Fitness Seller

Stelling 2012 Apocalyps?

Peiling Peiling Staat de mensheid iets te wachten in 2012?

• Ja, weet alleen niet wat..!

Stemmen: 18 14,4%
  • Nee, wat een onzin!

Stemmen: 91 72,8%
  • Ik durf er niks over te zeggen..

Stemmen: 16 12,8%

• Totaal stemmers
    125
;)

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Wanneer een conflict ontstaat tussen Israel en Iran, dan kan dat een bedreiging vormen voor de wereldvrede. Mogelijke scenario's in ieder geval genoeg.

Dus! Heb je ook nog "bewijs" dat niet speculatief is?

• Topic Starter Topic Starter
Dus! Heb je ook nog "bewijs" dat niet speculatief is?

Natuurlijk is dat gewoon flauwekul, maar mocht er toevallig tóch in dat jaar iets gebeuren dan zouden deze mogelijke scenario's daar de aanleiding van kunnen zijn.

Anderen beweren overigens dat buitenaards leven met ons in contact zal komen. Een voormalig Amerikaanse kolonel heeft een boek geschreven waarin hij verschillende data (13 oktober in het luchtruim van NY, en ? van januari boven Moskou) doorgaf waarop men ze zou kunnen zien. Op 13 oktober werden er inderdaad 'objecten' in de hemel boven New York waargenomen en gefilmd. Volgens sommigen waren het UFO's, anderen beweren luchtballonnen. Op YouTube kan men de beelden bekijken. :D

2012.. the end is near. Wow.:rolleyes:

Ach nog ruim een jaar, als dit maar gebeurt nadat The Hobbit verfilmd is.

De return van sniperX, de mensheid staat dus wel degelijk iets te wachten.

ik ruik kattenpoep

Laatst bewerkt:
Weet ik veel. Zien we dan wel weer. Zenuwlijers

Als je maya's zo slim waren geweest hadden ze wel een kalender gemaakt die bij hun eigen ondergang was gestopt.......

ik gok op een pole shift..

geoFlip_youdecide2.jpg

gnp2005graph.jpg

image001.gif

Terug
Naar boven