MuscleMeat

1ste kuur; Dianabol only vragen.

marlay

Novice
Waardering
0
Hallo wijsheren,

Dit is mijn 1ste post en ik val meteen met de deur in huis :D

Mijn stats:
39 jaar, 1,78m, 92 kilo, vetpercentage 23%, 4 jaar BB ervaring. 3x p/wk training op ma, wo en vrijdag. De trainingen zijn niet op vaste tijden vanwege onregelmatige diensten.

Aangezien ik het laaste jaar niet veel meer aankwam ondanks verschillende variaties in training en voeding ben ik naar manieren gaan zoeken om de lat hoger te leggen. Logischerwijs kom je dan terecht op anabolen. Het afgelopen halfjaar heb ik intensief het internet ge-Googled en verschillende fora bezocht op zoek naar informatie over anabolen. Gezien de grote en soms verwarrende hoeveelheid aan informatie en ondanks de vele waarschuwingen wil ik overgaan tot mijn 1ste kuur;een lichte dianabol only kuur.
Ten eerste omdat ik eerst (voorzichtig) wil ervaren hoe mijn lichaam op anabolen reageerd en ten tweede omdat ik geen aspiraties heb om het lichaam van een pro BB'er te hebben. Of dat van Greg Valentino :eek:
Op basis van mijn ervaring zal ik daarna beslissen wat de vervolgkuur wordt.

Na dit lang relaas :rolleyes: wil ik de ervaren gebruikers de volgende vragen voorleggen:
- op basis van een max van 20mg dianabol p/dg is het raadzaam om de dosis over de dag te verdelen in 2x10mg of 4x5mg (10mg pillen in tween gesplitst)?
- Is het ook raadzaam om op/af te bouwen in een 6 weken kuur? Zo ja, hoe?
- Ik gebruik momenteel naast eiwit o.a. Creatine, Glutamine en ZMA in cycli van 1 maand. Mag ik deze supplementen combineren met dianabol??
- mbt de timing; wanneer is de beste tijd om Dbol in te nemen. Voor/na de training, tijdens een maaltijd?
- Ik las ergens dat Dbol het liefst met grapefruit sap ingenomen moet worden omdat dit de opname zou bevorderen. Iemand hier ervaring mee?
- is bij zo'n lage dosis (20mg) het gebruik van Novaldex of Clomid raadzaam mbt het behoud van de gains en/of de bijwerkingen. Zo ja, welke sluit het best aan op Dbol en moet dat tijdens of na de kuur met Dbol genomen worden.

Dringend het verzoek alleen serieuze reactie te geven.
Thx bij voorbaat.

Ik denk dat je minimaal 30mg moet pakken. Weet dat dianabol veel vet/vocht gains maakt en dat is niet ideaal
omdat je al op 23% vet zit...

Misschien is het beter om voor een Winny kuurtje te gaan?? Mijn mening hé...

tja zou met jouw hoog vetpercentage ook voor een winny kuurtje gaan hoor

40 mg ed voor een weekje of 6 en dan weekje of 2 nakuren met nolvadex at 20 mg ed ;)

Of als je toch d boll wilt doen wat ik niet verstandig zou vinden toch wel minimum op 30 mg ed

Ik verdeel orals altijd op 2 keer per dag bij onbijt en 2uur voor training

groeten

Aangezien ik het laaste jaar niet veel meer aankwam ondanks verschillende variaties in training en voeding ben ik naar manieren gaan zoeken om de lat hoger te leggen. .

dit is serieus...als je vet% zo hoog is moet je overal van afblijven, eens goed gaan verdiepen in voeding, gaan cutten en dan mss eens aan as gaan denken.

Inderdaad je vet % is veel te hoog eerst eens goed in de cut gaan ik heb van mezelf al ondervonden dat na een periode van laag carbdieet je lichaam bijzonder goed reageert op een aanpassing in je kh innaame maar 23 % dat is toch veel te hoog je gaat volgens mij toch alles verliezen als je daarna gaat cutten
kuur eens na je cut periode dat lijkt me veel beter voor het rendement van een kuur en geef nou toe wat baat het om veel spieren te hebben als er een laag vet overligt nou alleszins succes met wat je doet;)

• Topic Starter Topic Starter
Het rare is dat ik mezelf niet zo vet vindt. zie [Link niet meer beschikbaar] Als ik op de sportschool met de digitale vetmeter meet score ik rond de 23%. Vul ik zo'n calculator op het net in dan kom ik gemiddeld op 18% uit op verschillende sites. Ik moet wel zeggen dat het meeste vet aan mijn buik hangt. LOL, ik ben nooit serieus met buikspier oefeningen bezig geweest.

Maar goed, jullie adviezen mbt Winstrol neem ik in acht. Ik wil wel eerst meer info daarover opzoeken.

Graag had ik toch nog antwoord op al de vragen die ik hierboven stelde. Bvd.

Weer een bevestiging op mijn mening dat je toch altijd nog het beste met de huidplooitang je vetpercentage moet laten meten.

Verder ga ik er in mee dat je allicht beter een winnyonly kuurtje kan doen en dan zou ik op zon 40 a 50mg per dag gaan zitten in het geval je tabs wil gaan gebruiken.
Mocht je willen injecteren kan je 50mg om de dag gaan zetten

en dat geeft ook al aan hoever je bent qua trainingskennis ed. niet kuren dus!

