sumitpO
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha als een vrouw een foto post wordt er altijd zo anders gereageerd he. Als er een beginnende man zo'n nietszeggende foto zou plaatsen zou hij afgemaakt worden.![]()

@Macaan: Niks ten nadele van jou hoor, maar de foto is slecht, geen pose of niks. Geen vergelijkingsmateriaal met hoe je er eerst voor stond. Eigenlijk had dit een willekeurige foto van welke vrouw dan ook kunnen zijn. Maar de meeste mannen hier posten allemaal zo lief en slijmerig mogelijk alleen omdat je een vrouw bent. Daar gaat het me alleen om.
gewoon goed trainen.
en later nog eens een foto plaatsen..
we shall see.
BTW ziet er zo ook wel lief uit hoor. haha![]()

das tenminste eerlijk
Maarja..beetje lastig met telefoon en alleen...dus als er iemand in omgeving opmeer woont haha
Ik heb geen before foto's...dat is wel beetje jammer ja..

Buikfoto's zijn hip
Volgens mij gaat het je wel lukken om in de zomer een strakke buik te showen hoor![]()

Wij niet. Bereid je maar voor!
haha, game on
Verder.....welkom, maar aan de foto valt nik te zien. Neem een paar goede foto's al is het maar voor jezelf om gewoon te zien wat er is veranderd na en tijdje. In de spiegel kun je het namelijk moeilijk beoordelen vaak omdat het zo geleidelijk gaat.