- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Daarom lopen er ook zoveel hier op DBB met die stats...naturel..
![]()
Klopt, die zijn alleen maar bezig met MMC en tut enzo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()

![]()

Gooi het daar maar op..Klopt, die zijn alleen maar bezig met MMC en tut enzo![]()
![]()

Dat laatste is zeker waar..
Gooi het daar maar op..
Ik zou daar mee weg komen wanneer ik ook gewoon zou gaan kuren..
Maar desondanks en juist daarom is 1.83m bij 90kg @12% voor de meeste gewoon niet haalbaar..

Gooi het daar maar op..
Ik zou daar mee weg komen wanneer ik ook gewoon zou gaan kuren..
Maar desondanks en juist daarom is 1.83m bij 90kg @12% voor de meeste gewoon niet haalbaar..

Heb er veel geweten die het wel haalden. Mss zijn de genen van de mensen de laatste jaren serieus achteruit gegaan dat het nu ineens heel moeilijk wordt![]()

Wat nog meer?
Wat nog meer?
Want het gros gaat juist door social media wel pillen slikken of naalden zetten..
En toch krijg ik ook jeuk van mensen als Trenno Henselmans en Bell coaching met dat buy-asian gelul..Dat valt denk ik wel mee, het gros wordt voorgelogen door fitness guru's die zelf zwaar aan de AAS/GH zitten en een bepaalde manier van trainen promoten, die prima werkt als je wat AAS zet, maar voor een natty gewoon geen zoden aan de dijk gaan zetten.

Wat nog meer?
Want het gros gaat juist door social media wel pillen slikken of naalden zetten..

Dit hoor ik wel vaker..als, als, als...Ik ben 1,79 96kg. Wel met een hoger vp (20-25), maar als een lager VP mijn doel was, zou ik 90kg op 10-15% komend jaar kunnen halen. Misschien eens wat efficienter trainen en niet bang zijn om wat vet aan te zetten?![]()