Idd, ik wilde het net zeggen! :roflol:
Ook dat je niet te zwaar wilt gebruiken omdat je er niet als Greg Valentino uit wil komen te zien...die gast zat zwaar aan de synthol! :eek:

als ik je foto zo zie,vindt ik je niet echt 20+ tonen.Denk dat je percentage wel meevalt.Zou me maar eens met de tang laten meten.

Wat betreft de dianabol,kan je doen.Je kan er qua gains meer aan overhouden dan winstrol.Wel zorgen dat je nolvadex bij de hand hebt.
Maar voor de zekerheid eerst ff meten met de huidplooimeter.Die digitale dingen zijn zwaar kl@TEN

en dat geeft ook al aan hoever je bent qua trainingskennis ed. niet kuren dus!

??? Hoezo heeft het feit dat ik weining serieus aan buikspieroefeningen doe enige relatie met mijn trainingskennis??? Ik vind deze argumentatie krom.
Het is gewoon dat ik aan het eind van de training gewoon te moe en geen puf meer heb om buikspieren te doen. Daar waar ik het kan, voorzover het dan lukt, pak ik een beetje buikspieren mee.

??? Hoezo heeft het feit dat ik weining serieus aan buikspieroefeningen doe enige relatie met mijn trainingskennis??? Ik vind deze argumentatie krom.
Het is gewoon dat ik aan het eind van de training gewoon te moe en geen puf meer heb om buikspieren te doen. Daar waar ik het kan, voorzover het dan lukt, pak ik een beetje buikspieren mee.

Het gaat er om dat je buikspieren trainen geen reet met de hoeveelheid buikvet te maken heeft, wat je uit je post wel lijkt te denken.

20mg dianabol is te weinig. neem dan 30mg per dag als je licht wil kuren. drie keer per dag 10 mg.

Als ik jou was en aan je foto te zien, zou ik 6 weken lang 40mg winny pakken per dag.

En train ook je buikspieren vriend...;)

Het gaat er om dat je buikspieren trainen geen reet met de hoeveelheid buikvet te maken heeft, wat je uit je post wel lijkt te denken.

Mmmmm. Zoals ik in het begin van mijn post al zei train ik nu al 4 jaar. Ik ben een regelmatige bezoeker van Bodybuilding.com waar ik heel veel info haal. Tevens heb ik hier regelmatig bezoeken as Guest gebracht om ook info op te zoeken mbt Bodybuilding.
Mbt mijn trainingsdagen (3x p/wk) doe ik 10 min opwarming en na de training 20 min cardio. Beide op level 7 of 8 op de crosstrainer. Verder ben ik een druk baasje in en om het huis en op het werk. Wat je aanhaalt klopt! Buikspier oefening zijn er om je kern te versterken of om betreffende spieren te profieleren. Het is het saldo aan calorien dat je aan het eind van de dag overhoud wat maakt of je vet verbrand of niet en de intensiteit van je training. NIET de buikspier trainingen! Hier zit 'm dan ook de kneep in het besef dat je niet EN kan afvallen EN kan Bulken. Het is of het een of het ander!

Mijn opmerking de post van Dennis99 was gebaseerd op deze wetenschap, vandaar dat ik de argumentatie krom vond. Mijn verzoek is dan ook om het hele topic door te lezen alvorens high and mighty te komen met conclusies.

Nogmaals de serieuze posts neem ik absoluut in acht en ben ook dankbaar voor!. Zoals ik ook al zei ga ik mij nu verdiepen in Winstrol. Ik wilde alleen nog de bovengestelde vragen beantwoord hebben ter "verrijking van mijn kennis" en omdat ze evt ook gesteld konden worden mbt Winstrol.

Ik heb vandaag op de sportschool een huidplooimeting aangevraagd en als het goed is gebeurt dat woensdag aaanstaande.

Steroid . com - Steroid profile on ORAL-TURINABOL and other anabolic steroids

Dit zou je ook kunnen nemen.Winstrol is wel goed,maar je kan er niet super veel van verwachten.Turinabol geeft een beetje het effect van dianabol,maar aromatiseerd niet of nauwelijks.

De hype over de Turinabol was enigzins overtrokken.Kep het zelf gebruikt,en vond het niet echt super,zeker als je dianabol gewend bent.Maar daar pak je ook veel baggermassa mee.Dus wat is wijsheid?En vraag me af of winstrol only wel de gevraagde gains geeft.....denk het niet.

stel je vragen ff concreet...

antwoord op enkele vragen:
20mg dbol is te weinig.
over de dag verdelen kan, maar alles een uurtje voor de training kan ook
grapefruitsap maakt het orale middel actiever
zou je supps tijdens je nakuur nemen en niet tijdens je kuur
pct zou ik wel doen met dbol, clomid of nolva maakt mijn inziens weinig uit
opbouwen zou kunnen maar ik zou zsm naar de 'constante werkdosis' toewerken!

Heren en misschien dames.
Ik ben verder gaan lezen en ben tot de conclusie gekomen dat ik (voorlopig) niet aan een kuur begin. Ik heb een huidplooimeting gedaan en kwam hierbij op 24% bf uit :(
Eerst ff cutten naar ca 18% en daarna zien we weer.

Bedankt voor jullie info!

Terug
Naar boven