- Waardering
- 6.970
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit er niet mee hoor. Jij wel blijkbaar aangezien je het er allemaal zo dik op moet leggen.
Nee hij zij vett. Dat is heel wat anders.
@bodybuilding.nl ja zo met dubbel t.
Was jij net niet @Gast 174776 voor kabouter aan het uitmaken?Was niet de bedoeling dit maar tog bedankt bijdehandjes voor niks had gewoon een beetje steun verwacht en hulp ben gewoon eerlijk en bedankt dat je me pakt op me schrijf kunsten kan ik idd niet maar daar ben ik hier niet voor
Dat zijn geen doseringen. Aangeven hoeveel mg je per week gebruikt. Het wil wel eens per merk/lab verschillen hoeveel mg er in 1 ml zit.Staat erbij dacht ik 1ml test 1ml drost en 0.5 tren per week
alleen verstandeloze berekenen hun kuur op deze manier.Staat erbij dacht ik 1ml test 1ml drost en 0.5 tren per week
Ik vergeef het hem. Is ook spannend hier hoor met al die gemene mensen.Was jij net niet @Gast 174776 voor kabouter aan het uitmaken?
Is toch duidelijk zo.Staat erbij dacht ik 1ml test 1ml drost en 0.5 tren per week
Antiaromasin.
Hij maakt het meteen duidelijker door samen te voegen.
En hoeveel mg zet je van alles per week?Ohzo mijn test is per ml 250mg
De drost is per ml 200 mg
En de tren is 200 mg per ml
Dat moet je zelf berekenen 😂