- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope was niet gedaan, dag ervoor was 1 vd personeelsleden er via dbb achter gekomen.Was dat niet gedaan. Hoorde wel wat geklaag bij het binnenkomen van vaste leden dat het zo druk was
Wel 170euro aan extra dagpassen verdiend natuurlijk..
. Goeie verbaasde koppen ook als ik zei ook bij die groep te horenZe gebruiken geen AAS, dus geef dat kuurtje maar aan mij.
Was er niet iemand die zou kijken of er korting te regelen viel?Nope was niet gedaan, dag ervoor was 1 vd personeelsleden er via dbb achter gekomen.
Heb aardig wat geklaag gehoord ook inderdaad. Goeie verbaasde koppen ook als ik zei ook bij die groep te horen
Ze gebruiken geen AAS, dus geef dat kuurtje maar aan mij.
Ging er van uit dat ze er dus op de hoogte van waren.Zo iets staat me ook bij..Was er niet iemand die zou kijken of er korting te regelen viel?Ging er van uit dat ze er dus op de hoogte van waren.

Ik word ook elk jaar weer schijtziek van al dat gekloot in januari.Ach vaste gym tijgers willen doen wat ze willen doen dan is het altijd vervelend als er mensen zijn die je nog nooit gezien hebt.
Is toch logisch, alle krachtsporters zijn autistisch en dan is plots alles bezet.
Snap het wel hoor. En dan is het gevuld met body builders die ook zwaar tillen![]()

Ik ben die tweede van links, die in die rode trui die niet liftInderdaad iemand tag even iedereen van links naar rechts op die groepsfoto![]()

Eiwitten hoog bij my occasionsIk snap het ergens ook wel. Gister kwam ik aan bij basic fit en stond de pausmobiel van Mo Bicep voor de deur.
Uiteindelijk viel het mee, hij kreeg sowieso niet echt veel aandacht van mensen.
Behalve het geschreeuw en alles bij de spiegels bezet houden was er eigenlijk niks raars aan. Gelukkig.
Ik ben die tweede van links, die in die rode trui die niet lift![]()

En is er in het nieuwe studiejaar ook niet altijd een tientjes actie?Ik word ook elk jaar weer schijtziek van al dat gekloot in januari.
. Zal later vandaag alles er wel doorheen hebben en dumpen in wetransfer om hier te delen.Nice man. Misschien niet veel scherptediepte, maar snel genoeg om scherp te zijn!Helaas is de autofocus in zo'n sportschool niet de snelste, vooral met m'n iets oudere model. Desalniettemin toch nog wat mooie foto's raak geschoten met een wijde diafragma.

Weinig scherptediepte is juist mooi, alleen f/1.8 op 85mm met een full frame camera is het behoorlijk lastig om sportende personen scherp te hebben in slecht licht. Op 2 meter afstand heb ik welgeteld een scherptediepte van 6 centimeter.. Een klein beetje naast focussen of beweging en weg is het gezichtNice man. Misschien niet veel scherptediepte, maar snel genoeg om scherp te zijn!
En lekker bezig deze mannen![]()
.Had je maar in beweging moeten komenOok foto's van @Lm7790 gemaakt? Ik vraag dit voor een vriend.
. Het is een aardige verschijningWeet ik. Ze stuurt regelmatig dickpicsHad je maar in beweging moeten komen. Het is een aardige verschijning