AndroidHealthClinic

1e foto's, just the beginning...

lekker door blijven gaan en je best blijven doen dan komt er vanzelf resultaat!

en geduld is een schone zaak ;)

En ziet er verder goed uit hoor!

gaat het niet snel genoeg dan? :P dr zijn genoeg mogelijkheden om een 6pack te krijgen heurrr! ;)

ziet er al goed uit ;) je komt er wel

Goede basis om mee te beginnen.
Ribbels krijgen is makkelijker gezegt dan gedaan. Veel buikoefeningen doen (zwaar) zodat de blokken op je buik gaan groeien. daarna het vet er af krijgen en dan zie je ze pas.
Dit werkt het zelfde bij vrouwen als bij mannen.
Voordeel van een vrouwenfoto is dat iedereen blij is met vrouwen (want die posten niet zo snel) en daarom krijg je veel reacties.
Ik heb maar 1 advies blijf volhouden en wie weet zien we over een maand of 3 mooie blokken ;)

En buikspieren trainen zoals elke andere spier, 2-3x per week en reps niet hoger dan 15-20, als het te licht wordt gewicht verhogen. 100 sit ups na mekaar heeft geen zin, dan train je ze op uithouding, gewoon trager en zwaarder doen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zat eerst ook veel op apparaten, maar m'n nieuwe trainingsschema is meer met losse gewichten en buikspieroefeningen...heb het idee dat dat zwaarder is dan gewoon op apparaten (ook ivm balans enzo)

Ik zat eerst ook veel op apparaten, maar m'n nieuwe trainingsschema is meer met losse gewichten en buikspieroefeningen...heb het idee dat dat zwaarder is dan gewoon op apparaten (ook ivm balans enzo)

klopt helemaal
Met losse gewichten gebruik je meer spiergroepen om alles in balans te houden. Is zwaarder maar het resultaat moet ook beter zijn (na een tijdje)
Zelf doe ik mijn buiksspieren eerst op de mat en daarna pak ik toch nog wel de machines om het zwaar te maken. train ze zelf maar 1 a 2x in de week
Maar als je echt behoorlijke ribbels wil dan kan je ze meer keren trainen. maar dan ook zwaar (eventueel sit-up met een gewicht achter je hoofd) en minder herhalingen

Terug
Naar boven