- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
xxx
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De maya's hebben nooit gezegd dat de aarde zou gaan ontploffen o.i.d.
Alleen dat er een einde aan een bepaalde cyclus zal komen (5000 jaar als ik me niet vergis) en een nieuwe zal beginnen. Hoe dit er verder uit zou moeten zien weet ik niet, maar het door hollywood (of wie dan ook) gecreeerde beeld van een totale vernietiging... Nee.
Onze kalender eindigt ieder jaar, en we zijn er nog steeds.

wel veel rampen laatste tijd, dus je weet maar nooit he
natuur rampenZwak argument. Je hebt een historisch bewustzijn dat dicht bij de nul ligt, aangezien het aantal "rampen", zeker als in rampen die door mensen worden veroorzaakt momenteel aanzienlijk lager ligt dan de afgelopen eeuwen.
zet even je tv aan zou ik zeggenmet rampen bedoel ik natuurlijk alle soort rampen, dus ook natuurrampen.
als je kijkt wat er allemaal gebeurd, denk dan aan tsunami, overstromingen. volgens mij zijn dit dingen die nog niet eerder zo extreem gebeurden.
Leuk geprobeerd, maar het liep iets anders:Is dat een argument waarom de Maya's "niet zo slim zijn als velen dachten"? De beschaving van de Maya's kwam ten einde door in eerste instantie onderlinge problemen, waardoor het Mayarijk zich verdeelde in enkele apart functionerende steden. Deze steden zijn vervolgens geplunderd door de Spanjaarden en in combinatie met de ziektes die door de Spanjaarden zijn verspreid is de mogelijkheid voor een wederopstanding de Maya's ontnomen. Ik zie niet goed hoe dit gekoppeld kan worden aan hun intelligentie met betrekking tot bijvoorbeeld het heelal en wat dat zou reflecteren.
The most widely accepted of these theories on the collapse of the Mayan Civilization is a peasant revolt. The hierarchy of the Maya was completely dependent on slave labor. The people of most power were nobles and priests. These higher classes were often rich in power and wealth, but few in number. Miller suggests that at one point the oppressed Mayan workers all gave up their way of life and retreated into the Puter Jungle (Miller, 22). Thompson agrees, writing that "In city after city the ruling group was driven out or, more probably, massacred by the dependent peasant, and power then passed to the peasant leaders and small-town witch town" (Thompson, 105). In conclusion, the priests and nobles were left to fend for themselves. Previously dependent on the slaves and peasants, the civilization dissolved because the nobles and priests did not know how to work the land. (thenagain.info)