XXL Nutrition

1e kuur na 3 jaar serieus trainen,23 jaar oud

Gooi het daar maar op..

Ik zou daar mee weg komen wanneer ik ook gewoon zou gaan kuren..:trollface:

Dat laatste is zeker waar..

Maar desondanks en juist daarom is 1.83m bij 90kg @12% voor de meeste gewoon niet haalbaar..

Heb er veel geweten die het wel haalden. Mss zijn de genen van de mensen de laatste jaren serieus achteruit gegaan dat het nu ineens heel moeilijk wordt :)

Wat nog meer?

Want het gros gaat juist door social media wel pillen slikken of naalden zetten..

Dat valt denk ik wel mee, het gros wordt voorgelogen door fitness guru's die zelf zwaar aan de AAS/GH zitten en een bepaalde manier van trainen promoten, die prima werkt als je wat AAS zet, maar voor een natty gewoon geen zoden aan de dijk gaan zetten.

Dat valt denk ik wel mee, het gros wordt voorgelogen door fitness guru's die zelf zwaar aan de AAS/GH zitten en een bepaalde manier van trainen promoten, die prima werkt als je wat AAS zet, maar voor een natty gewoon geen zoden aan de dijk gaan zetten.
En toch krijg ik ook jeuk van mensen als Trenno Henselmans en Bell coaching met dat buy-asian gelul..:o

Edit: Ik ga gewoon nooit gains maken omdat ik graag train als een gebruiker:roflol:

:roflol:

Buy-Asian :haha:

dikz*k :roflol:

• Like
Waarderingen: Pren
:marvinnen:

#deechteleef dus :D

• Like
Waarderingen: Pren
Ik ben 1,79 96kg. Wel met een hoger vp (20-25), maar als een lager VP mijn doel was, zou ik 90kg op 10-15% komend jaar kunnen halen. Misschien eens wat efficienter trainen en niet bang zijn om wat vet aan te zetten? :trollface:
Dit hoor ik wel vaker..als, als, als...

Laat maar eens zien wat er overblijft op 10%...

Op 20-25% hou je vaak bakken vocht, vet, maaginhoud en darmellende vast. Het rekensommetje is zeker niet zo eenvoudig als ik wil 10% vet kwijt, dus val even 10kg af en voila...

Het is overigens de zelfde als, als, als...als ik goed zou eten..als ik wel zou squatten, als ik meer zou progressief overloaden....maar dat doe ik allemaal niet..:windup:

Terug
Naar boven