MuscleMeat

1e kuur (oral)

• Topic Starter Topic Starter
Ok thnx, en wat bereik je daar precies mee?

Ik heb van een trainingmaatje dbol gekregen, http://i41.tinypic.com/1z3o5k0.jpg
Van Generic supplements.... Is dit een echte? :)
Hij heeft er 46,50 per 100 voor betaald....
Verder wil ik over twee weken beginnen en wil ik voor zes weken 30 of 40mg per dag gaan gebruiken.
Smorgens 10mg, 16.00 10mg en 20.00 10mg.
Is dit wat of kan je beter 30mg in één keer nemen?
Daarna direct twee weken nolva 20mg per dag vlak voor het slapen.

D-bol 's morgends om 6.00uur 20mg bvb en dan 8uurtjes later terug 20mg

bvb 14.00uur vanwege half-life.

krijg je van zoveel mensen te horen dat je beter niet de d-bol kan nemen, wat doe je, je neemt de d-bol..
dan vraag het hier niet. suc-6 ermee, waarschijnlijk wordt je 'n vette opgeblaze pinda

Ja, omdat ik nog niet droog wil worden. Wil veel massa creëren en later gaan cutten.
Winstrol pak ik met de tweede kuur denk ik...

@J4ck
Ik sta om ongeveer half negen pas op, en ga om 1u na bed.
Half negen 2tabs en 18.00 2tabs?

Ja, omdat ik nog niet droog wil worden. Wil veel massa creëren en later gaan cutten.
Winstrol pak ik met de tweede kuur denk ik...

@J4ck
Ik sta om ongeveer half negen pas op, en ga om 1u na bed.
Half negen 2tabs en 18.00 2tabs?
Niet goed gelezen dus, je gaat geen massa creëren maar vocht! Lees: je raakt ze weer kwijt...

Inname geldt gewoon om de 12 uur indien je 2maal daags pakt. 3 of 4 maal daags is beter gezien de halfwaardetijd.

Laatst bewerkt:
I know krueger, van dat vocht.....
Maar toch zet je ook massa aan met dboll. Maar 3a4x daags is beter dus...
09.00
13.00
17.00
Trainen
20.00 is dat wat?

Dibol,zorgt voor een verschuiving in je cortisol spiegel.
Hierdoor vertraagd de afbraak van eiwit in de spieren,met een betere spieropbouw. TS,kan best een dibol nemen,10-20mg kan meer dan genoeg zijn. Hoger zal met meer vetcellen een hogere oestrogeenspiegel geven.Hou daar rekening mee.

Dianabol is the trade name for methandrostenolone, the most popular oral steroid in the history of oral steroids. Dianabol was originally manufactured in 1955 in the United States by Ciba Pharmaceuticals. Dianabol is a derivative of testosterone, but altered for a more anabolic effect with less androgenic side effects, as well as being able to be taken orally. Average dose for athletes using Dianabol range from as low as 10mg per day, all the way up to 100mg per day or more for adventurous athletes. With Dianabol, more is not necessarily better. Side effects increase dramatically with increased dosage, which include and are not limited to: water retention, liver toxicity, acne, aggression, and increased blood pressure. Dianabol is best when used in conjunction with injectable steroids such as deca-durabolin and testosterone. Duration of cycle is generally 6 weeks or less to minimize the side effects and damage to the liver. Best results will come from low dosage cycles for longer periods of time instead of the usual recommended high dosage short term cycle to "jump start" your cycle until injectable steroids accumulate and begin working in your system. For instance, Dianabol could be taken at a dose of 10-20mg for an 8-10 week cycle in a very safe manner for more permanent gains, instead of the usual 50-60mg per day for 4 week cycle, which leaves the user with nothing more than massive water retention that quickly subsides upon cessation of the product. Dianabol is usually added to steroid cycles when the user is looking for mass gains, and is off-season. When used in conjunction with a solid weight training program and a proper diet, consuming a lot of calories, a cycle of dianabol gain generally add 10-20 pounds of weight in an 8 week cycle. Some of that weight will be water retention and some fat, but most of the gains of dianabol can be kept after cessation of the cycle.

Max 20? Dat is niet veel... Resultaat is dan natuurlijk ook cel minder lijkt mij? En dan Max 6,7 weken? Nakuur 2,3 weken 20mg per dag

Lees dat stukkie kerel. Op 20. % en 40-50 mg per dag, kan jj opgeven aan vetste man van nl.

post je foto's erna :P

Nah, ik hoef niet droog te worden. Wil zelf de richting op van Powerliften, iig eerder dat dan bodybuilding. Vandaar.... En ik denk dat het overdreven is datr je na één kuur overdreven vet bent.

Zo mensen, ik ben woensdag begonnen met de dbol only Kuur.
Doel: sterker, groter en massiever.
Woensdag met 10mg begonnen, donderdag 20 en tot en met vandaag elke dag 20.
Puur kijken hoe mijn lichaam erop reageert.
Vanaf morgen 30 en op die mg wil ik blijven gedurende 6wk.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik donderdag lichtelijk koppijn had de hele dag vrijdag was dat al minder en gisteren nergens last van. Eerste dagen ook merkbare lichtelijk kriebels rond de borst, maar dat schijnt lichamelijk reactie te zijn. Dit was vandaag en gisteren al minder.
Ben benieuwd de komende dagen/weken.
Qua kracht nog geen verschil, vermoed dat dat nog komt =)

Ben nu een week en 1 dag verder, neem nu 30 mg per dag. Om 16.15 20 mg (2tabs) in 1x en dan om 17.00 trainen tot 19.00/19.30.
Dan pak ik om 21.00 nog 1 tab van 10mg. Moet zeggen de eerste paar dagen had ik best wel koppijn, na een dag of 3/4 was dit al veel minder. Qua kracht eerste dagen nauwelijks verschil en ook vind ik dat nu nog niet echt merkbaar... (tot nu toe)
Weeg wel 1,5 kilo meer, weeg nu 110,6 ipv 109. Vetpercentage is nog 20% / 21%.
Cardio/vetverbranding doe ik 4 dagen per week (ma/di, do/vr) en dan 30 minuten per dag. Altijd na de training.
Hoop gauw verschil te zien qua kracht en gains. Het kriebelige gevoel rond me borst is er nog wel... Houd het goed in de gaten of ik iets aparts voel.
Me borst voelt wel voller en ziet er ook wel wat voller uit, kan natuurlijk tussen me oren zitten. Droog word je er idd niet van haha! Wel gewoon voller (meer opgeblazen).
Volgende kuur word een kuur om droger spiermassa te verkrijgen, dat weet ik nu al.. Ben benieuwd komende dagen/weken hoe deze kuur verder gaat!

winny met clen= cutten man...clen is wel heavy shit

mag je maar microgrammen van nemen,wordt gebruikt om paarden

met astma te behandelen :cool:

Wat een idioterie om alsmaar over vetrinair middel te hebben.
Spiropent/clenbuterrol,is gewoon HG middel voor astma behandeling voor mensen.

Nr 1 middel rond de middelandse zee tegen copd en astma,gewoon clenbuterol,nix met paarden te maken. Weer een lorre mamapapakindjegaai verhaal

http://en.wikipedia.org/wiki/Clenbuterol

Ik ben geen pro maar clen + oral winny?? Lijkt me ZEKER geen goede keuze, winny orals zijn al redelijk gevaarlijk en dan nog een levertoxisch product erbij zoals clen kan nooit goed komen, toch? Correct me if I'm wrong

Mannen, wanneer zijn de results optimaal qua het zien in de spiegel en qua gains? Is dat niet week 5 en 6?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven