- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet jezelf niet zo naar beneden halen. Dat doen wij wel voor jou.Geen bezwaar ik ben toch lelijk. Dat is algemeen bekend

Ik word hier anders wel aardig nat vanGeen bezwaar ik ben toch lelijk. Dat is algemeen bekend

Plaats maar hoor, iedereen mag me zienVan @Bert @apfelstrudel @svenrpb @Vissertje1980 @Skatermarvin @Furryx94 @Aquaexplo @neet61 heb ik verder nog foto's. Iemand van jullie bezwaar als de foto's hierop komen?
En dan heb ik ook nog een paar instagramwaardige foto's van @ProudPizza, @Ron-nie & @Shrimpy. Vinden jullie het erg als ik die ook op m'n insta dump?![]()

Geen probleem, iedereen is Bert, dus niemand weet toch meer wie de echte is.Van @Bert @apfelstrudel @svenrpb @Vissertje1980 @Skatermarvin @Furryx94 @Aquaexplo @neet61 heb ik verder nog foto's. Iemand van jullie bezwaar als de foto's hierop komen?
En dan heb ik ook nog een paar instagramwaardige foto's van @ProudPizza, @Ron-nie & @Shrimpy. Vinden jullie het erg als ik die ook op m'n insta dump?![]()
Mag ook niet, anders worden ze verwijderdGeen probleem, iedereen is Bert, dus niemand weet toch meer wie de echte is.
De douchefoto's hoeven niet op insta, daar krijg ik gezeik mee.

Deze wordt hem

Uiteindelijk wel de bedoeling ja@Nootmuskaatje : goeie fotograaf ben je? Doe je ook fotoshoots? Lijkt me wel vet voor de volgende contest en kun je nog een mooiekuurtjezakcentje aan over houden.
. Niet professioneel o.i.d., maar zou leuk zijn om later een paar shoots naast m'n baan te doen. Ben uiteraard nog niet zo thuis met sportfotografie, eerste keer dat ik dat heb gedaan nu. Al waren dit ook vrijwel allemaal candid shots, kan meer uit gehaald worden in overleg met poses etc. Dit jaar begonnen met fotografie.Nee hoor, ga je gang. Vind het wel goed dat je dit vraagt, hoort toch een beetje bij de nieuwe fatsoensnormen .....Van @Bert @apfelstrudel @svenrpb @Vissertje1980 @Skatermarvin @Furryx94 @Aquaexplo @neet61 heb ik verder nog foto's. Iemand van jullie bezwaar als de foto's hierop komen?
Vinden jullie het erg als ik die ook op m'n insta dump?![]()

Dumpen maar en taggen @ronoldieVan @Bert @apfelstrudel @svenrpb @Vissertje1980 @Skatermarvin @Furryx94 @Aquaexplo @neet61 heb ik verder nog foto's. Iemand van jullie bezwaar als de foto's hierop komen?
Voor een lelijke vent is deze actieshoot prima gelukt

Top, dankje!
Wat is je insta? Je kan me ook volgen (zie handtekening)
Even voor Nootje reageren @tugay_photography

Dat moet haast zijn toen ik aan het legpress en was, zal er vast mooi uit zien. Maar zo is er wel bewijs dat ik mijn benen train..Van @Bert @apfelstrudel @svenrpb @Vissertje1980 @Skatermarvin @Furryx94 @Aquaexplo @neet61 heb ik verder nog foto's. Iemand van jullie bezwaar als de foto's hierop komen?
Super foto. Me happyHelaas is de autofocus in zo'n sportschool niet de snelste, vooral met m'n iets oudere model. Desalniettemin toch nog wat mooie foto's raak geschoten met een wijde diafragma. Zal later vandaag alles er wel doorheen hebben en dumpen in wetransfer om hier te delen.
@Ron-nie @Shrimpy (sla ze overigens niet via hier op, ze worden een stuk verkleind van 6000x4000 naar 1200x800)
![]()
![]()