AndroidHealthClinic

2 Maanden aan het cutten, toch aankomen.

Bezoekers in dit topic

Mogelijk viel je voorheen ook sneller af omdat je te weinig eiwitten at en spieren aan het afbreken was...
Kan dus ook zijn nu je genoeg eiwitten eet dat je wel vet afvalt en ook wat spieren erbij krijgt. Er wordt gezegd dat dat niet kan maar soms kan het wel. (beginnersgains en als je vet% nog wat hoger is kan dat ook)

Weegschalen nooit vertrouwen. Die meten niet goed. Dus ik zou zeker niet te laag gaan zitten met je kcal en doorzetten. Meet omtrekken en als het kan laat een keer een huidplooimeting doen. Dat geeft een veel betere indicatie.
 
Als je in november bent begonnen zou het natuurlijk ook gewoon massa kunnen zijn wat je gained en dat je alsnog vet verliest lijkt me? Heb je niet het idee dat je droger bent? Noob gains kunnen volgens mij de eerste paar maanden zeker een paar kg opleveren ongeacht of je nu wel of niet echt op je eten let..
 
Naja het meeste vet zit rond mijn middel. Daar zie ik geen verschil. Mijn armen zijn wel redelijk droog maar daar heb ik zoiezo vrij weinig vet zitten.
 
wat is je buikomtrek eigenlijk als ik zo vrij mag zijn? en wat is je borst/schouder omtrek?
 
wat is je buikomtrek eigenlijk als ik zo vrij mag zijn? en wat is je borst/schouder omtrek?

Dit wilde ik eigenlijk morgen ochtend gaan meten zodat ik in ieder geval een vast moment heb om het om de week te meten.
 
Dit wilde ik eigenlijk morgen ochtend gaan meten zodat ik in ieder geval een vast moment heb om het om de week te meten.
Oke, ja wel verstandig zal ik even posten als ik jou was.. Post trouwens es je complete voedingsschema. Ben wel benieuwd
 
Ik heb hem toegevoegd in afbeelding. Heb ook vaak als ochtendeten zelfgemaakt pannekoeken bestaande uit. 130ml melk, 60gr havermout, 2 eieren, 1 schep whey.
En in de avond neem ik vaak ook nog shake bestaande uit 100ml melk, 200gr kwark, 1 schep whey, 55gr diepvries aardbeien.

Die broodjes die erin staan zijn die heel slecht? ik bedoel de macro's die erin zitten zijn niet heel slecht volgens mij . En ja ik eet redelijk wat kaas geen idee of dat heel erg is =D

eten.jpg

eten.jpg
 
Back
Naar boven