Captain 18
Novice
- Waardering
- 0
Hey,
Ga zeer snel beginnen met een eerste kuur. Vroeg me af of er nog goede tips zijn.
Om te beginnen: Train nu al een jaar of 4 en ben "naturel" van 82 naar 100 KG gegaan (uiteraard wel met supplementen als whey, amino, eiwitshake, etc.)
Mijn voedingsschema bestaat uit 7 maatijden per dag, waarbij elke maaltijd een mix is van koolhydraten, vetten en eiwitten. Het accent ligt wel voornamelijk op eiwitten (brinta in de ochtend, kwark en brood met kipfilet als tussendoor, kipfilet/rund bij de luch en avondmaaltijd). Voor het slapen gaan neem ik getrouw 3 ZMA tabletten.
MA/WOE/VR doe ik alleen krachttraining. DI/DO/ZA doe ik kracht in combinatie met cardio (25 min).
Ik ben van plan om de volgende kuur te nemen:
wk 1 - 8: TEST E 500mg/pw
wk 1 - 6: EQ 500mg/pw
wk 7 - 8 EQ 1000mg/pw
wk 10-13 nakuur arofixen
Verder ga ik na de laatste injectie een kuur clen gebruiken. 2 weken op en 2 weken af, voor een periode van 2 maanden.
Mijn stats zijn:
1.86/ 100 KG/ 16%
BP: 3 x 8 x 100
SQ: 3 x 8 x 100
Mijn doel:
110 KG, bf onder de 12%
Heeft iemand nog tips om de kuur effectiever te maken?
Of tips om de CLEN beter te combineren met de AAS kuur?
Alvast bedankt!
Ga zeer snel beginnen met een eerste kuur. Vroeg me af of er nog goede tips zijn.
Om te beginnen: Train nu al een jaar of 4 en ben "naturel" van 82 naar 100 KG gegaan (uiteraard wel met supplementen als whey, amino, eiwitshake, etc.)
Mijn voedingsschema bestaat uit 7 maatijden per dag, waarbij elke maaltijd een mix is van koolhydraten, vetten en eiwitten. Het accent ligt wel voornamelijk op eiwitten (brinta in de ochtend, kwark en brood met kipfilet als tussendoor, kipfilet/rund bij de luch en avondmaaltijd). Voor het slapen gaan neem ik getrouw 3 ZMA tabletten.
MA/WOE/VR doe ik alleen krachttraining. DI/DO/ZA doe ik kracht in combinatie met cardio (25 min).
Ik ben van plan om de volgende kuur te nemen:
wk 1 - 8: TEST E 500mg/pw
wk 1 - 6: EQ 500mg/pw
wk 7 - 8 EQ 1000mg/pw
wk 10-13 nakuur arofixen
Verder ga ik na de laatste injectie een kuur clen gebruiken. 2 weken op en 2 weken af, voor een periode van 2 maanden.
Mijn stats zijn:
1.86/ 100 KG/ 16%
BP: 3 x 8 x 100
SQ: 3 x 8 x 100
Mijn doel:
110 KG, bf onder de 12%
Heeft iemand nog tips om de kuur effectiever te maken?
Of tips om de CLEN beter te combineren met de AAS kuur?
Alvast bedankt!