ajax laat bewust lekken dat ze op Elia bieden, maar bieden expres te weinig zodat dit sowieso in het nieuws komt, maar is achter de schermen druk bezig met andere spelers. Voor Sno was enkele weken geleden belangstelling uit Frankrijk als ik het me goed herinner, maar daar heb ik niets meer over gehoord. Anita zal niet verkocht worden neem ik aan, is best een redelijke voetballer en is ondanks zijn lengte best sterk in de duels. Misschien is een verhuur een optie. Martina zal wel transfervrij vertrekken, en misschien Manucharyan ook wel. Ik zou het wel zonde vinden als Silva vertrekt, is zeker geen slechte back.

Het lijkt er idd op dat Elia een afleidings actie is;):D....FC Twente boos omdat Ajax niks van zich laat horen...terwijl Ajax volop in onderhandeling is met Boulahrouz:cool:.
 
Daar is Twente echt niet boos over. Laat Ajax mooi wegblijven. Dit stond op de site van het AD:

http://www.sportwereld.nl/voetbal/eredivisie/3305798/HSV_zit_op_de_eerste_rij.html

Wat vinden jullie Ajax supporters eigenlijk van onze voorzitter :D

Precies wat ik al zei, Twente negeert het bod van Ajax net zo lang totdat een andere club een bod doet ;)

Jullie voorzitter moet vooral zo door blijven gaan. Als hij de clubs met zijn starre houding blijft irriteren, hoeft hij op een gegeven moment ook nergens meer aan te kloppen om een speler over te nemen.
 
Precies wat ik al zei, Twente negeert het bod van Ajax net zo lang totdat een andere club een bod doet

Ik snap Joop wel. Waarom zal je de concurrentie sterker maken (want dat zijn we gewoon op het moment). Ook wel slim van Ajax trouwens om dat bedrag in termijnen willen te betalen.

Jullie voorzitter moet vooral zo door blijven gaan. Als hij de clubs met zijn starre houding blijft irriteren, hoeft hij op een gegeven moment ook nergens meer aan te kloppen om een speler over te nemen.

Monsterman ofniet ;) haha. Maar het is toch gewoon een spelletje. Neem nu dat geouwehoer met Cisse. Roda noemt een bedrag, Twente biedt minder en ergens halverwege komen Roda en Twente elkaar tegemoet. Iedereen blij :D
 
Ik irriteer me dood aan Munsterman. Hij doet net alsof Twente zo'n geweldige topclub is. Als Ajax en PSV een normale coach hebben en AZ normaal speelt mag Twente gewoon meedoen om de plekjes daarachter, samen met Heerenveen, NAC, Utrecht en de rest. Hij doet net alsof 'ie voorzitter van Real Madrid is. Doe even normaal zeg. Sjonge jonge.
 
Edwin van der Sar keert mogelijk terug bij Ajax zo melden enkele Britse media. Van der Sar mag echter niet zomaar weg bij Manchester United, de Engelsen willen eerst de transfer van Iker Casillias afronden.

De transfer van Casillias lijkt echter een kwestie van tijd, afgelopen week verscheen zelfs al een profiel van de Real Madrid keeper op de site van United.

Uit respect voor Van der Sar zou United in dat geval mee willen werken aan een transfer voor de keeper. Daily Mail meldt zelfs dat Van der Sar al een gesprek heeft gehad met Martin Jol


Je reinste onzin denk ik zo. Ajax heeft al 2 jonge talentvolle keepers in huis. En ik denk niet dat Van Der Sar is zn laatste seizoen als keeper nog een stap terug zal doen. Of Stekelenburg gaat alsnog weg en Vermeer verlengt zijn contract niet.

Verder las ik iets over Drenthe????? Ik hoop echt niet dat Ajax die koekenbakker gaat halen.
 
Dat van casillias is bullshit, die spelers profielen worden op de site gemaakt als die speler in het nieuws op de site is gekomen, betekent niet dat ze hem gaan kopen.
 
Edwin van der Sar keert mogelijk terug bij Ajax zo melden enkele Britse media. Van der Sar mag echter niet zomaar weg bij Manchester United, de Engelsen willen eerst de transfer van Iker Casillias afronden.

De transfer van Casillias lijkt echter een kwestie van tijd, afgelopen week verscheen zelfs al een profiel van de Real Madrid keeper op de site van United.

Uit respect voor Van der Sar zou United in dat geval mee willen werken aan een transfer voor de keeper. Daily Mail meldt zelfs dat Van der Sar al een gesprek heeft gehad met Martin Jol


Je reinste onzin denk ik zo. Ajax heeft al 2 jonge talentvolle keepers in huis. En ik denk niet dat Van Der Sar is zn laatste seizoen als keeper nog een stap terug zal doen. Of Stekelenburg gaat alsnog weg en Vermeer verlengt zijn contract niet.

Verder las ik iets over Drenthe????? Ik hoop echt niet dat Ajax die koekenbakker gaat halen.

Drenthe schijnt al rond te zijn met Fiorentina. En dat van Casillas berust ook niet op waarheid. Is allemaal de wereld in gekomen nadat er een spelersprofiel van Casillas op de website van Man Utd stond. Maar dat gebeurt met zoveel spelers, zo kunnen ze eventuele nieuwsberichten van die spelers aan een profiel linken. Volgens mij vermaakt Casillas zich prima in Madrid, net zoals van der Sar het goed doet bij Manchester.
 
