Fitness Seller

21 december 2012 The end of the world

Het is een eer om het einde van de Aarde mee te maken

Ok, nog 4 jaar om de +300kg deadlift te halen. Dat wordt buffelen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie de nieuwe reclame van: Even apeldoorn bellen... al voor me. Zit die belg in het hooggebergte in een bunker met nog 5000 mensen op zijn horloge te kijken, en er gebeurt niks..:roflol:

Ik zie de nieuwe reclame van: Even apeldoorn bellen... al voor me. Zit die belg in het hooggebergte in een bunker met nog 5000 mensen op zijn horloge te kijken, en er gebeurt niks..:roflol:

:roflol:!!!!!!!!!!

dit is allemaal grote BS btw:) er zijn veel oude culturen die ook rond 2012 uitkwamen,maar hierin wordt het 4dagen 'donker' en de aarde gaat heus niet kapot:)

Daarnaast zijn er ook veel oude culturen die geloven dat een gedeelte van de spiritueel hoger ontwikkelden zullen doorleven in een andere dimensie,

I'm just saying, wetenschap is niet de enige bron waar je altijd naar moet kijken, ZEKER niet de laatste tijd:)

Is al vaak voorbij gekomen, wel interessant, alleen denk niet dat er iets gaat gebeuren.

Alweer? De wereld is een zak patat en lekkere t**ten zijn de mayo! (is dat een goede zin)?!

ooit voorspelde sommige dat de wereld zou eindigen in 2000
allemaal BS dus

Laat hem maar lekker komen dan...

Dit is bullshit we kunnen ons beter zorgen maken om kometen etc . Elke 30 miljoen jaar gaat onze sterrestelsel door een ring van dicht bepakte sterren . we zijn nu 1 miljoen jaar door die danger zone maar we zijn nog nie echt veilig zeggen ze. Het rare is dat er tot nu toe bijna elke 30 miljoen jaar een katastrofie plaats vond op onze aarde

spoel naar 15de minuut door en dan leg ie het beter uit ik suck erin :D snap wel wat ie bedoelt maar kan het zelf niet zo goed uitleggen
http://www.veoh.com/videos/v257651QxSznqJx?searchId=3248327671519328436&rank=0

Laatst bewerkt:
Ik geloof het niet, maar ik lees het wel voor het geval dat het wel echt gebeurd.

Kan ik gelukkig nog mijn verjaardag net vieren, 20dec ben ik jarig :P

erg gaaf die theorie, helaas voor jou betaal jij ook in 2013 belasting;):P

Ach kom mensen.. we zijn pas 700 keer vergaan!
Op 10 September 2008 zouden we ook vergaan door die deeltjesversneller.
Kortom: Er zullen altijd Theorieën blijven bestaan over het 'vergaan' van de wereld. Maar het echte vergaan van de wereld zal 99% zeker niemand van ons mee maken.
Als je je hierover druk gaat maken..

yis eindelijk gedaan k*t technologie!

Fijn, een mooie dag dus om een x te ervaren hoe heroine nou eigenlijk voelt!

het einde van de wereld is al zoooooooooooooooooooooooooooooooo vaak voorspeld. En nooit kwam het uit, denk je dat het deze keer anders is?

Terug
Naar boven