XXL Nutrition

2 November DDB meet @ Ironhouse utrecht(kuur hard of kuur niet)

Peiling Peiling Ik ga op de meet:

• Totaal stemmers
    33
Klaar met bewerken! Toch nog 3.5 uur zoet mee geweest. Van de 200 foto's 36 over.

https://wetransfer.com/downloads/17...load_button&utm_source=notify_recipient_email

Vntl.gif

Mag ook niet, anders worden ze verwijderd :(

Deze wordt hem :D
Pizza2.jpg

Uiteindelijk wel de bedoeling ja :p. Niet professioneel o.i.d., maar zou leuk zijn om later een paar shoots naast m'n baan te doen. Ben uiteraard nog niet zo thuis met sportfotografie, eerste keer dat ik dat heb gedaan nu. Al waren dit ook vrijwel allemaal candid shots, kan meer uit gehaald worden in overleg met poses etc. Dit jaar begonnen met fotografie.
Ahh thanks bro voor de foto's.... Dope shots!

Ik heb nog wel express met kindergewichten m'n benen getraind om genoeg plates voor de vaste klanten over te laten.

@Joostb_2000 ik heb iedereen al getagd in het de laatst genomen foto topic en Marvins log. Niet iedereen wil echter getagd worden, waar we eenieder natuurlijk vrij in is.

Volgende meet op Bert's verjaardag in Vital Gym Arnhem? :eyebrow:

Onze hotelovernachting ging trouwens niet helemaal zoals gepland.. om 4 uur 's nachts ging een half uur lang het brandalarm af in het hele hotel en ik heb mijn schouder opengehaald aan de ijzeren toiletrolhouder 's nachts omdat ik niet goed op de wc paste en het donker was :roflol:

Onze hotelovernachting ging trouwens niet helemaal zoals gepland.. om 4 uur 's nachts ging een half uur lang het brandalarm af in het hele hotel en ik heb mijn schouder opengehaald aan de ijzeren toiletrolhouder 's nachts omdat ik niet goed op de wc paste en het donker was :roflol:
:roflol:

De volgende meet is toch bij Platinum gym?

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven