Fitness Seller

21 december 2012 The end of the world

:roflol:!!!!!!!!!!

dit is allemaal grote BS btw:) er zijn veel oude culturen die ook rond 2012 uitkwamen,maar hierin wordt het 4dagen 'donker' en de aarde gaat heus niet kapot:)

Daarnaast zijn er ook veel oude culturen die geloven dat een gedeelte van de spiritueel hoger ontwikkelden zullen doorleven in een andere dimensie,

I'm just saying, wetenschap is niet de enige bron waar je altijd naar moet kijken, ZEKER niet de laatste tijd:)

in het noorden wordt het altijd compleet donker rond de 21'ste en daarna rijst de zon weer op. Dat omschreven ze vroeger als het einde van de wereld

Frankrijk ligt ver genoeg hier vandaan?
Heb je wel enig idee wat ze aan het doen zijn in Zwitzerland/Frankrijk?

Op 10 September 2008 zouden we ook vergaan door die deeltjesversneller.
Ehm.. nee.
Op 10 september lieten ze maar 1 deeltje door te buis gaan..
Het 'gevaar' bestaat pas als ze er 2 deeltjes doorheen schieten die met elkaar botsen.

het einde van de wereld is al zoooooooooooooooooooooooooooooooo vaak voorspeld. En nooit kwam het uit, denk je dat het deze keer anders is?
Klopt, maar de Mayas waren 1 van de eerste.

Kzie wel wat er gebeurd.

jeej einde van de wereld kan niet wachten!

Ehm.. nee.
Op 10 september lieten ze maar 1 deeltje door te buis gaan..
Het 'gevaar' bestaat pas als ze er 2 deeltjes doorheen schieten die met elkaar botsen.

Ja oké, maar, veel mensen praatten er over dat op 10 September het al zou vergaan, zie bijv. filmpjes op youtube. Ik geloofde het toen niet, en ik geloof het nu ook niet.

3 woorden : bla bla bla

Knap dat de maya's de komst van de gregoriaanse kalender voorspelden.

Houd jullie grote monden is

Jongens jullie moeten gewoon ff niet lullen en afwachten mischien heb jij geen gelijk en ga jij als eerste dood vanwege je verdomde grote smoel.
Ga niet stoer of met opgehezen borst je mond openen want dat van de vorige keer waren de maya"s helemaal niet.
Ik wed zeker dat je bang bent vandaar die grote bek.
W8 maar geloof niet kijk wat er allemaal gebeurt oorlog tussen america,Al quida,taliban,afghanistan tegen israel.
Landen boren in de grond voor allerlei grondstoffen
denk je dan niet dat wij mensen ook meehelpen aan de vernietiging.
We graven kuilen voor ons zelf.

Ik zeg dit omdat mensen hardhorend zijn heb zelf ook het leger gediend.Ben gestopt omdat die gasten in Den Haag weer lollig moesten doen om weer een oorlog spelletje te gaan spelen.
Dat nergens op slaat het gaat over macht.Geloof,Politiek,Geld,Hebzuchtigheid.
Soldaten worden als pionnen neer gezet terwijl de overheid op hun luie kont in t kamertje zitten.
En sorry van dat lullen en bek enzo ik hoop dat jullie me begrijpen dat ik ff boos was. :)
En dan nog iets,Wat gebeurd er nu met Tsunamis vulkanen etc.
En dan nog als ze geen gelijk hebben respecteer die mensen want eens zullen ze gelijk hebben.

Laatst bewerkt:
Jongens jullie moeten gewoon ff niet lullen en afwachten mischien heb jij geen gelijk en ga jij als eerste dood vanwege je verdomde grote smoel.
Ga niet stoer of met opgehezen borst je mond openen want dat van de vorige keer waren de maya"s helemaal niet.
W8 maar geloof niet kijk wat er allemaal gebeurt oorlog tussen america,Al quida,taliban,afghanistan tegen israel.

Ik zeg dit omdat mensen hardhorend zijn heb zelf ook het leger gediend.Ben gestopt omdat die gasten in Den Haag weer lollig moesten doen om weer een oorlog spelletje te gaan spelen.
Soldaten worden als pionnen neer gezet terwijl de overheid op hun luie kont in t kamertje zitten.
Cutler?

En sorry van dat lullen en bek enzo ik hoop dat jullie me begrijpen dat ik ff boos was. :)
En dan nog iets,Wat gebeurd er nu met Tsunamis vulkanen etc.
En dan nog als ze geen gelijk hebben respecteer die mensen want eens zullen ze gelijk hebben.

Heb jij een verstandelijke beperking?

En anders ben je gewoon een kloon.

21 December? Dan blijf je mooi zitten met je illegaal gekochte vuurwerk:D

Verder maak ik er niet teveel woorden aan vuil, wie hierin gelooft is niet helemaal lekker.

**** geloof en cultuur, wetenschap en logica heerst !

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

knap hoor, de gemiddelde soldaat is te dom om dat te begrijpen

bump

oude bump inderdaad

---------- Toegevoegd om 09:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------

Wel interessant though

Mmm dan heb ik nu nog maar 3 jaar en 19 dagen om mijn figuur in shape te krijgen:(

(Zich ziek meldend en maar direct door gaat naar de gym;))

/care

Nog 1114dagen :( jongens geniet van elke dag die je nog leeft :(:(:(:(

Als iedereen tegelijk dood gaat maakt het toch de ballen uit.

Goeie topickick. Dit drukt me weer even met de neus op de feiten!!

Terug
Naar boven