AndroidHealthClinic

1e foto's, just the beginning...

dat zie ik wel goedkomen, keep it up!

Haha als een vrouw een foto post wordt er altijd zo anders gereageerd he. Als er een beginnende man zo'n nietszeggende foto zou plaatsen zou hij afgemaakt worden. :roflol:

Idd dat viel mij ook meteen op & toen zag ik jouw post......
Stelletje slijmjurken......:D

• Topic Starter Topic Starter
:eek:

@Macaan: Niks ten nadele van jou hoor, maar de foto is slecht, geen pose of niks. Geen vergelijkingsmateriaal met hoe je er eerst voor stond. Eigenlijk had dit een willekeurige foto van welke vrouw dan ook kunnen zijn. Maar de meeste mannen hier posten allemaal zo lief en slijmerig mogelijk alleen omdat je een vrouw bent. Daar gaat het me alleen om.

@Macaan: Niks ten nadele van jou hoor, maar de foto is slecht, geen pose of niks. Geen vergelijkingsmateriaal met hoe je er eerst voor stond. Eigenlijk had dit een willekeurige foto van welke vrouw dan ook kunnen zijn. Maar de meeste mannen hier posten allemaal zo lief en slijmerig mogelijk alleen omdat je een vrouw bent. Daar gaat het me alleen om.

van dat slijmen heb je wel gelijk, maar sinds wanneer moet je poseren om je buik te tonen?

das tenminste eerlijk ;)

Maarja..beetje lastig met telefoon en alleen...dus als er iemand in omgeving opmeer woont haha :D
Ik heb geen before foto's...dat is wel beetje jammer ja..

gewoon goed trainen.
en later nog eens een foto plaatsen..
we shall see.
BTW ziet er zo ook wel lief uit hoor. haha:P

Goed bezig,

al zouden we een beter beeld krijgen als je ook een foto van de achterkant post.

SC

Buikfoto's zijn hip ;)
Volgens mij gaat het je wel lukken om in de zomer een strakke buik te showen hoor :)

gehehe slimmerik

ik ouwehoer maar wat hoor macaan ;)

ben ook wel beetje lief hoor :D

Wij niet. Bereid je maar voor! :D

Verder.....welkom, maar aan de foto valt nik te zien. Neem een paar goede foto's al is het maar voor jezelf om gewoon te zien wat er is veranderd na en tijdje. In de spiegel kun je het namelijk moeilijk beoordelen vaak omdat het zo geleidelijk gaat.

Wij niet. Bereid je maar voor! :D

haha, game on ;)

Verder.....welkom, maar aan de foto valt nik te zien. Neem een paar goede foto's al is het maar voor jezelf om gewoon te zien wat er is veranderd na en tijdje. In de spiegel kun je het namelijk moeilijk beoordelen vaak omdat het zo geleidelijk gaat.

ja, idd. Zal 's even een voortgangslogboek opstellen. Gister nieuw trainingsschema gekregen, dus weer nieuwe uitdaging :)

Terug
Naar boven