Fitness Seller

200mg tren al invloed op mentaal vlak?

BRIAN DE VE

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
51
Lengte
1m98
Massa
110kg
Vetpercentage
15%
Heren, ik wil medio februarie/maart een droge massa kuurtje doen en tren spreekt mij erg aan kwa eigenschappen, dus zit te denken aan een test e 500 en tren op 200mg. Echter ben ik gevoelig voor depressie/angstaanvallen maar heb hier met aas nog nooit last van gehad zelfs niet met nolva of clomid dus mijn vraag is eigenlijk hoe groot is de kans dat ik op 200mg al depressieve gedachten krijg en angstig/onrustig word?

Ik zou het dan niet doen maar heb teveel gezien en gehoord. Tuurlijk is het persoonsgebonden maar als je al gevoelig bent, lekker van tren afblijven. Zijn genoeg alternatieven.

yep,mee eens
als je het perse toch wil proberen,doe het dan met tren ace
dan kan je als de sides niet te doen zijn ,direct stoppen en zal de tren snel uit je systeem zijn,met enthate zal je het 2 weken moeten uitzingen na laatste inject

Hangt compleet van je persoonlijkheid af en ook hoe sterk je momenteel in je schoenen staat. De ene keer werd ik compleet suicidaal. De andere keer had ik niets van last, uitgezonderd agressie; respectievelijk de eerste keer had ik gigantisch veel problemen net achter de rug, de 2de keer was ik op en top mentaal inorde. Ik zat echter wel op 150 tren ace / dag. Maar op zo'n lage dosis kan je er ook wel last van krijgen veronderstel ik; nog nooit gedaan zelf.

Ik heb op 400 nergens last van, zou inderdaad (als je het ECHT wil proberen) zoals redbull voorstelt uitproberen met tren ace, heb ik ook gedaan. Voelde goed dus ben na 3 weken over gegaan op tren e en dat blijft goed gaan. Ondanks stress ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
Dan toch maar geen tren als ik jullie reacties zo lees, heb ook al veel gelezen van mensen die mentaal 100% zijn en dan toch problemen krijgen door de tren dus dan ga ik het risico toch niet nemen. Wat zou het beste alternatief zijn volgends jullie? primo of mast met wat var ? Ik ben iig niet van plan om heel veel ML te moeten zetten dus primo is ook niks voor mij denk ik. Ben nu eerst flink aan het cutten wil van 18% naar 13%a14% voordat ik begin.

Hangt compleet van je persoonlijkheid af en ook hoe sterk je momenteel in je schoenen staat. De ene keer werd ik compleet suicidaal. De andere keer had ik niets van last, uitgezonderd agressie; respectievelijk de eerste keer had ik gigantisch veel problemen net achter de rug, de 2de keer was ik op en top mentaal inorde. Ik zat echter wel op 150 tren ace / dag. Maar op zo'n lage dosis kan je er ook wel last van krijgen veronderstel ik; nog nooit gedaan zelf.

dat zijn best wel serieuze sides man..
brrr

200mg ew gaat zeker uitmaken als je er aanleg voor hebt je zo te gaan voelen.

De tip van redbull kan ik me wel in vinden als je perse toch tren wil zetten.

naar mijn idee moet je gewoon van de tren afblijven als je geen wedstrijd ambities hebt genoeg andere roids

Wat zou het beste alternatief zijn ?

test , eq en mast zou een lekker kuur zijn en mischien een oral ernaast zoals win of var

Alternatief op tren?
Wat dan heren?

Alternatief op tren?
Wat dan heren?

lol die is niet.

Beste opties in mijn optiek als je persee tren wilt is tren A 75 mg eod bij succes ophogen of
anders 2 weken methyltren helemaal korte werking, wel heftig goedje zelf niet gebruikt dus weet niet of dit wel wijs is maar is wel na een dag je systeem uit.

sowieso geen tren e want dan kan je 2 weken uitzitten.....

wat in dit geval denk ik erg belangrijk is, is om te blijven relativeren je zit aan de tren dus dat ik de oorzaak van je mentale ongemak, dus is er niets aan de hand. Makkelijker gezegd dan gedaan dat geef ik toe, maar als je dit in je achterhoofd houd en de kuur niet te lang maakt

maar goed, ik vind tren maar beter van niet in jouw geval laat dat duidelijk zijn.

wat dacht je van de volgende cut kuur

1-6 test prop
1-6 mast prop
1-6 winstrol depot

prima cut kuurtje imo

Ook geen ace, die (bijwerkingen) zijn erger als met Enanthaat, de vraag is ook of er met Tren een extra kans (versterking) is met de reeds bekende problemen.

Ik ben er uit hoor, geen tren voor mij!

@supervos: Korte esters is niet mijn ding. 1x per week prikken vind ik zat :P

Denk dat ik zal gaan voor 10 weken test en mast E op 500/400 en de laatse 6 weken var op 60mg, dat zal wel een lekker kuurtje zijn om wat lean gains te verkrijgen. Nu eens eerst het vet% eens droppen komende maanden.

Heb zelf de kuur gedaan die jij wou doen, test e 500mg icm tren e 200mg.
Vanaf week 5 begon alles goed in te slaan bij mij, niet alleen qua uiterlijk maar ook mentaal. Ik zag op me best uit ooit maar geloof me, je moet mentaal echt sterk in je schoenen staan.

Ondanks dat doseer ik de tren de volgende keer toch op 400mg:p, qua uiterlijk kan volgens mij niks op tegen tren.

Terug
Naar boven