Espanyol heeft Ben Sahar overgenomen van Chelsea. De spits tekende in Barcelona een contract voor vier seizoenen, terwijl hij ook een aanbieding had ontvangen van Ajax.

Volgens de Spaanse club kon Sahar ook naar Ajax, maar ging de voorkeur van de negentienjarige Israëlische aanvaller ging uit naar een overstap naar de Primera División.

Sahar maakte op zestienjarige leeftijd de overstap van Happoel Tel-Aviv naar Chelsea. In London speelde hij slechts drie competitieduels en werd hij meerdere keren verhuurd.

Afgelopen half jaar speelde de tienvoudig international op huurbasis voor De Graafschap. Hier speelde hij zestien wedstrijden in de Eredivisie en scoorde daarin vijf keer.

Jammer voor Ajax, maar goed. Ik hoop toch wel binnenkort te lezen dat Ajax een nieuwe linksback heeft gekocht. Ik las net wel dat ze het bod op Elia naar 9 miljoen hebben verhoogt, maar dat is weer direct van tafel geveegd door Munsterman.
 
Hij wilt elia gewoon niet aan ajax verkopen.

Ze zitten altijd wel te zeiken over dat ajax , psv en in mindere mate feyenoord al hun spelers wegkapen maar de houding zelf van twente of bv. heerenveen in het geval pranjic (die zelf 7 ton bijlegt omdat heerenveen perse 7.7 wil) is ook niet echt goed beleid te noemen.
 
Als ajax genoeg euri's op tafel legt gaat die ook wel naar ajax... Probleem is alleen dat 9 miljoen gewoon niet reeel is voor het beste talent van het jaar (en dat HSV al meer wil betalen).
 
Als ajax genoeg euri's op tafel legt gaat die ook wel naar ajax... Probleem is alleen dat 9 miljoen gewoon niet reeel is voor het beste talent van het jaar (en dat HSV al meer wil betalen).

9 Miljoen euro niet reëel? Dat is zo'n 4 miljoen te veel voor een speler zoals Elia. Ajax wilt Elia (wat ik sowieso niet begrijp, maar goed), Elia wilt naar Ajax, alleen Twente blijft dwars zitten. Twente heeft als vraagprijs 12 miljoen, dan is het normaal dat als een club begint met 8 miljoen te bieden dat de twee clubs met elkaar in gesprek gaan om elkaar ergens in het midden te ontmoeten. Dat Twente nu het tweede bod van 9 miljoen euro zonder overleg van tafel heeft geveegd, is gewoon niet netjes. Ik denk dat als Ajax en Twente een middagje met elkaar gaan onderhandelen, dat ze er best uitkomen. Maar Twente blijft vasthouden aan die 12 miljoen en willen, zeker met Ajax, niet onderhandelen. Is ook leuk voor Elia, die beloofd is bij het verlengen van zijn contract dat Twente in de zomer mee zou werken aan een transfer. Vervolgens doen ze alles om een transfer naar Ajax, wat de wens van Elia is, te blokkeren.
 
Het grootste talent van Nederland? :roflol: Elia is de nieuwe Romeo Castelen :roflol:
 
Castelen is wel geen wereldtopper maar toch echt wel een goede zeer dreigende speler. Probleem is dat hij de helft van het seizoen geblesseerd is.
 
Castelen is wel geen wereldtopper maar toch echt wel een goede zeer dreigende speler. Probleem is dat hij de helft van het seizoen geblesseerd is.

Castelen vind ik dus echt helemaal niks. Kan beter op atletiek gaan, daar hoeft hij alleen maar te rennen. Heeft echt een rendement van niks.
 
Castelen vind ik dus echt helemaal niks. Kan beter op atletiek gaan, daar hoeft hij alleen maar te rennen. Heeft echt een rendement van niks.

2004/2005 Feyenoord 30 duels 10 goals
2005/2006 Feyenoord 23 duels 9 goals

Voor een buitenspeler scoorde hij vrij vaak. In het seizoen 2004/2005 1 doelpunt per 3 duels. En in het seizoen erop gemiddeld 1 goal per 2 duels.

En hij had elk seizoen gemiddeld 15 assists. Dus van dat geen rendement begrijp ik niks?
 
2004/2005 Feyenoord 30 duels 10 goals
2005/2006 Feyenoord 23 duels 9 goals

Voor een buitenspeler scoorde hij vrij vaak. In het seizoen 2004/2005 1 doelpunt per 3 duels. En in het seizoen erop gemiddeld 1 goal per 2 duels.

En hij had elk seizoen gemiddeld 15 assists. Dus van dat geen rendement begrijp ik niks?

Dat zijn ook de enige twee jaar in zijn gehele carriere waarin hij redelijke cijfers heeft gehaald. In zijn laatste seizoen bij Feyenoord speelde hij 9 wedstrijden en kwam hij tot 1 goal, en bij HSV heeft hij in 2 jaar maar 13 wedstrijden gespeeld, met daarin 0 goals. Daarvoor bij ADO hetzelfde verhaal.

Ik vind het een beetje een Dennis Rommedahl speler.
 
Back
Naar boven