MuscleMeat

1ste kuur, tips graag

Captain 18

Novice
Waardering
0
Hey,

Ga zeer snel beginnen met een eerste kuur. Vroeg me af of er nog goede tips zijn.

Om te beginnen: Train nu al een jaar of 4 en ben "naturel" van 82 naar 100 KG gegaan (uiteraard wel met supplementen als whey, amino, eiwitshake, etc.)

Mijn voedingsschema bestaat uit 7 maatijden per dag, waarbij elke maaltijd een mix is van koolhydraten, vetten en eiwitten. Het accent ligt wel voornamelijk op eiwitten (brinta in de ochtend, kwark en brood met kipfilet als tussendoor, kipfilet/rund bij de luch en avondmaaltijd). Voor het slapen gaan neem ik getrouw 3 ZMA tabletten.

MA/WOE/VR doe ik alleen krachttraining. DI/DO/ZA doe ik kracht in combinatie met cardio (25 min).

Ik ben van plan om de volgende kuur te nemen:

wk 1 - 8: TEST E 500mg/pw
wk 1 - 6: EQ 500mg/pw
wk 7 - 8 EQ 1000mg/pw
wk 10-13 nakuur arofixen

Verder ga ik na de laatste injectie een kuur clen gebruiken. 2 weken op en 2 weken af, voor een periode van 2 maanden.

Mijn stats zijn:

1.86/ 100 KG/ 16%
BP: 3 x 8 x 100
SQ: 3 x 8 x 100

Mijn doel:

110 KG, bf onder de 12%

Heeft iemand nog tips om de kuur effectiever te maken?
Of tips om de CLEN beter te combineren met de AAS kuur?

Alvast bedankt!

Test e op min. 10 weken.
Eq op min. 14 weken.

mocht je kort willen kuren moet je iets met korte esters gebruiken.

Wat Porter zegt...

je doel is ook niet echt realistisch, iig niet om nu te bereiken met deze kuur

Hey,

Ga zeer snel beginnen met een eerste kuur. Vroeg me af of er nog goede tips zijn.

Om te beginnen: Train nu al een jaar of 4 en ben "naturel" van 82 naar 100 KG gegaan (uiteraard wel met supplementen als whey, amino, eiwitshake, etc.)

Mijn voedingsschema bestaat uit 7 maatijden per dag, waarbij elke maaltijd een mix is van koolhydraten, vetten en eiwitten. Het accent ligt wel voornamelijk op eiwitten (brinta in de ochtend, kwark en brood met kipfilet als tussendoor, kipfilet/rund bij de luch en avondmaaltijd). Voor het slapen gaan neem ik getrouw 3 ZMA tabletten.

MA/WOE/VR doe ik alleen krachttraining. DI/DO/ZA doe ik kracht in combinatie met cardio (25 min).

Ik ben van plan om de volgende kuur te nemen:

wk 1 - 8: TEST E 500mg/pw
wk 1 - 6: EQ 500mg/pw
wk 7 - 8 EQ 1000mg/pw
wk 10-13 nakuur arofixen

Verder ga ik na de laatste injectie een kuur clen gebruiken. 2 weken op en 2 weken af, voor een periode van 2 maanden.

Mijn stats zijn:

1.86/ 100 KG/ 16%
BP: 3 x 8 x 100
SQ: 3 x 8 x 100

Mijn doel:

110 KG, bf onder de 12%

Heeft iemand nog tips om de kuur effectiever te maken?
Of tips om de CLEN beter te combineren met de AAS kuur?

Alvast bedankt!

waarom die verhoging eq tijdens je kuur?
als je perse eq wilt gebruiken(imo crapmiddel)doe dan 14 weken zelfde dosis,evt frontloaden

• Topic Starter Topic Starter
110 haalt ie wel, maar 4% droger nog mja dat betwijfel ik idd.

Voor het verlagen van mijn BF wil ik CLEN gebruiken. Ik twijfel echter aan het moment wanneer ik dat moet doen, tijdens of na de kuur. wat vinden jullie?

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

waarom die verhoging eq tijdens je kuur?
als je perse eq wilt gebruiken(imo crapmiddel)doe dan 14 weken zelfde dosis,evt frontloaden

De verhoging van de EQ doe ik om in de laatste fase van de kuur wat droger en harder te worden. Dacht dat bij dezelfde hoeveelheid test en een hogere dosis EQ er wat harder van wordt. Iemand hier een mening over?

Als ik zo je doelstelling lees dan kan je beter Mast enth nemen ipv EQ..

1-12wkn Test enth
1-12wkn Mast enth(eventueel wat langer nog)
14-17 nakuur

Eerst goed het doel van je kuur bepalen en dan daar de middellen bij zoeken..

Ik dacht dat je Masteron pas zag als je al lage BF hebt. 16% valt daar volgens mij niet onder.

Maar pas zien...is erg relatief,spul werkt echt wel. Net zoals je keihard en droog van primo wordt.....dat ''zie '' je niet als je op 23% staat,maar het werkt wel

Terug
Naar boven